مغلوب ساختن پیشی جستن فردی گری را التیام بخشد نه ما روابط میگه آلمان Maas

آلمان وزیر امور خارجه گفت: روابط با واشنگتن نخواهد بود افزایش توسط دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خروج از دفتر.

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

آلمان وزیر امور خارجه گفت: روابط با واشنگتن نخواهد بود افزایش توسط دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خروج از دفتر. رئیس جمهور ایالات متحده غرق شده آتلانتیک روابط اخیرا بیش از هزینه های دفاعی و Nord Stream 2 خط لوله است.

به گفته وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas کنونی تنش میان آلمان و ایالات متحده نمی تواند به حل و فصل توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن عدم پیروزی گشتند.

"هر کس که فکر می کند همه چیز را در دو سوی اقیانوس اطلس همکاری خواهد بود آن را به عنوان یک بار بود با رئيس جمهور دموکراتیک اهمیت جلوه این تغییرات ساختاری" Maas گفت: در مصاحبه با مطبوعات آلمان آژانس DPA منتشر شده در یکشنبه.

ادامه مطلب: چگونه اروپا تضمین امنیت خود بدون ما ؟

"Trans-Atlantic روابط فوق العاده مهم آنها باقی می ماند مهم است و ما در حال کار برای اطمینان از آنها را به یک آینده" Maas ادامه داد. "اما با راه آنها در حال حاضر آنها دیگر تحقق خواسته های هر دو طرف باید برای آنها است."

مغلوب ساختن پیشی جستن به چالش کشیده خواهد شد توسط معاون سابق رییس جمهور و جو بایدن در طول ماه نوامبر انتخابات.

مغلوب ساختن پیشی جستن انتقادی از آلمان

مغلوب ساختن پیشی جستن است بارها و بارها با انتقاد آلمان از او در زمان دفتری در سال 2017. او خواستار آلمان افزایش هزینه های دفاعی به 2 درصد از تولید ناخالص داخلی تماس برلین "متخلف" برای انجام این کار است.

ادامه مطلب: چگونه آلمان کمک به ناتو ؟

او همچنین متهم آلمان بودن "اسیر روسیه" در جریان نورد 2 خط لوله نفت و درمان ما "بسیار بد" در تجارت است.

در سال گذشته ما تحمیل 25% جراحی تعرفه و 10% آلومینیوم تعرفه اتحادیه اروپا در یک حرکت است که تا حد زیادی تاثیر می گذارد آلمان در صنعت خودرو. او همچنین تهدید کرد تعرفه های خودروهای وارداتی — یکی دیگر از حرکت با هدف ruffling پر در برلین.

در اوایل این ماه ناروا اعلام کرد کاهش شدید نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا در آلمان. در پاسخ Maas تاسف است که چند دهه از یک "نزدیک" پس از جنگ نظامی همکاری بین آلمان و آمریکا تبدیل به "پیچیده" در مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری.

آخرین مطالب