Jay-Z به نام مینه سوتا فرماندار در مورد جورج Floyd: "این فقط یک گام اول'

تظاهرات فوران در سراسر کشور این هفته به اجرای عدالت برای جورج فلوید که پس از یک افسر پلیس به زانو در گردن او ب

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

تظاهرات فوران در سراسر کشور این هفته به اجرای عدالت برای جورج فلوید که پس از یک افسر پلیس به زانو در گردن او برای چند دقیقه. به عنوان هزاران نفر از معترضان و آب گرفتگی خیابان های چندین مشاهیر نیز شرکت کردند و با استفاده از سیستم عامل خود را به بالا بردن و حمایت از آنها از جمله کمک به قید وثیقه بودجه به امن بازداشت تظاهرکنندگان' انتشار. و Jay-Z ظاهرا در زمان همه چیز یک گام بیشتر, تماس, مینه سوتا, فرماندار Tim Walz در روز یکشنبه.

"پس از آن بود فوق العاده انسان" Walz گفت: CBS Minnesota از گفتگو. "نبود Jay-Z بین المللی مشهور آن پدر و کاملا صادقانه یک مرد سیاه پوست با درد احشایی که او می دانست." او به یاد می آورد رپر او را به گفتن "عدالت باید اینجا خدمت کرده است. عدالت نیاز به خدمت گرفته شود."

پس از گفتگو Walz اعلام کرد که دادستان کل کیت الیسون خواهد سرب در تعقیب این مورد. Jay-Z از ایشان تشکر Walz و وعده داده است که کار خود را به سمت عدالت برای جورج فلوید تمام نشده است.

"بعد از ما بسیار جدی converstion با تشکر از شما به فرماندار Walz برای انجام آنچه حق و دعوت به دادستان کل کیت الیسون به بیش از جورج فلوید مورد" Jay-Z نوشت: در بیانیه ای که به توییتر.

"اوایل امروز فرماندار Walz ذکر شده داشتن یک انسان گفتگو با من—یک پدر و یک مرد سیاه و سفید در درد" Jay-Z ادامه داد. "بله, من انسان هستم, یک پدر و یک مرد سیاه و سفید در درد و من تنها کسی نیستم. در حال حاضر من به همراه کل کشور, در, درد, تماس بر AG الیسون به انجام کار درست و محاکمه همه کسانی که مسئول قتل جورج فلوید به حد کمال از قانون است."

روز جمعه درک چوین افسر که به زانو در Floyd گردن در طول کشنده دستگیری با وجود فلوید را تکرار درخواست که او نمی تواند نفس متهم شده بود روز جمعه سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس. در مارس یکی دیگر از سیاه مینیاپولیس ساکن اخیرا گفت: روزانه وحش که چوین "تلاش برای کشتن من" در حالی که در پاسخ به خشونت خانگی در سال 2008. (مینیاپولیس اداره پلیس بلافاصله پاسخ به روزانه وحش درخواست برای اظهار نظر در آن زمان است.) سه تن دیگر از افسران درگیر در Floyd بازداشت شده اند از کار اخراج شدند اما اتهام نیست.

"این فقط یک گام اول" Jay-Z نوشت که او به این نتیجه برسد ، "من مصمم تر به مبارزه برای عدالت بیش از هر مبارزه من می شود ستمگران ممکن است داشته باشد. من غالب بر هر سیاستمدار و دادستان و مسئول در کشور به شجاعت به انجام آنچه درست است. باید شجاعت به نگاه ما به عنوان انسان, پدران, برادران و خواهران و مادران در درد و نگاهی به خودتان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب