مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به اعزام نیروهای پلیس گاز اشک آور معترضان

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید ناآرامی های ناشی از کشتار جورج فلوید به منزله "اع

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید ناآرامی های ناشی از کشتار جورج فلوید به منزله "اعمال داخلی و ترور است." یک معاینه پزشکی گفت: شیوه فلوید مرگ بود "قتل."

  • رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد فرمانداران به عنوان "ضعیف" و تهدید استقرار "نیروهای مسلح" را به سرکوب تظاهرات در سراسر کشور
  • یک مقام رسمی کالبد شکافی اعلام شیوه فلوید مرگ بود "قتل"
  • نیویورک می شود, آخرین شهرستان به اعمال حکومت نظامی

تمامی زمان ها در زمان هماهنگ جهانی (UTC/GMT)

07:12 هر چند برخی از تظاهرات تبار به خشونت در تظاهرات علیه مرگ جورج فلوید و خشونت پلیس در آمریکا باقی مانده عمدتا صلح آمیز است.

در شهر نیویورک جمعیت زیادی بسیج مسالمت آمیز در بروکلین و منهتن را در میدان تایمز. اما خشونت بازگشت nightfall با خرابکاری غارت میسی و فروشگاه های دیگر در 5th Avenue خرید منطقه پیش از این شهر مقررات منع رفت و آمد.

مردم در واشنگتن بار دیگر با تجمع در پارک لافایت در مقابل کاخ سفید است. آنها پس از راهپیمایی مسالمت آمیز از طریق خیابان های شهرستان پس از مجبور بودن از این پارک پس از 7:00 p. m. مقررات منع رفت و آمد. پلیس سپس پراکنده معترضان مسالمت آمیز بودند که بلوک از ساختمان کاپیتول با گاز اشک آور, گلوله و پایین پرواز هلیکوپتر.

03:52 دو مرد دستگیر شدند داخل میسی گل سرسبد فروشگاه در منهتن. درب آن شده بود نقض میان سراسر شهر بود حکومت نظامی. فروشگاه های دیگر در سراسر منهتن بودند ضربه غارت از جمله نایک, AT&T, شمالی صورت فروشگاه.

مقامات شهرستان را به نام مردم به احترام به مقررات منع رفت و آمد و اقامت در داخل. پس از ناآرامی های فوران هفته گذشته در پی فلوید مرگ حداقل 700 نفر دستگیر شده اند در نیویورک است.

03:07 حکومت نظامی رفته به اثر در شهر نیویورک از 11:00 بعد از ظهر به وقت محلی (0300 UTC). با وجود تلاش های مقامات برای محدود کردن تجمعات شبانه معترضان و تظاهر کنندگان باقی مانده در خیابان.

در اجرای مقررات منع رفت و آمد, نمای ویندوز به شکست در کسب و کارهای مختلف از جمله نایک و AT&T در فروشگاه در منهتن.

قبلا نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio به نام مردم به احترام به مقررات منع رفت و آمد. اما با توجه به انتظار نقض او آن را تمدید.

"این اعتراضات باید قدرت و معنای" گفت: de Blasio. "اما به عنوان شب می پوشد در ما شاهد گروه های استفاده از آنها را به تحریک خشونت و از بین بردن اموال. اولویت اول ما این است که نگه داشتن مردم امن بنابراین من تمدید حکومت نظامی برای سه شنبه. آن آغاز خواهد شد در 8pm."

در واشنگتن دی سی, دویچه وله, Alexandra فون Nahmen گفت: وضعیت آرام بود پس از پاک معترضان از خیابان ها با استفاده از گاز اشک آور. این افسران در حال حاضر در روند دستگیری تظاهرکنندگان برای مقابله با حکومت نظامی وجود دارد.

03:00 هنگ کنگ رهبر کری لام را متهم کرد که ما در خصوص حمایت از "استانداردهای دوگانه" در مورد هر دو دولت دست زدن به تظاهرات.

"شما می دانید وجود دارد شورش در ایالات متحده و ما می بینیم که چگونه دولت های محلی در واکنش گفت:" لام. "سپس در هنگ کنگ زمانی که ما تا به حال مشابه شورش ما شاهد چه موقعیت آنها به تصویب رسید و پس از آن."

02:24 کشیش Mariann زمانی مشخص گفت که او "خشم" با مغلوب ساختن پیشی جستن بازدید از تاریخی سنت جان کلیساکه به شکل بخشی از اسقفی به عنوان اسقف اسقف نشین.

او گفت: "نمی "اذعان عذاب و مقدس ارزش از مردم از رنگ در کشور ما که حق تقاضای پایان دادن به 400 سال از نژادپرستی نظاممند و سفید برتری در کشور ما است."

ریاست اسقف مایکل کاری که سر اسقف نشین گفت: این دیدار کاملا سیاسی است و هیچ ربطی به مسائل معنوی.

"در این شب رئیس جمهور ایالات متحده بود در مقابل سنت جان اسقفی کلیسا برداشته تا کتاب مقدس و تا به حال تصاویر خود را گرفته گفت:" کاری. "در انجام این کار, او با استفاده از یک ساختمان کلیسا و کتاب مقدس برای اهداف سیاسی و حزبی."


پلیس با استفاده از گاز اشک آور و صدای نارنجک به پاک کردن معترضان در مقابل کاخ سفید راه را برای مغلوب ساختن پیشی جستن به بازدید از کلیسای.

01:53 حداقل 5600 نفر دستگیر شده اند در میان ناآرامی در سراسر کشور بیش از مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس با توجه به شمارش توسط آسوشیتد پرس.

در مینیاپولیس به تنهایی حداقل 150 نفر دستگیر شده اند. فلوید کشته شد در مینه سوتا شهرستان. در لس آنجلس نزدیک به 1000 بازداشت شده است در حالی که در شهر نیویورک حداقل 700 نفر شده اند و به زندان برده شد.

01:24 توییتر بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی جک دورسی توییتی "پلیس اصلاحات در سیاست در حال حاضر."

خود را پلت فرم رسانه های اجتماعی در این آتش را از ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در طول هفته گذشته پس از آن را مخفی یکی از توییت خود برای "ستایش خشونت است." مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ با صدور یک فرمان اجرایی را هدف قرار رسانه های اجتماعی به اتهام سانسور محتوا.

مغلوب ساختن پیشی جستن اغلب با استفاده از توییتر طولانی در نظر گرفته شده مورد نظر خود را در پلت فرم به عنوان رسمی راه خود را به فشار داخلی و سیاست خارجی در دستور کار است.

01:16 چندین ایالت آمریکا فرمانداران آمده اند در برابر تهمت را تهدید به اعزام نیروهای مسلح به سبزها در سراسر کشور تظاهرات.

واشنگتن فرماندار جی Inslee گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن است "بارها و بارها ثابت شده است که او ناتوان از حاکم و نشان داده شده است هیچ چیز اما غلط پهلوانان در سراسر هرج و مرج است که به همراه زمان خود را در اتاق."

"در حال حاضر او با استفاده از عالی ترین قدرت ریاست جمهوری در تلاش برای پنهان کردن کمرویی و vapidity" گفت: Inslee یک نامزد سابق ریاست جمهوری. "من دعا می کنم هیچ سرباز و هیچ غیر نظامی مجروح یا کشته شده توسط این بی پروا مناسب است."

اورگان فرماندار کیت براون گفت که او نمی خواهد با استفاده از گارد ملی برای سرکوب اعتراضات گفت: "شما نمی منتشر خشونت با قرار دادن سربازان در خیابان."

01:10 DW خبرنگاران بر روی زمین در آمریکا شده اند اندازه گیری افکار عمومی در جریان تظاهرات. الکساندرا فون Nahmen در واشنگتن دی سی گفت: مردم در این دولت نگران هستند که تهمت ناتوانی به اعتصاب لحن حق به متحد کردن ملت ممکن است صدمه دیده خود را از انتخاب مجدد شانس. "اما او خود معتقد است که تاکید او یک "نظم و قانون رئیس جمهور' کمک خواهد کرد" او گفت:. "اما اگر او خود را ادامه می دهد البته در حال حاضر او ممکن است از دست دادن رای دهندگان مهم گروه از جمله زنان و مستقل."

Stefan سایمونز در مینیاپولیس در یک بنای یادبود در نقطه دقیق فلوید کشته شد هفته گذشته است. مردم از تمام جنبه های زندگی شده اند و حضور در یک رویداد خانواده. زمانی که خبری از نتایج کالبد شکافی که فلوید درگذشت خفگی فیلتر شده از طریق واکنش بود به سادگی "به خوبی می دانستند که در تمام طول" سیمونز گفت.

00:39 جورج فلوید خانواده قبول پیشنهاد سابق قهرمان بوکس Floyd Mayweather به پرداخت برای تشییع جنازه او.

"او احتمالا دیوانه در من است که برای, اما او قطعا برای پرداخت تشییع جنازه" لئونارد Ellerbe, مدیر اجرایی, Mayweather Promotions, گفت آمریکا گوینده ورزشی ESPN.

تشییع جنازه است انتظار می رود را در تاریخ 9 ژوئن در هوستون فلوید وطن.

00:29 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن راه می رفت از کاخ سفید به یک کلیسای تاریخی که خسارت دیده اند که در طول شورش بیش از آخر هفته.

مغلوب ساختن پیشی جستن در توصیف این محل کلیسا به عنوان یک "بسیار بسیار ویژه ای دارد." سنت جان کلیسا در واشنگتن دی سی به عنوان "کلیسای رئیس جمهور."

"ما یک کشور" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: برگزاری مقدس در خارج از کلیسا است.

دویچه وله الکساندرا فون Nahmen شاهد پلیس با شلیک گاز اشک آور و نارنجک برای متفرق کردن معترضان در مقابل کاخ سفید به منظور راه را برای مغلوب ساختن پیشی جستن برای رسیدن به کلیسا.

23:59 از ما نیست تنها کشوری که در آن فلوید مرگ موجب خشم در مورد نژاد پرستی. در یک op-ed, DW را Chiponda Chimbelu گفت: اروپا نیز به نهادی نژادی و خشونت است.

"سال سیاه مردان و زنان به قتل رسیده اند و کشته در آمریکا و اروپا و حتی توسط پلیس فقط به خاطر اینکه آنها سیاه" Chimbelu گفت.

"برای ما جورج فلوید کشتن یک یادآوری است که نژادپرستانه و خشونت گاهی اوقات منجر به مرگ.

خواندن op-ed: جورج فلوید قتل باز می شود نژاد پرستی زخم های اروپایی برای سیاه پوستان

23:32 سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن به نام مقامات ایالات متحده به دنبال عدالت با هر اونس از ما بودن."

بایدن در حال اجرا است در برابر تهمت برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات میله میله برای نوامبر.

"در این لحظه که روح و آمریکا در خطر می شود." "ما باید در نهایت این آمریکا قول: که تمام مردان و زنان نه تنها در برابر ایجاد اما در طول زندگی خود."

23:07 پلیس این کشور در برخورد با معترضان در مقابل کاخ سفید به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تحویل یک آدرس به ملت.

پلیس با شلیک گاز اشک آور در تلاش برای متفرق کردن معترضان که قبلا فریاد شعارهایی مانند "نه عدالت بدون صلح است."

"کافی است به اندازه کافی" یکی از معترضان گفت: DW زودتر. "ما خسته هستند."

22:51 رییس جمهور آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: بسیج "همه در دسترس فدرال منابع" برای پایان دادن به شورش در سراسر کشور باعث مرگ جورج فلوید.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او خواست فرمانداران به "استقرار گارد ملی در تعداد کافی به طوری که ما تسلط بر خیابان." رئیس جمهور گفت که "استقرار نظامی ایالات متحده" اگر آنها اقدام کنند.

او توضیح داد که حملات بر اجرای قانون به عنوان عوامل "داخلی ترور است." با این حال او اذعان کرد که اولیه اعتراضات باعث شد توسط Floyd مرگ در بازداشت پلیس.

"این اقدامات مسالمت آمیز اعتراض" نسبت ناروا گفت. "این اقدامات داخلی و ترور. نابودی زندگی افراد بی گناه و از ریختن خون بی گناه است و جرم به بشریت و جنایت علیه خدا."

"چه اتفاقی افتاد در این شهرستان شب گذشته بود و در کل رسوایی" او گفت: به عنوان گاز اشک آور رفت و جمعیت اعتراض در خیابان ها در این نزدیکی هست.

"من اعزام هزاران و هزاران نفر از سربازان به شدت مسلح نظامی پرسنل و مأموران اجرای قانون برای جلوگیری از شورش, غارت خرابکاری ضرب و جرح و گستاخ تخریب اموال."

او همچنین به نام Antifa یک جنبش ضد فاشیستی به عنوان رئیس "آمر" از تظاهرات.

21:54 Hennepin شهرستان معاینات پزشکی اعلام کرده است جورج فلوید مرگ یک قتلبا توجه به بیانیه رسمی است.

اعلام می آید پس از مستقل کالبد شکافی داشت که فلوید مرده بود از خفگی در مقایسه با یک حکم رسمی ادعا کرد که او به دلیل از قبل موجود شرایط قلب.

آخرین گزارش گفت: شیوه ای از مرگ بود "قتل."

"مرحوم تجربه ايست قلبی ريوی در حالی که مهار توسط مامور اجرای قانون(ع)" معاینه گفت.

در این بیانیه اضافه شده است که "شیوه ای از مرگ است نه قانونی تعیین مجرمیت یا قصد."

21:48 معترضان با تجمع در مقابل کاخ سفید برای محکوم کردن خشونت پلیس پس از فلوید مرگ در بازداشت پلیس.

با توجه به DW کارلا Bleiker آنها شعار می دادند شعارهایی مانند "نه عدالت بدون صلح" و "من نمی توانم نفس بکشم" آخرین کلمات فلوید ادا قبل از او درگذشت.

21:34 تظاهرات سیستمیک بدرفتاری با سیاه پوستان توسط پلیس موجب درگیری از آنجا آغاز مسالمت آمیز هفته گذشته است. نگاهی به چگونگی تظاهرات تکامل یافته در تصاویر:

21:17 روکش: DW خبرنگار Stefan سایمونز شلیک گلوله توسط پلیس روز یکشنبه به مناسبت شب دوم در یک ردیف است که اجرای قانون تا به حال به عمد هدف قرار DW خدمه با پرتابه.

سیمونز بود که با پوشیدن یک دکمه ژاکت طول حوادث شناسایی شده بود خود را به عنوان یک روزنامه نگار. مقامات همچنین تهدید به دستگیری او در روز شنبه.


این اولین بار نیست که پلیس به عمد هدفمند اعضای مطبوعات است. هفته گذشته سی ان ان خبرنگار دستگیر شده بود در حالی که زندگی می کنند را بر روی دوربین.

21:05 اعتراض بیش از کشتن جورج فلوید رفته بین المللی با مردم به خیابان ها در برلین و لندن برای نشان دادن همبستگی خود با ما داعش است. در آلمان, ستاره های فوتبال عینک تی شرت و زانو در حمایت از. شده اند وجود دارد تظاهرات در خارج از سفارت آمریکا در برلین, در حالی که دیگران در حال گرفتن به هنر برای بیان همبستگی خود را.

21:00 مقامات در نیویورک شهر پیشاور شروع در ساعت 11:00 ظهر به وقت محلی (0300 UTC) و پایان دادن به در 05:00 am.

فرماندار نیویورک اندرو کومو اعلام ساخته شده همراه با نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio, که گفت که او گفته بود به این شهر بالا اجرای قانون عامل مورد "افسران [که] نمی رعایت ارزش های این شهرستان و از NYPD."

ادامه مطلب: شهرهای ایالات متحده تحمیل حکومت به عنوان ضد خشونت پلیس تظاهرات باقی بماند

Cuomo, اما, توجه خود را تبدیل به شورش رخ داده است که در بخش هایی از این شهرستان بیش از آخر هفته.

"من پشت سر معترضان و پیام خود را, اما متاسفانه هستند افرادی که به دنبال منحرف کردن و بی اعتبار ساختن این لحظه گفت:" کومو. "خشونت و غارت شده است بد برای شهرستان دولت و کل این جنبش ملی را تضعیف میکند و مانع از این صالح شود."

20:45 خانواده جورج فلوید دریافت یک کالبد شکافی گزارش نشان می دهد که او از خفگی. این یافته در تضاد رسمی حاکم بودند كه از قبل موجود مشکلات قلبی است.

"مستقل بازرسان پزشکی که در انجام یک کالبد شکافی فلوید یکشنبه مشخص شد که خفگی از فشار پایدار شد علت مرگ" سعید بن Crump یک وکیل برای خانواده است.

مرگ فلوید یک آمریکایی آفریقایی تبار غیر مسلح در طول بازداشت خود توسط یک افسر پلیس باعث شده موجی از تظاهرات و شورش در سراسر شهرهای آمریکا.

20:40 جورج فلوید برادر ابراز حمایت از اعتراضات اما خواست مردم را به خودداری از خشونت و تخریب و گفت که آن را "رفتن به آوردن برادر من در همه."

"ما هنوز هم می خواهم به انجام این کار مسالمت آمیز" ترنس فلوید گفت: در یک شب زنده داری در مینیاپولیس پیشرو معترضان در شعار از "صلح در سمت چپ عدالت در سمت راست."

او افزود که اگر چه اعتراضات "ممکن است احساس خوبی برای این لحظه" آنها باعث آسیب برساند و ممکن است به جلوگیری از تغییر سیاسی. "او نمی خواهد می خواهم همه شما را به انجام این کار" فلوید گفت.

فلوید پیام صلح ایستاده بود در تضاد کامل است که رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که berated رهبران دولت به عنوان "ضعیف" برای سرکوب سخت تر در تظاهرات.

20:30 به انجمن خوش آمدید DW نورد پوشش تظاهرات گسترده در آمریکا در پی قتل جورج فلوید. 46 ساله آمریکایی درگذشت, در مینیاپولیس هفته گذشته پس از یک افسر پلیس kneeled در گردن او. پس از ما را تجربه کرده است و خود را بدترین ناآرامی های مدنی پس از ترور مارتین لوتر کینگ جونیور در سال 1968.

ls/rt (AFP, Reuters, AP)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن