سه نفر از اعضای کاخ سفید coronavirus نیروی کار خود جدا

سه top مقامات کاخ سفید با سرپرستي ما همه گیر واکنش رفته اند به قرنطینه پس از آنها در معرض این ویروس مرگبار است

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

سه top مقامات کاخ سفید با سرپرستي ما همه گیر واکنش رفته اند به قرنطینه پس از آنها در معرض این ویروس مرگبار است. سه تا به حال تماس با آلوده کاخ سفید کارمند.

سه نفر از اعضای کاخ سفید coronavirus پاسخ تیم از جمله دکتر Anthony Fauci, رفت به قرنطینه بعد از آنها آمد به تماس با کاخ سفید کارمند که تست مثبت برای بیماری های عفونی.

Fauci پیشرو عضو نیروی کار و مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی افزایش یافته است شهرت خود را ساده توضیح درباره بیماری تنفسی.

مدیر مراکز کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) دکتر رابرت Redfield و کمیسر غذا و دارو Stephen هان نیز خواهد بود خود را با قرار دادن در قرنطینه پس از قرار گرفتن در معرض coronavirus.

ادامه مطلب: ما بلوک های سازمان ملل در بیماری همه گیر کوروناویروس

آژانس رهبران گیر در خانه

وی در گفتگو با سی ان ان روز شنبه Fauci گفت که او شروع می شود یک "اصلاح شده است." پخش گزارش داد که Fauci در نظر گرفته شد "کم خطر" برای ابتلا به این ویروس به عنوان او نیست که تماس نزدیک با آلوده کارمند. او را به کار در خانه برای 14 روز خواهد بود و اجازه رفتن به دفتر تنها در صورتی که او تنها یکی وجود دارد در این گزارش گفت:.

Fauci موسسه گفت که او تا به حال آزمایش منفی برای این ویروس در روز جمعه و آن او خواهد بود به طور منظم مورد آزمایش قرار.

CDC گفت: در بیانیه ای که اواخر روز شنبه که دکتر Redfield خواهد بود "teleworking برای دو هفته آینده" پس از "کم خطر قرار گرفتن در معرض" به یک عفونت در کاخ سفید است. FDA منتشر شده بود بیانیه ای مشابه در مورد هان تنها چند ساعت قبل از. او به تازگی آزمایش منفی برای این ویروس در بیانیه ای گفت:.

ادامه مطلب: جهان بالا coronavirus کارشناسان چهره شهرت تمسخر در میان همه گیر

استثنا برای سنا شهادت

تمام مقامات چاک دار به شهادت قبل از اینکه یک کمیته مجلس سنا در روز سه شنبه. کاخ سفید در حال ساخت یک استثنا یک بار به شهادت, سیاست و اجازه می دهد Redfield و هان به شهادت توسط ویدئو کنفرانس. مجلس سنا در بیانیه منتشر شد قبل از Fauci وضعیت تا به حال ساخته شده است.

روز جمعه معاون رئیس جمهور مایک پنس مطبوعاتی وزیر کتی میلر آزمایش مثبت برای COVID-19 تبدیل شدن به دومین فرد مشغول به کار در کاخ سفید برای تست مثبت این هفته است.

میلر است که استفان میلر یک تهمت مشاور. کاخ سفید در نظر نیست که آیا او تا به حال مورد آزمایش قرار گرفته است و یا اگر او هنوز مشغول به کار در کاخ سفید است.

روز پنج شنبه کاخ سفید تایید کرده بود که یک عضو نظامی مشغول به کار به عنوان یک نوکر به ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به حال آزمایش مثبت است.

CDC و FDA آشکار نیست با آنها مقامات آژانس آمده بود در تماس است.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او "نگران نیست" در مورد این ویروس گسترش در کاخ سفید است. هنوز مقامات بهداشت گفت: اقدامات ایمنی شده بود افزایش یافته است.

kp/mm (dpa رویترز)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن