لویی پلیس یا کنتاکی گارد ملی به ضرب گلوله یک مرد مرده شب گذشته می گوید رژیم صهیونیستی است. Beshear

یک مرد مرده است در لوییویل پس از انفجار در LMPD و کنتاکی گارد ملی نیروهای با توجه به کنتاکی رژیم صهیونیستی است

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

یک مرد مرده است در لوییویل پس از انفجار در LMPD و کنتاکی گارد ملی نیروهای با توجه به کنتاکی رژیم صهیونیستی است. اندی Beshear.

در یک بیانیه های قبلی لویی Metro Police Department رئیس استیو کنراد تایید کرد که یک مرد به ضرب گلوله کشته شده و کشته شدند اما نگفت که آیا یا نه این فرد فوت کرده است به عنوان یک نتیجه از عکس های شلیک شده توسط اجرای قانون است. کنراد مرتبط در ضربات پنالتی به تظاهرات در شهر.

اعتراضات گریبانگیر لویی در پاسخ به مرگ Breonna تیلور, 26 سیاه EMT کشته شده توسط پلیس در طول یک botched بدون دست کشیدن از حمله به آپارتمان او در مارس 13. تظاهرات شدت بیشتر پس از مرگ جورج فلوید, گزارشی 46-نوجوان سیاه پوست کشته شده توسط پلیس در مینیاپولیس ماه گذشته جرقه ناآرامی ها در سراسر کشور.

Beshear نوشت: در بیانیه ای که در اجرای قانون نامیده می شد به مقابله با تجمع مردم در اطراف نیمه شب یکشنبه. "در حالی که کار برای متفرق کردن جمعیت LMPD و کنتاکی گارد ملی بر اخراج شدند," Beshear نوشت. "LMPD و کنتاکی گارد ملی بازگشت آتش سوزی منجر به مرگ." فرماندار افزود که این حادثه در حال حاضر خواهد شد به طور مستقل مورد بررسی قرار گرفته و توسط پلیس ایالتی.

قبلا رئیس کنراد تایید کرد که ماموران و گارد ملی نامیده می شدند به یک پارکینگ برای روشن شدن آنچه که او به عنوان یک جمعیت بزرگ. کنراد گفت: ماموران مواجه شدند در بدو ورود که باعث آنها را به شلیک به سمت جمعیت.

"از آن شده است بسیار دشوار است چهار روز برای شهر ما—افسران ما در حال کار بسیار سخت به نگه داشتن مردم در امن و محافظت از اموال در حالی که انجام است که ما تا به حال افسران به در و حمله گفت:" کنراد. "این بسیار روشن است که بسیاری از مردم اعتماد ندارند ، که یک مسئله این است که ما در حال رفتن به محل کار و از طریق کار برای مدت زمان طولانی. امشب تظاهرات دوباره روشن از صلح آمیز به مخرب است."

کنراد در ادامه گفت: "افسران و سربازان شروع به روشن شدن بسیاری و در برخی از نقطه به ضرب گلوله کشته شد. هر دو LMPD و تیم های ملی اعضای بازگشت و آتش است. ما باید یک مرد مرده در صحنه است."

کنراد گفت: چند نفر از بهره مصاحبه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب