این است که در آینده از پرواز بین المللی

So این راه است که یکی از حمل و نقل هوایی بزرگترین جهش تکنولوژی می آید به یک پایان ناگهانی به لطف coronavirus:د

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

So این راه است که یکی از حمل و نقل هوایی بزرگترین جهش تکنولوژی می آید به یک پایان ناگهانی به لطف coronavirus:

در اواخر ماه آوریل یک جمعیت جمع آوری در لبه فرودگاه در آلیس اسپرینگز استرالیا شناخته شده در استرالیا محاوره به سادگی به عنوان "آلیس." این یکی از دور افتاده و داغترین نقاط روی این خورشید پخته قاره از لحاظ جغرافیایی در مرکز مرده.

تلفن همراه و دوربین های روت بر روی باند فرودگاه را رویکرد نهایی بیش از کویر و آتش زنه شکننده برس. اندازه مطلق از خام قرمز چشم انداز کاهش اندازه نزدیک شدن به جت, حتی اگر این جهان بزرگترین هواپیمای نهنگ-برفلد ایرباس A380 در رد و بدل از خطوط هوایی سنگاپور.

مردم از آلیس هرگز دیده می شود یک هواپیمای جت از این اندازه است. به طور معمول آن را حمل حدود 550 مسافر هستند ولی مسافران در این پرواز است. این اولین از چهار A380s پرواز در اینجا از سنگاپور در آنچه که ممکن است به نوبه خود به خود آخرین پرواز.

این فرودگاه علاوه بر اینکه یک مقصد توریستی دوم نقش به عنوان یک محل پارکینگ برای جت های هواپیمایی لازم نیست در حال حاضر و یا نمی خواهید دیگر هیچ. کویر خشک آب و هوا ایده آل برای ذخیره سازی و یا اگر جت در حال junked آنها خواهد بود cannibalized برای قطعات یدکی.

چهار سنگاپور jumbos یک پنجم از سنگاپور A380 ناوگان ممکن است یا نه ممکن است پرواز دوباره. هیچ کس نمی تواند در عین حال بگویید. اما اینکه آیا آنها فراموش یا نه مدل کسب و کار ارائه شده توسط نهنگ در حال حاضر در حمایت از زندگی. به عنوان رئیس ایرباس گفت: از A380 "اگر شما یک محصول است که هیچ کس می خواهد هر چه بیشتر شما باید آن را متوقف کند."

و یک چیز برای مطمئن در مورد پست-virus آینده بین المللی مسافرت هوایی. بزرگ است—هر دو برای هواپیما و برای بسیاری از فرودگاه.

در ایالات متحده هواپیمایی فوری مشکل این است که چگونه به منظور توسعه سلامت پروتکل های امنیتی برای فرودگاه و هواپیما است که متقاعد کردن مردم (و هواپیمایی خدمه) است که آن را بی خطر است برای از سرگیری پرواز در مسیرهای داخلی. فراتر از آن به بعد از ویروس جهان, جدید عادی نیست شامل یک تغییر چشمگیر در تجربه پرواز در داخل کشور—نوع هواپیما پرواز در سطح خدمات ارائه شده است.

اما همان نخواهد بود درست زمانی که شما در حال رفتن به خارج از کشور مقصد. این فاجعه باری دولت از کسب و کار هواپیمایی شتاب تحول بین المللی در تجربه پرواز بود که در حال حاضر شروع به شکل گرفتن است. برای مسافران برخی از این اخبار خوب و نه خیلی خوب.

خبر خوب این است که در یک مثال قابل توجه سواری راحتی را در نهایت همزمان با جدید ضرورت هواپیمایی اقتصاد است.

آن بوده است آشکار برای مدتی طولانی است که مسافران زیادی ترجیح می دهند مستقیم بدون توقف پروازهای بین شهرهای پروازهای مربوط به انتقال در یک لوله hub فرودگاه به منطقه پرواز اتصال.

اما برای سه دهه گذشته بین المللی مسافت های طولانی مسیرهای ساخته شده در اطراف hub-and-spoke اصل: پرواز بین 400 تا 550 مسافر در هواپيما به فرودگاه بودند که خود را بزرگ و بزرگتر اضافه کردن باند فرودگاه و پایانه ها برای دیدار با تقاضا و سپس متفرق کردن آنها به دیگر اتصالات (پره). از سال 2008 این تعداد از فرودگاه بین المللی رسیدگی به بیش از 40 میلیون مسافر در سال افزایش یافته است از سه تا 20.

با این وجود شرکت های هواپیمایی همیشه می دانستم که این امر می تواند بسیار کارآمد تر برای آنها (و خیلی بیشتر دلپذیر برای ما) اگر به جای پرواز ما به هاب آنها پرواز مستقیم به مقصد نهایی ما. برای مثال رفتن از نیویورک به فلورانس, ایتالیا یکی از بزرگ مقصد درگیر رفتن یا میلان یا رم و سپس در حال تغییر است. و یا برای رفتن به بسیاری از آمریکای لاتین شهرستانها ایالات متحده درگیر بودن روت از طریق تراکم میامی.

چه گم شده بود درست اندازه کوچکتر از جت است که متناسب با کاهش تعداد مسافر برای پرواز مستقیم. به حداکثر رساندن سود خود را از شرکت های هواپیمایی مورد نیاز هواپیما می تواند آنها را پر کنید.

و این جایی است که خبر خوبی در دیدار نه چندان خبر خوبی است. برای بسیاری از کسانی که بدون توقف پروازهای بین شهرهای ایده آل هواپیما در حال حاضر وجود دارد—اما آنها تک راهرو جت, در نسخه های جدید یا بوئینگ 737-MAX یا ایرباس A321.

درست است که اکثر مسافران زیادی را پرداخت نمی کند با توجه به آنچه در مدل هواپیما آنها در حال پرواز است. اما در این مورد یک گام تغییر در قابلیت نسل جدید جت آوردن مورد بسیار مهم تغییر در این پرواز تجربه کنید.

بوئینگ و ایرباس هم تمدید دامنه خود بهترین فروش تک راهرو مدل های به آنها را قادر به transoceanic راه—اگر چه ایرباس جت باید به طور قابل توجهی بیشتر محدوده و مزایای دیگر در حالی که حداکثر مدل های مبتنی شده برای بیش از یک سال به دلایل ایمنی و سفارشات برای آنها لغو شده است در افزایش نرخ.

پتانسیل واقعی برای تعویض به تک راهرو جت برای پرواز در مسافت های طولانی روشن شد زمانی که—تنها چند ماه قبل از coronavirus زده—سه متحده شرکت های هواپیمایی آمریکایی دلتا و ایران دستور جدیدترین A321 مدل A321XLR (Extra Long Range).

این جت است که 30 درصد بیشتر سوخت کارآمد تر از نسل قبلی از A321; حتی جذاب تر به شرکت های هواپیمایی است که آن را به یک طیف وسیعی از 4,700 مایل, که بدان معنی است که آن می تواند به راحتی پرواز بدون توقف از بسیاری از شهرهای ایالات متحده به قلب اروپا—و یا شاید بیشتر به طور قابل توجهی باز کردن کل مسیر و نقشه جدید بین نیمکره شمالی و جنوبی به عنوان مثال از سیاتل به پاناما یا سن دیگو به لیما, پرو, در نتیجه اجتناب از دوستش میامی hub.

در آسیا که در آن hub-and-spoke مسیرهای طولانی کنترل مسافر انتخاب جدید جت آوردن فرصت برای یک قایق تمام شهر جدید-برای-شهر پرواز: توکیو به داروین استرالیا; سنگاپور به سیدنی استرالیا; جاکارتا اندونزی به اوکلند, نیوزیلند; Ho Chi Minh City, Vietnam, به بریزبن استرالیا است. و یا به دنبال غرب از پکن به آنکارا, ترکیه و از شانگهای به بنگلور, هندوستان.

به عنوان چشم انداز شکستن رایگان از مراکز پدیدار شد خیلی منطقی تر با سقوط از سفر آورده coronavirus. تحلیلگران در حال حاضر به بدترین سناریو برای بازیابی بین المللی مسافرت هوایی که در آن آن را تا تابستان سال 2022 برای رسیدن به 80 درصد از پیش ویروس تقاضا است. تحت این نوع از فشار کوچک سازی جت اجتناب ناپذیر است.

این jumbos شدند و رفتن. از 66 A380s پرواز آسیا و اقیانوسیه شرکت های هواپیمایی در حال حاضر تنها دو پرواز با China Southern Airlines. چهار پرواز به آلیس اسپرینگز توسط خطوط هوایی سنگاپور را طولانی نمی تواند به تنهایی در بازنشستگی. در اروپا لوفت هانزا در حال حاضر اعلام بازنشستگی از شش نفر از آن 14 A380s. هیچ هواپیمایی آمریکایی تا به حال خریداری یک A380.

بسیاری از باقی مانده 747s 20 سال یا بیشتر و کمتر کارآمد به کار از خیلی جدیدتر A380s; آنها احتمالا بازنشسته شد یکهو.

و پس از آن وجود دارد تاثیر در فرودگاه. ترافیک را از طریق 18 هاب در آسیا و اقیانوسیه و خاورمیانه که در آن رشد اخیر از مراکز چشمگیر بوده است به 95 درصد در اواسط ماه آوریل برابر با از دست دادن 340 میلیون مسافر است.

این مرکز جدید در استانبول یک غرور پروژه برای ترکیه استبدادی رئیس جمهور رجب طیب اردوغان با نهایی آرزوی بودن بزرگترین در جهان است در حال حاضر مانند شهر ارواح. مرکز جهانی دبی رقیب پروژه در خلیج فارس طراحی شده برای رسیدگی به 250 میلیون مسافر در سال است که در حال حاضر مرده

سنگاپور Changi شد و با توجه به اضافه کردن یک پنجم ترمینال قادر به جابجایی 50 میلیون مسافر تا سال 2030. که در حال حاضر در شک و تردید به عنوان توکیو ناریتا طرح برای سومین باند توسط 2032.

در اروپا, طولانی مورد مناقشه برنامه ریزی برای سوم باند در فرودگاه هیترو لندن است که قطعا مرده برای یک ترکیب سیاسی و دلایل زیست محیطی. جالب اینجاست که یک فرودگاه جدید که باز خواهد شد بعد از این سال به دلیل آن است که مورد نیاز است برلین براندنبورگ که بعد از نه سال تاخیر را جایگزین دو آثار از روز هنگامی که برلین تقسیم شد توسط دیوار—Tegel در غرب و Schoenfeld در شرق.

برای مطمئن شود, با چهار موتوره jumbos رفته, هنوز وجود داشته باشد دو موتوره widebodies برای مسافت های طولانی پرواز که در آن وجود دارد که بیشترین تعداد مسافران است. بسته به تقاضای آنها خواهد بود پرواز هر دو از طریق هاب و بدون توقف بین شهری در مسیرهای.

و این مهم است که بدانید که کدام یک از این جت های شما را انتخاب کنید به پرواز در می تواند تفاوت محسوس به راحتی پرواز مسافت طولانی به خصوص تاثیر تاخیر جت. پیشرفته ترین از widebodies هستند که نسخه های جدیدتر از بوئینگ 777, ایرباس A350 و بوئینگ 787 Dreamliner.

برای مسافران آینده و بزرگترین نسخه از 777 و A350 و Dreamliner همه فضیلت برتر کابین با آب و هوای به طور قابل توجهی کمتر هوا خشک است که تا حد زیادی می تواند کاهش تلفات از jet lag به عنوان خوبی به عنوان فردی کنترل روشنایی. این کیفیت است که هر دو از تک راهرو جت عدم, که بدان معنی است که می گویند هزینه تا هشت ساعت در یک A321 خواهد بود بسیار کمتر راحت است.

اما وقتی که می آید به واقعی فضای شخصی در داخل کابین اتاق—و یا عدم—که شما برای پرداخت انتخاب بین تک راهرو و یا widebody است که همیشه روشن است.

برای مثال مربی یک Dreamliner به طور معمول نه صندلی در هر ردیف در بلوک های سه. که به شما می دهد یک صندلی عرض 17.2 اینچ است. در یک A321 که در آن مربی است که همیشه شش در هر ردیف سه هر طرف راهرو و داخل کابین است که در واقع هفت اینچ گسترده تر از رقیب 737 استاندارد صندلی عرض 18 اینچ کوچک اما تفاوت قابل توجه.

اما هر هواپیما وجود دارد نمی تواند تفاوت زیادی در صندلی زمین فضای بین یک در پشتی و بعدی که در آن شرکت های هواپیمایی بیشتر ارائه تنها 30 اینچ از زمین در, مربی اگر چه این ساردین می تواند ابعاد به طرز محسوسی بهتر در حق بیمه, اقتصاد, که در آن کرسی نیز ارائه مناسب تكيه.

بخشی از کابین هواپیمایی را در مورد مراقبت از, چرا که تولید آن به مراتب بیش از سود مربی کسب و کار کلاس. و آنها خواهد بود مضطرب به پیروزی این آگهی مکرر بسیاری از آنها ناگهان کشف کرد که جلسات انجام شده بیش از زوم به عنوان موثر به عنوان کسانی که در سراسر یک جدول.

هواپیمایی که پیشگام widebody-استاندارد تخت تخت در تک راهرو کلاس کسب و کار در ساحل-به-هزینه مسیرهای جت آبی با نعناع کابین در آن ناوگان ایرباس جدید A321s شد برنامه ریزی برای شروع پرواز به اروپا از نیویورک و بوستون در سال آینده با یک نسخه به روز رسانی از نعناع در قیمت های طراحی شده برای تضعیف میراث هواپیمایی مانند بریتیش ایرویز و امریکن.

که توسعه احتمالا تاخیر فشارهای مالی از لحظه, اما از آن است که اجتناب ناپذیر پیشرو خوش آمدید رقابت به پرواز در مسافت های طولانی به عنوان بسیاری از مسافران در کسانی که راه را برای دریافت استفاده می شود به نشستن در لوله تک راهرو کابین به جای widebody.

این jumbos حذف هراس از مکانهای بسته و لوله. فضای اضافی ذاتی در اندازه خالص هواپیما آمد با مزایای دیگر مانند سخاوتمندانه توشه سطل و بزرگتر درب خروج. اما حیله گر هواپیمایی کابین طراحان با تک راهرو جت با استفاده از trompe-l l'oeil کلاهبرداری به آنها را به نظر می رسد بزرگ تر از آنها است و مکانی کیفیت است که ما را واقعا از دست این ماموت از گونه ها به تدریج ناپدید می شوند.

A380 تا به حال نسبتا کوتاه زندگی. آن را برای اولین بار به پرواز در آمد مسافران در سال 2007. ایرباس به پایان رسید تولید پس از فروش تنها 250 هر یک در از دست دادن و 115 از آنها رفت و به یک شرکت هواپیمایی امارات. 747 های پی در پی نسخه های با ما بوده است برای بیش از 50 سال و آن پیشگام مقرون به صرفه مسافت های طولانی سفر هوایی برای بسیاری از میلیون ها نفر از مردم است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن