مغلوب ساختن پیشی جستن را برای انتخاب رئیس اطلاعات به شرح زیر کشت QAnon حساب

برای یک نامزد به راس دولت ایالات متحده هوش دستگاه Rep. جان Ratcliffe (R-تگزاس) تساوی در برخی از منابع غیر معمو

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

برای یک نامزد به راس دولت ایالات متحده هوش دستگاه Rep. جان Ratcliffe (R-تگزاس) تساوی در برخی از منابع غیر معمول از اطلاعات است.

Ratcliffe رسمی تایید کمپین حساب توییتر به شرح زیر چندین حساب های سیاسی حاشیه ای از جمله 9/11 Truther حساب تنها با یک پیرو علاوه بر خود و چهار ترویج عجیب و غریب QAnon تئوری توطئه که مسلم است جهان اجرا شده است توسط یک دوز و کلک دموکراتیک پدوفیلیا-آدمخوارها — و رد شده از یک منبع بالقوه از تروریسم داخلی توسط اف بی آی است.

این نظریه پردازان توطئه به دنبال Ratcliffe که نامزدی برای مدیر اطلاعات ملی می رود قبل از کمیته اطلاعات مجلس سنا صبح سه شنبه, پوشش عجیب و غریب طیف وسیعی از اعتقادات. آنها ادعا كردهاند كه جان اف کندی جونیور جعلی مرگ او برای کمک به مغلوب ساختن پیشی جستن به خراب کردن عمیق دولت است. دیگران ادعا می کنند دموکراتیک سکس سیاه چال وجود دارد در واشنگتن پیتزا فروشی. اما Ratcliffe و QAnon مروج او به دنبال یک چیز مشترک اند: مطلق وفاداری به مغلوب ساختن پیشی جستن.

حتی قبل از Ratcliffe را QAnon علاقه شناخته شده دیابت Ron Wyden (D-OR) یک عضو کمیته گفت: Daily Beast, "کنگره Ratcliffe یک سیاستمدار حزبی که صرف دو سال گذشته ترویج تئوری های توطئه در دفاع از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن."

روشن نیست که آیا Ratcliffe به دنبال نظریه پردازان توطئه خود را, و یا اینکه آیا آن را انجام داده بود توسط شخص دیگری با دسترسی به حساب توییتر خود را. این QAnon حساب Ratcliffe شرح زیر است ابتدا اشاره CQ تماس رول ویرایشگر Ryan Kelly در توییتر.

دفتر مدیر اطلاعات ملی مراجعه کننده سوال در مورد Ratcliffe حساب توییتر خود را به کنگره که نمی پاسخ به یک درخواست برای نظر.

جانباز مقامات اطلاعاتی بیان شده زنگ سنا ممکن است به زودی تکرار یک مغلوب ساختن پیشی جستن وفادار بالای ایالات متحده 16 سازمان های اطلاعاتی. "Ratcliffe خواهد بود که حداقل فرد واجد شرایط به اجرا در جامعه اطلاعاتی, همیشه, و, که شامل Ric Grenell" گفت: سابق سیا و تحلیلگر مرکز ملی مبارزه با تروریسم اکی Peritz با اشاره به اقدام مدیر اطلاعات ملی. "سخت ترین کار برای هر افسر اطلاعاتی است که به حقیقت گویی به قدرت است. بر اساس Ratcliffe عملکرد گذشته آن تردید او می تواند مقاومت در برابر اصرار به سیاسی هوش از طرف دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن."

تمایل به احتمال زیاد مدیر اطلاعات ملی را سرگرم توطئه پردازان برجسته چه دموکرات در کمیته اطلاعات مجلس سنا در نظر Ratcliffe را unfitness برای این کار است. دو کمیته منابع گفت: اقلیت دموکرات قصد مطبوعات نامزد خود را در وفاداری به مغلوب ساختن پیشی جستن – با کیفیت است که به دست آورده Ratcliffe نامزدی خود را – چیزی که او نمایش داده می شود با تعصب و غیرت در حمله به رابرت مولر روسیه درخواست و به تصویر کشیدن خانه دموکراتها استیضاح از مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک قاب بالا ،

در روز سه شنبه جلسه دموکرات ها قصد دارند به ارمغان می آورد تا همه چیز را از روسیه به رمان coronavirus که در آن شکاف پدید آمده میان سازمان های اطلاعاتی و دولت بر سر اینکه آیا این ویروس انسان ساخته شده در چین. آنها قصد دارند همچنین به سوال Ratcliffe بیش پست-استیضاح پاکسازی از مقامات اطلاعاتی از جمله چند از دفتر مدیر اطلاعات ملی اخیرا بازرس کل روبروست.

"او تجربه کمی در هوش و در حال حاضر مجبور به برداشت نامزدی خود را هنگامی که پس از دروغ گفتن در مورد رزومه کاری خود را. همه گیر نشان داده است که چگونه قرار دادن بی حد و حصر وفاداران در بحرانی شغل منجر به فاجعه" گفت: Wyden. "هر جمهوری خواه که به مراقبت برای امنیت کشور ما باید به فکر می کنم سخت در مورد عواقب حمایت از حداقل واجد شرایط ترین فرد حزبی تا کنون نامزد DNI."

اما که گواه به انتظار در این کمیته برای خط یک حزب رای – که به اندازه کافی خواهد بود برای پیشبرد Ratcliffe نامزدی را به مجلس سنا آن را تایید می توانید بر اساس همان.

مخالفت با Ratcliffe شده بود دو حزبی آخرین بار مغلوب ساختن پیشی جستن نامزد او برای اجرای آزادی عبور DNI این ستاد در سال 2019. آن را به طول انجامید یک هفته قبل از Ratcliffe انصراف پس از گزارش خود ادعا نادرست به بازداشت 300 تن از مهاجران مستند نشده در یک روز.

در آن زمان سناتور. ریچارد با مته سوراخ کردن (R-NC) هوش-کمیته صندلی مخلوط تعهد پشتیبانی با اذعان Ratcliffe محدودیت داره. "می تواند شما در پیدا کردن کسی که بیشتر تجربه کردم تجربه بیشتر به طور خاص در جامعه اطلاعاتی? اما من مطمئن هستم که DNI نیاز دارد که" با مته سوراخ کردن گفت: در ماه جولای. این زمان در اطراف, با مته سوراخ کردن به Ratcliffe هر دو بی حد و حصر پشتیبانی و جرأت کمیته دموکرات "را [ریچارد] Grenell ماندن به عنوان بازیگری" مدیر.

که اشاره به مغلوب ساختن پیشی جستن زمان مدیر موقت سفیر آلمان یکی دیگر از وفادار. Grenell نظارت اتکینسون شلیک و حذف از دیگر مقامات در دفتر مدیر اطلاعات ملی و مرکز ملی مبارزه با تروریسم. ماه گذشته او را رد کرد و خانه هوش رئیس کمیته آدام شیف درخواست برای اطلاعات در مورد تصفیه و همچنین به عنوان یک تعهد شیف درخواست شده است که "مقامات از جمله خودتان را نمی خواهد اجازه مقابله به مثل و یا اقدامات تلافی جویانه در برابر هر کسی که ساخته شده و یا در آینده باعث محافظت آشکار از سوء رفتار به کنگره و یا بازرسان و به طور کلی."

عضو مجلس هوش کمیته در طول صدارت کوتاه او در کنگره Ratcliffe متمایز است خود را در شلوغ زمینه با مسدود کردن و مقابله برای مغلوب ساختن پیشی جستن. "شما موفق به نقض هر اصل و مقدس ترین سنت در مورد دادستان ارائه نشده اضافی دادستانی تحلیل" Ratcliffe گفت: مولر در ماه جولای.

در طول جلسات استیضاح در پاییز گذشته Ratcliffe اصرار داشت که مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار در اوکراین علنا متهم جو بایدن از فساد بود که بیشتر از تلاش برای مبارزه با فساد در آن کشور است. او ادامه داد: در ارتباط با او ممکن است موقعیت بعدی "رئیس جمهور به عنوان واحد اجرایی است قوه مجریه" اشاره به شدت مورد مناقشه قانون اساسی تئوری محبوب در برخی از گوشه سمت راست.

"رئیس جمهور می تواند و باید برای درخواست کمک در حال انجام تحقیقات جنایی" Ratcliffe گفت: حتی اگر وجود نداشت تحقیقات جنایی را به بایدن و یا پسر خود را در زمان.

Ratcliffe تصمیم به دنبال تئوری توطئه حساب می آفریند سوال دیگر. در Ratcliffe خوراک توییتر حساب با نامهایی مانند "هابیت قورباغه" و "جنون سیاسی" پمپ کردن توییتهایی به تصویر بکشد که تهمت نه فقط به عنوان یک رئیس جمهور بزرگ اما به عنوان یک ناجی شکل آماده به استفاده از سازمان های نظامی و اطلاعاتی برای پاکسازی کشور از بالا دموکرات — یا از طریق اعدام و یا با نمایش نظامی محاکمه و به زندان محکوم در خلیج گوانتانامو.

این QAnon حساب Ratcliffe شرح زیر است اغلب به افراط. در یک گرافیک ارسال شده توسط یکی از حساب های جیغ و تهمت نجات گریه کودکان از یک شیطانی هیلاری کلینتون — همراه با متن, متهم کلینتون از انجام کودک فداکاری. دیگر مسلم است که وینسنت Fusca یک مغلوب ساختن پیشی جستن حامی برخی از QAnon مؤمنان ادعا است که جان اف کندی جونیور در پنهان انجام یک راز دستگیری رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش.

ناراحتی بین ریاست جمهوری و ادارات و سازمان های اطلاعاتی قرار است برای منعکس کردن گاهی اوقات واگرا امتیازات هر دو. اما دخالت شغلی مقامات اطلاعاتی در تحقیقات از مغلوب ساختن پیشی جستن است که باید مشخص ریاست جمهوری خود مسموم است ارتباط با Ratcliffe که آخرین نشانه ای از کاخ سفید خصومت مستقل جامعه اطلاعاتی.

"Ratcliffe را نامزدی به DNI نشان می دهد که نیمکت به خدمت مغلوب ساختن پیشی جستن در بالاترین سطوح کاهش یافته به nutters, quislings و تلویزیون cranks," Peritz گفت. "هر کسی با هر هوش می داند که برای کاهش این موقعیت. هنوز هم ملت در ادامه به پرداخت قیمت."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب