مغلوب ساختن پیشی جستن نوبت Coronavirus میزگرد به ماسک-رایگان کمپین تجمع

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پرداخت یک سفر به فلوریدا روز جمعه برای بحث میزگرد در دو تهدید جدید کرو

توسط NEWSCENTERALS در 11 مرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پرداخت یک سفر به فلوریدا روز جمعه برای بحث میزگرد در دو تهدید جدید کروناویروس و سریع نزدیک شدن فصل طوفان. اما او به سرعت تبدیل سفر به تمپا به بداهتا کمپین تجمع کامل با MAGA کلاه و موسیقی وافغان برای هواداران که در انتظار ورود او در فرودگاه آسفالته.

در زمان ورود او دولت آفتاب تا به حال نه تنها آمار ترسناک یک نقطه عطف جدید با رکورد 257 COVID-19 مرگ و میر در یک روز اما آن را نیز بسته تمام دولتی COVID-19 مراکز تست تا روز سه شنبه با توجه به ورودی طوفان Isaias.

در عین حال او به سختی با اشاره به همه گیر به جای راه اندازی به طور معمول بیشترین بازدید از تجمعات انتخاباتی گفتن جمعیت "هرج و مرج و خونریزی" سلطنت خواهد شد اگر جو بایدن رئیس جمهور می شود و فقط او می تواند "دفاع از آمریکا راه زندگی است."

"شما باید یک پورتلند در همه جا" اگر بایدن برنده, او گفت:.

چند تن ماسک در موقت کمپین رویداد با توجه به فیلم و عکس از صحنه است. ساعت پس از گفتن خبرنگاران او را باور نمی کند او تولسا رالی بود به سرزنش برای Herman Cain قرارداد جدید کروناویروس که به کشته شدن او در اوایل این هفته مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد دوباره maskless. آن را بلافاصله روشن نیست اگر کسانی که برای حضور در این رویداد در مورد نیاز به انجام هر تست. رئیس جمهور خود را نمی پوشیدن یک ماسک صورت در یک مکان عمومی ظاهر تا اواسط ماه جولای.

فلوریدا دوم بالاترین تایید تعداد coronavirus موارد در کشور با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت کرد برای نیم ساعت به صدها نفر از هواداران در آسفالته از فرودگاه بین المللی تمپا, ایستاده در کنار بیش از یک دوجین کلانترها و نمایندگان از سراسر کشور.

"تا زمانی که من رئیس جمهور من هرگز پال خواستار قطع بودجه دولت خود را پلیس" او افتخار. از طوفان, او گفت:, "شما دیده می شود بدتر است. شما دیده می شود برخی از زیبایی است."

Flanked توسط سناتور ریک اسکات (R-FL) و جمهوری خواه فرماندار ران DeSantis در این رویداد تکرار کرد و ادعا کرد که چین به سرزنش برای coronavirus: "با تشکر از شما برای بودن در اینجا به بحث در مورد بی امان کار ما در حال انجام به شکست چین ویروس محافظت از مردم از فلوریدا بزرگ دولت است. فقط حمایت از کلانترها." او گفت: واکسن خواهد آمد به زودی.

با توجه به Tampa Bay Times, هزاران نفر از حامیان نیز ایستاده در جاده ها که در آن مغلوب ساختن پیشی جستن کاروان راه اندازی شد برای تصویب در این راه از فرودگاه بین المللی تمپا به Pelican باشگاه گلف در بل ایر که در آن او به دلیل حضور در یک میزگرد در COVID-19 و طوفان آمادگی قبل از صحبت کردن در جمع آوری کمک های مردمی شام. رئیس جمهور تا به حال آخر هفته تمام از کمپین رویدادهای برنامه ریزی شده اما برخی از آنها nixed در آخرین لحظه به دلیل طوفان Isaias.

کلانتر از نزدیک Pasco County, Chris Nocco گفت: حامیان که دفعه بعد تهمت بازدیدکننده داشته است او و دیگران را میزبان یک قایق رژه با توجه به WFLA.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب