چین قانون تامین: پایان هنگ کنگ نیمه مستقل ،

طرفدار دموکراسی و ارقام توصیف کرده اند امنیت قانون به عنوان "ناقوس مرگ" برای هنگ کنگ است. آنها نگران هستند که

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

طرفدار دموکراسی و ارقام توصیف کرده اند امنیت قانون به عنوان "ناقوس مرگ" برای هنگ کنگ است. آنها نگران هستند که این قانون را "کاملا تغییر" زندگی میلیون ها نفر در تازه ایجاد شده "عروسکی شهر" برای سرزمین اصلی مقامات.

پس از هفته ها از اضطراب انتظار چین ملی رونمایی کرد متن کامل امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ است. قانون است که انتظار می رود "کاملا تغییر" زندگی بیش از هفت میلیون نفر زندگی می کنند که در نیمه مستقل شهرستان چینی.

قانون لیست براندازی علیه دولت چین فعالیت های تروریستی و تبانی با نیروهای خارجی به عنوان کلید جرائم جنایی. حداکثر مجازات برای امنیت ملی جرایم شامل حبس ابد. گذشته رفتارهای غیر قانونی تلقی تحت قانون جدید همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک مرجع برای تحت تعقیب کیفری.

در حالی که پکن اعلام کرد طرح خود را برای معرفی این قانون در پایان ممکن است روند قانونی انجام شد در پشت درهای بسته. در زمان هنگ کنگ مقامات دولتی داده نشده است دسترسی به متن کامل قانون و حتی شهر را اجرایی کری لام بستری در تاریخ 23 ژوئن که او تا به حال دیده نشده متن کامل.

"هنگامی که شما قصد دارید برای تصویب قوانین است که به طور جدی تحت تاثیر قرار زندگی از هفت میلیون نفر, شما مطمئن شوید که شما باید باز مشاوره. شما گوش دادن به نظرات شما و شما آماده برای تغییر محتوای آن" هنگ کنگ وکیل مدافع مارگارت Ng گفت: DW. "کل این فرآیند مخفی است چون پکن نمی خواهند به شنیدن هر گونه اعتراض و مقامات چینی نمی خواهید هر کسی را به فرصتی برای انتقاد از قانون است."

ادامه مطلب: نظر: چین به حکومت هنگ کنگ با ترس با قانون جدید امنیت ملی

پکن 'آخرین قطعه از پازل'

هنگ کنگ دولت تنظیم شده است برای ایجاد یک شورای امنیت ملی به ریاست رئیس اجرایی به عنوان به خوبی به عنوان جدید دولت مرکزی کمیسیون.

آلبرت هو یک دلار هنگ کنگ سیاستمدار گفت: DW که شورا را تبدیل به بالاترین اجرایی در هنگ کنگ و فعال کردن پکن به نظارت مقامات محلی در اجرای قانون است.

"تفسیر این قانون استوار در دست ملی' کمیته دائمی" هو گفت: "هنگامی که وجود دارد همه این فوق العاده قدرتمند نهادهای چگونه می توانید هنگ کنگ مردم مطمئن باشند که آزادی خود و آزادی خواهد بود و نه در خطر است؟"

ادامه مطلب: چین, هنگ کنگ, قانون تامین جرقه جهانی اعتراض

علاوه بر اجرایی رئیس همچنین قادر خواهد بود برای انتخاب قضات برای رسیدگی به امنیت ملی از مواردی است که کارشناسان هشدار می دهند می تواند به خطر اندازد شهر استقلال قضایی.

"هنگامی که شما قادر به انتخاب کنید که قضات می تواند رسیدگی به این پرونده پس از آن شما دیگر هیچ گونه استقلال قضایی ... من فکر می کنم که کاملا آشکار است" گفت:.

امنیت ملی قانون است آخرین قطعه از پازل را برای پکن خود را به انجام برسانند "یک کشور و دو نظام" در هنگ کنگ با توجه به Ng. "دولت مرکزی ویژه کمیسیون می تواند فرماندهی هنگ کنگ دولت به انجام هر کاری که باعث هنگ کنگ آژانس برای مقامات مرکزی... آن را کاملا تغییر زندگی در هنگ کنگ," او گفت:, و اضافه کرد که وجود دارد در حال حاضر خواهد شد "حتی کمتر برای هر نوع متوسط در شهر است."

قانون خطرات دخالت در انتخابات آینده

علاوه بر عدم شفافیت در اطراف امنیتی قانون را در روند قانونگذاری پکن را انتخاب زمان برای اعمال این قانون مطرح شده است و ابرو.

رسانه های محلی گزارش پیشنهاد کرده اند که دولت چین به دنبال نهایی کردن و اجرای قانون امنیت قبل از 1 جولای که بسیاری گمان می کنند می تواند اجازه می دهد پکن به دخالت در هنگ کنگ آتی مجلس شورای انتخابات در ماه سپتامبر.

Ng دیدگاه قانون به عنوان یک راه گریز برای پکن و هنگ کنگ دولت به رد صلاحیت برخی نامزدها در نتیجه جلوگیری از مخالفت ادعا اکثریت در شورای قانونگذاری.

"پکن نمی تواند جلوگیری از میلیون ها نفر از مردم از رای دادن, اما آنها می تواند حذف نامزدهای رد صلاحیت آنها را" وکیل مدافع توضیح داد. "امنیت ملی قانون استفاده می شود به عنوان یک دلیل برای رد صلاحیت افراد آنها نگران ترین, اما سوال این است چگونه می توانید بسیاری از آنها رد صلاحیت?"

هنگ Kongers می خواهید

در آینده Ho پیش بینی کرد که دلار هنگ کنگ دولت می تواند با استفاده از امنیت ملی قانون برای محدود کردن فعالیت هایی که یک بار در نظر گرفته شد "قانونی است."

"اگر دولت با استفاده از دلیل و بهانه به ممنوعیت برخی فعالیت های من انتظار دارم هنگ کنگ مردم را به مقاومت با اعمال حقوق خود را از نافرمانی مدنی" سیاستمدار گفت: "ما باید درک راه قوانین مشابه در چین کار می کنند و ما می توانیم پیش بینی برخی از سخنرانی ها که در طبقه بندی به عنوان تحریک به براندازی قدرت دولت است." اما در همان زمان Ho همچنین امیدوار هنگ Kongers نمی خواهد "از دست دادن آزادی و در صورت امکان از رفتن به زندان است."

دموکراسی چهره ها در هنگ کنگ نیز نگران است که پس از قانون می آید را به اثر این شهر ارزش های اصلی تضعیف خواهد شد.

جیمی لای برجسته هنگ کنگ رسانه ها, سرمایه دار خیلی مهم و طرفدار دموکراسی شکل به طور منظم با برچسب به عنوان یک "تهدید برای امنیت ملی" توسط دولت اجرا شود رسانه های شرح داده شده در این قانون به عنوان "ناقوس مرگ" برای هنگ کنگ است.

"قانون جایگزین دلار هنگ کنگ قانون اساسی و حکومت قانون که همچنین به معنای آن خواهد بود که پایان هنگ کنگ وضعیت به عنوان یک مرکز مالی جهانی," لای گفته DW. "بدون قانون هیچ کس که انجام کسب و کار در هنگ کنگ می توانید لذت بردن از هر گونه حفاظت مگر اینکه آنها را انتخاب کنید رشوه به مقامات که قدرت بیش از شما. دلار هنگ کنگ تبدیل خواهد شد فقط یکی دیگر از سرزمین اصلی چین به شهر".

لای گفت که در حالی که یک روح مقاومت هنوز قوی در هنگ کنگ او فکر می کند آن را اجتناب ناپذیر است که بسیاری از در حال برنامه ریزی برای ترک این شهرستان به طور دائم.

"من مطمئن هستم که بسیاری از مردم به آرامی در حال آماده شدن برای از بین برود چرا که من نمی بینم که چگونه هنگ کنگ به عنوان ما آن را می دانم می توانید زنده ماندن," او گفت:. "پیام من به آنها: لطفا مراقبت از خود اگر شما تصمیم به ترک هنگ کنگ. ما خدا را شکر برای آنچه شما انجام داده اند برای هنگ کنگ و ما خواهد ماند و ما ادامه مبارزه است."

بیشتر بخوانید: یک سال از هنگ کنگ به معترضان تغییر تاکتیک



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن