مغلوب ساختن پیشی جستن-حمایت جهانی آمریکا, سازمان رسانه ای رئیس زیر آتش برای پاکسازی

مایکل بسته شده است را با آمار بی سابقه موج انتقاد او پس از اخراج چند چهره در رادیو آزاد اروپا و خاورمیانه پخش

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

مایکل بسته شده است را با آمار بی سابقه موج انتقاد او پس از اخراج چند چهره در رادیو آزاد اروپا و خاورمیانه پخش شبکه های. تحلیلگران به نام بسته اقدامات 'نادان' و 'شرم آور'.

رئیس جدید آمریکا-بودجه جهانی سازمان رسانه ای شده است در برخورد با یک موج محافظه کار انتقاد بیش از تصمیم خود برای آتش سر دو بین المللی پخش.

مایکل بسته که در دفاع از حرکت خود را به لرزش تا آژانس که سر و صدای آمریکا و رادیو آزاد آسیا در حال حاضر رو موشکافی در بخشی از ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن هواداران که حمایت بسته نامزدی را برای اجرای ما آژانس جهانی رسانه (USAGM).

ادامه مطلب: صدای امریکا بالا مدیره استعفا در میان تهمت clash

مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان از جمله مشاور سابق سباستین گرکا را ارائه حمایت رئیس سابق خاورمیانه پخش شبکه های آلبرتو فرناندز در حالی که دیگران را تقبیح کرده اند فسخ سر از رادیو آزاد اروپا/رادیو آزادی, جیمی پرواز. هر دو از کار اخراج شدند توسط بسته در روز چهارشنبه به عنوان او خاتمه داده شود با دیگر رسانه ها از جمله کوبا متمرکز رادیو/تلویزیون مارتی.

رئیس USAGM متعلق به باز کردن فن آوری وجوه (OTF), Libby, لیو همچنین پایین پا. OTF پشتیبانی از فناوری غیر دولتی است که ساخته شده اند چندین آزادی اینترنت پروژه ها و ابزار است که بخشی از آلمان coronavirus ردیابی نرم افزار.

بیشتر بخوانید: روسیه labels صدای امریکا و رادیو فردا به عنوان "عوامل خارجی'

دفاع فرناندز

شلیک فرناندز به خصوص خشم محافظه کاران که دیدم حرفه ای به عنوان دیپلمات آوردن تعادل به زبان عربی رسانه های AlHurra تلویزیون و رادیو ساوا.

"سفیر فرناندز بزرگترین دارایی امریکا تا به حال خارجی پخش" گرکا در توییتر نوشت پس از اخراج شدند ساخته شده است.

مایکل دوران سابق شورای امنیت ملی و وزارت دفاع در دوران ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش دولت گفت: شلیک شد "نادان" اضافه است که بدون فرناندز "بسته خواهد شد به عنوان موثر به عنوان یک دارو اشکال در یک بطری است."

دیوید Reaboi یک محافظه کار امنیت ملی تحلیلگر به نام شلیک "شرم آور" گفتن AP اخبار آژانس که آن را "غیر معمول برای طرفدار آمریکا جانبی برای دریافت نمایندگی و آلبرتو همیشه مطمئن شوید که آن را" او هنوز توییتی.

"مایکل بسته می شود تایید سنا و به جای سهام و صحبت کردن با افرادی که می دانند چه اتفاقی می افتد, او اخراج همه ... شرم آور" او گفت:.

پرواز را اخراج همچنین انتقاد از Mark Dubowitz مدافع از مغلوب ساختن پیشی جستن را افزایش تدابیر سیاست خارجی در ایران.

"فقیر تصمیم به آتش @AlbertoMiguelF5 و @jamiemfly که نمونه رهبری... ساخته شده در امریکا دیپلماسی عمومی موثر تر و قانع کننده تر و سازگار با منافع آمریکا و ارزش است."

ترس بیش از سرمقاله استقلال

این shakeup نگرانی که بسته به دنبال پایان سرمقاله استقلال رسانه ها که در خدمت کشور است که فقدان مطبوعات آزاد.

بسته همچنین محلول نظارت تخته از سازمان ها در آژانس که توسط دولت تامین می شود اما ساختار به کار با تحریریه استقلال - او نیز سرنگون سر باز تکنولوژی, صندوق, غیر-پخش بازوی این سازمان است که برای فراهم کردن دسترسی به اینترنت امن برای مردم در سراسر جهان است.

ادامه مطلب: بین المللی رسانههای تماس بگیرید برای اطلاعات بیشتر آزادی رسانه ها در سراسر جهان

صدای امریکا مدیر Amada بنت و معاون مدیر شنی Sugawara هر دو اعلام کرد استعفای خود را روز دوشنبه به عنوان بسته آماده شده را به موقعیت جدید خود را.

"که آقای بسته در زمان این اقدام شدید در هفته اول خود را در کار تکان دهنده است و ما نگرانی عمیق است که او طول می کشد راس یک انتقادی آژانس با هدف اولویت بندی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت سیاسی هوی و هوس بر حفظ و ترویج مستقل گزارش که یک ستون از آزادی و دموکراسی گفت:" الیوت انگل رئیس کمیته روابط خارجی مجلس و نیتا Lowey صندلی از خانه تخصیص بودجه.

بیشتر بخوانید: حمله آمریکا به آزادی مطبوعات دستاوردهای حامیان

lc/rt (AP, AFP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن