مغلوب ساختن پیشی جستن دارای تولسا تجمع اعتراض ، coronavirus نگرانی

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است برگزاری اولین راهپیمایی سراسری در ماه در یک پیشنهاد برای افزایش شا

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است برگزاری اولین راهپیمایی سراسری در ماه در یک پیشنهاد برای افزایش شانس خود را از انتخاب مجدد. اما ما هنوز در مبارزه با coronavirus نگرانی وجود دارد این رویداد می تواند جرقه افزایش موارد است.

دهها هزار نفر از مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان فرود در Tulsa, اوکلاهما, روز شنبه برای رئيس جمهور ایالات متحده اولین کمپین تجمع در بیش از سه ماه.

"شما رزمندگان" مغلوب ساختن پیشی جستن به هواداران خود گفت پس از این مرحله است.

این رویداد پس از هفته از اعتراضات در مورد نابرابری نژادی و به عنوان ما همچنان به مبارزه با یک بیماری همه گیر.

Tulsa دیده است COVID-19 موارد سنبله در طول هفته گذشته. محلی مقامات بهداشت هشدار داده است که برگزاری یک گردهمایی در 19,000 شخص داخل سالن آرنا تنها به افزایش خطر ابتلا به کروناویروس در حال گسترش است.

جمعیت در نهایت به نظر می رسد سبک تر از انتظار می رود با هزاران نفر از صندلی های خالی. کمپین مقامات همچنین اوراق برای برنامه های رئیس جمهور به اول آدرس یک سرریز جمعیت در خارج از منزل.

ادامه مطلب: در ما coronavirus بیکاری نبرد بوروکراسی

تنها چند ساعت قبل از این تجمع مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین گزارش داده است که شش نفر از کارکنان که کمک به راه اندازی این رویداد تا به حال آزمایش مثبت برای ویروس.

"قرنطینه روش بلافاصله اجرا" تیم Murtaugh کمپین ارتباطات مدیر در بیانیه ای گفت. "هیچ COVID مثبت کارکنان و یا هر کسی که در تماس نزدیک خواهد بود در تجمع امروز و یا در نزدیکی شرکت کنندگان و مقامات منتخب."

ضد عفونی کننده دست و ماسک خارج صادر شد در ورودی اما این کمپین نیز صادر شده سلب گفتن آن حضور است که آنها باید "فرض تمام خطرات مربوط به قرار گرفتن در معرض COVID-19."

بیشتر بخوانید: آمریکا بیش از 400 حمله به آزادی مطبوعات در کمتر از یک ماه — اما چرا ؟

انتخاب مجدد پیشنهاد

مغلوب ساختن پیشی جستن است به دنبال انتخاب مجدد در ماه نوامبر است اما انتهایی در انتخابات را دموکراتیک رقیب جو بایدن. مبارزات انتخاباتی خود شده است خدشه دار انتقاد خود از دست زدن به از شیوع کروناویروس و پاسخ خود را به پلیس قتل آفریقایی آمریکایی جورج فلوید در مینیاپولیس در ماه گذشته. تهمت نیز زیر آتش آمده برای تصمیم گیری برای برگزاری تجمع در تولسا که در آن صدها نفر از ساکنان کشته شدند سفید اوباش در سال 1921.

تظاهرات برگزار شد در تولسا در روز شنبه و برخی از شهرستان های سیاه رهبران ابراز نگرانی کردند. مقامات گفتند که انتظار می رود حدود 100000 نفر در منطقه مرکز شهر.

مغلوب ساختن پیشی جستن جمعه هشدار داد که این تجمع با هدف تمرکز بر بازگشایی coronavirus-آمار و اقتصاد و هر که "معترضان و آنارشیست ها و آشوبگران, غارتگران و یا lowlifes" که در سفر به اوکلاهما خواهد بود بصورتی پایدار و محکم در برخورد با.

بیشتر بخوانید: چگونه میلیون ها نفر در امریکا به طور موقت اخراج می تواند دائمی

nm/dr (ایسنا AP dpa)

این یک نسخه به روز شده از یک مقاله قبلی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن