"امگا تیپ" در حال حاضر رایگان در آمازون به مدت 5 روز (تا 7/3/2020) -

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار چارلز کریسمس " کتاب جدید "امگا تیپ: چگونه Millennials و Gen-X-ers را با است

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار چارلز کریسمس " کتاب جدید "امگا تیپ: چگونه Millennials و Gen-X-ers را با استفاده از امگا تیپ برای بازگرداندن معنا و منظور تمدن غرب است." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در ژوئن 29th.
 
تمدن غرب در کاهش شیب دار. تنها Millennials و Gen-X-ER را می توانید معکوس کردن این روند است. اما آنها نیاز به یک طرح و برنامه و قدرت از خدا در بالا با هر دو مریم و عیسی ناصری.

امروز افراد جوان در حال جستجو برای یک چالش است که ارزش به اندازه کافی به تماس خود را کامل زندگی و هدف. از "امگا تیپ" می گوید داستان از یک جستجوگر که سفر از کپنهاگ به Kahmandu برای پیدا کردن پاسخ به زندگی بزرگترین سوال. چارلز کریسمس میسازد یک زمان آزمایش درست برنامه است که کار را برای هر کسی که شرکت می کند. او پرچین داستان شخصی نیز می تواند تبدیل به داستان خود را به عنوان شما خواندن این کتاب هیجان انگیز.

"امگا تیپ" توسط چارلز کریسمس رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (6/29/2020 – 7/3/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B088KWSWMD.

"امگا تیپ" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

چارلز کریسمس یک ورزش دبیرستان دولتی قهرمان و دو بار در تمام آمریکا و میدانی standout در کالج. او کارشناسی خود را در تگزاس مسیحی دانشگاه دریافت لیسانس در دولت مقدس و کسب و کار.
 
چارلز در حال حاضر زندگی بین رنو و دریاچه تاهو و ورزش در فضای باز و سراشیبی اسکی. او به کارولین کیسی و دارای 6 فرزند و 5 نوه دارد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن