Solvay شروع می شود تا جدید پراکسید هیدروژن رقیق سازی و بسته بندی کارخانه در ویتنام

Solvay پراکسیداز در ویتنام آغاز تولید جدید خود را با پراکسید هیدروژن رقیق سازی و بسته بندی کارخانه در Phuc طول

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

Solvay پراکسیداز در ویتنام آغاز تولید جدید خود را با پراکسید هیدروژن رقیق سازی و بسته بندی کارخانه در Phuc طولانی منطقه صنعتی در یک استان در ویتنام است. این مرکز طراحی شده است برای رسیدن به 24k تن ظرفیت در هر سال برای پاسخگویی به رشد تقاضای داخلی برای استاندارد بین المللی کیفیت پراکسید هیدروژن برای صنعت نساجی و برنامه های کاربردی دیگر.

به عنوان اولین مرکز صنعتی مستقر در ویتنام از Solvay گروه, این گیاه ساخته شده و عملیاتی در ترازی کامل با این گروه بهداشت ایمنی و استانداردهای زیست محیطی. با کیفیت بالا هیدروژن پراکسید در حال عرضه شده توسط Solvay Peroxythai ما جهان بزرگترین گیاه در تایلند و رقیق شده و بسته به نیاز مشتری به صورت محلی.

"با این گیاه جدید هدف ما در بهتر در خدمت مشتریان خود در ویتنام است. برای حمایت از پایداری و دایره اقتصاد استفاده از برگشت بسته بندی شده و اجرا با ما توزیع کنندگان و مشتریان. این عمل اجازه می دهد تا مشتریان برای به حداقل رساندن غیر هسته ای بهره برداری از مدیریت بسته بندی استفاده می شود." گفت: Suthichai Srihawan مدیر کل از Solvay پراکسیداز در ویتنام است.

در مورد Solvay

Solvay یک شرکت علم که فن آوری منافع بسیاری از جنبه های زندگی روزانه. با بیش از 24,100 اسب کارکنان در 64 کشور Solvay اوراق قرضه افراد و ایده ها و عناصر به اختراع دوباره حال پیشرفت است. این گروه به دنبال ایجاد پایدار ارزش های مشترک برای همه به ویژه از طریق آن Solvay یک سیاره طرح گردد حدود سه ستون: حفاظت از آب و حفظ منابع و تقویت زندگی بهتر. این گروه راه حل های نوآورانه کمک به امن تر تمیز کننده و پایدار محصولات موجود در خانه, مواد غذایی و کالاهای مصرفی هواپیما, اتومبیل, باتری, دستگاه های هوشمند سلامت برنامه های کاربردی آب و سیستم های تصفیه هوا. تاسیس در سال 1863 Solvay امروز در میان صفوف برتر جهان سه شرکت برای اکثریت قریب به اتفاق فعالیت های خود را تحویل داده و خالص خرید و فروش €10.2 میلیارد دلار در سال 2019. Solvay ذکر شده است در Euronext بروکسل (SOLB) و پاریس و در ایالات متحده, که در آن سهام خود را (SOLVY) معامله شده از طریق یک سطح من ADR برنامه. اطلاعات بیشتر در www.solvay.com.

SOLVAY پراکسید جهانی واحد کسب و کار در سراسر جهان است بازار و تکنولوژی در پراکسید هیدروژن. ارائه عملکردی از ویژگی های از قبیل سفید کننده اکسیداسیون و یا ضد عفونی آن ارائه محصولات نوآورانه و متناسب با خدمات به خمیر مواد شیمیایی و آبزیان و مواد غذایی, استخراج, تصفيه خانه مراقبت و صنایع نساجی. SOLVAY پراکسید به اجرا در 19 گیاهان در شمال و جنوب امریکا و اروپا و شرق میانه, آسیا و استرالیا است. این اجرا می شود بزرگترین پراکسید هیدروژن گیاه در Map Ta Phut (تایلند). با آن شریک Peróxidos do Brasil, Solvay پراکسید در حال توسعه یک نیروگاه جدید مفهوم myH2O2® به خصوص طراحی شده برای نصب و راه اندازی در سایت های مشتری در مکان های از راه دور. ظرفیت نوآوری و چابکی دو از GBU پراکسید' نقاط قوت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب