این برچسب ساز انقلابی در من خانه سازمان

من یک نابسامان فرد یا کثیف فرد است. و در عین حال تا زمانی که من احساس کردم مثل چیزهایی که نسبتا از نظم و مثل م

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

من یک نابسامان فرد یا کثیف فرد است. و در عین حال تا زمانی که من احساس کردم مثل چیزهایی که نسبتا از نظم و مثل من زندگی فاقد ضروری سازمان است. از آشپزخانه به حمام و فراتر از آن وجود دارد تن از چیزهایی که من مشکل پیدا کردن و یا به یاد آوردن جایی که آنها هستند. خوشبختانه من در نهایت سرمایه گذاری در چیزی است که من می دانستم که من نیاز, اما هرگز فکر نمی کردم برای خرید به حل این مسئله: یک label maker.

این Brother P-Touch Label Maker مانند یک مربی شخصی: این انگیزه من برای رفتن بالا و فراتر از وحشی ترین سازمان رویاهای. آن را بسیار آسان برای استفاده. همه شما باید انجام دهید این است که بار آن را با یک رول لیبل شروع به تایپ کنید و دکمه چاپ. وجود چهارده فونت های مختلف را انتخاب کنید و همچنین به عنوان تن از فریم های مختلف و منحصر به فرد نمادهای اگر شما می خواهید برای دریافت به فانتزی خود را با برچسب. چاپگر می تواند چاپ در دو خطوط مختلف نیز هست که لمس خوب است. این برچسب مناسب برای همه چیز از شیشه مربا به خود فایل کابینه در شکل نوک بالا است. شما می توانید خود را سازماندهی spice rack خود را در کابل و کابل زیر شلواری و کابینت تقریبا هر چیزی. آن را بزرگ برای افراد فراموشکار مثل خودم — به جای داشتن به باز کردن هر جعبه در گاراژ من فقط می توانید با خواندن برچسب و می دانم آنچه در آن است.

در این Brother P-Touch برچسب ساز خواهد زندگی شما را متحول. تا زمانی درهم و برهم, دست خط و اتفاقی مرتب سازی. با این برچسب ساز در دست هیچ چیز ایستاده بین شما و ماری کوندو-esque صفحه اصلی سازمان است.

Brother P-Touch برچسب ساز

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن