COVID-19: آفریقای آموزش و پرورش معضل

مدارس در بخش هایی از صحرای آفریقا بسته باقی خواهد ماند زیرا از یک پیاده روی در coronavirus موارد بیشتر فلج کنن

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

مدارس در بخش هایی از صحرای آفریقا بسته باقی خواهد ماند زیرا از یک پیاده روی در coronavirus موارد بیشتر فلج کننده در حال حاضر شکننده سیستم آموزش و پرورش در این قاره. کسانی که باز خطر جدید عفونت های ویروسی.

مدارس در بخش هایی از آسیا و اقیانوسیه باقی خواهد ماند و بسته به طور نامحدود به دلیل پیاده روی در coronavirus موارد بیشتر فلج کننده در حال حاضر شکننده سیستم آموزش و پرورش در این قاره. کسانی که باز خطر جدید عفونت های ویروسی.

مانند جاهای دیگر در جهان coronavirus است به شدت تحت تاثیر بخش آموزش و پرورش در آفریقا وجود دارد و نگران است که آن را برخی از زمان برای بسیاری از کشورها برای بهبود یافتن از اثرات آن است.

در کنیا به عنوان مثال که در آن وجود دارد 8,250 مورد تأیید و حداقل 165, مرگ و میر, مقامات اعلام کرد که مدارس تنها می تواند باز در 2021.

تحصیلی سال 2019-2020 لغو شده است بسیار به ترس از همه ذینفعان. که شامل دانش آموزان, معلمان و آموزش و پرورش سیاستگذاران.

تصمیم چپ بسیاری از دبیرستان فینالیست بودند که به دنبال به جلو به خود را تکمیل دبیرستان مطالعات را ویران کرد. در همان زمان برخی از فینالیست خوشحال هستند که این تاخیر به آنها زمان بیشتری برای تجدید نظر خود را برای امتحانات نهایی.

"من خوشحال نیست چون من می خواستم برای پایان مدرسه و در کشتی سوار در برنامه, و من مطمئن هستم که بسیاری مثل من می خواستم به مدرسه پایان این سال" کاترین Njoki یک فینالیست در کنیا گفت: DW.

ادامه مطلب: نظر: COVID-19 همه گیر را تهدید آفریقا دستاوردهای بهداشت و درمان باروری

Students are concerned that a lack of PPE could jeopardize efforts to bring down COVID-19 cases

دانش آموزان نگران هستند که عدم PPE می تواند به خطر اندازد تلاش برای پایین آوردن COVID-19 موارد

بر خلاف Njoki همکار فینالیست تام Mwangi فکر می کند که مرده سال است یک برکت و رحمت در لباس مبدل از آنجا که آن را به او زمان بیشتری برای آماده شدن برای امتحانات نهایی در سال آینده.

"اگر شما در آن نگاه کنید از یک چشم انداز مثبت من باید زمان بیشتری برای آماده شدن برای امتحانات ... بلکه شما باید بدانید که شما تا به حال که شور و هیجان که شما در حال رفتن برای پایان مدرسه و رفتن به دانشگاه" Njoki گفت.

غرب آفریقا با چالش های

در ساحل غربی بازگشایی مدارس است که یک توسعه مثبت; اما دانش آموزان از نگرانی هایی است که کمبود تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) می تواند به خطر اندازد فردی تلاش برای پایین آوردن COVID-19 موارد است.

در غنا دانش آموزان تمایلی به از سرگیری کلاس به دلیل coronavirus.

جوئل Sonne یک دانش آموز انجام نهایی گفت: DW: "ما باید برای رفتن به مدرسه برای ما ارسال امتحانات به بستری در دانشگاه. اما با کروناویروس در اطراف آن است که وحشتناک است."

"این باعث می شود من احساس نا امنی از آنجا که شما هرگز نمی دانید که ویروس. از آنچه که من از شنیدن برخی از مردم به این ویروس اما نشان نمی دهد هیچ نشانه ای. در مورد من رفتن به مدرسه و قرارداد ویروس من ندانسته ممکن است تصویب آن را به پدر و مادرم. پس در راه من در مورد ایمنی و امنیت از همه است."

ادامه مطلب: منطقه ای ارتش در آفریقا باید سهم هوش' برای مقابله با بوکوحرام: ICG

نگرانی وجود دارد که coronavirus اپیدمی خطرات قریب به اتفاق غنا بخش بهداشت و درمان در صورتی که دولت اقدام فوری مانند تضمین سلامت کارگران کافی دنده محافظ.

در جولای 5, غنا رئیس جمهور نانا Akufo-Addo رفت و به خود انزوا برای 14 روز در مشاوره از پزشکان پس از یک فرد در دایره نزدیک آزمایش مثبت برای coronavirus با توجه به بیانیه دولت.

پدر و مادر, نگرانی

پدر و مادر و سرپرستان مختلف نگرانی در مورد آینده فرزندان خود هستند. در کنیا که در سال تحصیلی نسخ شد آنها نگران شهریه.

برخی در حال امید بستن برای homeschool که می آید با چالش های آن, مانند کمبود مواد آموزشی و مهارت است.

"این است که مشقت بار است که یک سال تمام به هدر رفته است و برخی از ما معمولا پرداخت کامل-سال هزینه های مدرسه برای بچه های ما" مریم Wanjiku گفت: DW. "آیا هزینه های مدرسه که من تا به حال صرف در سال 2020 پوشش 2021 calandar سال؟"

"من استفاده می شود به پرداخت هزینه برای اینترنت یادگیری از طریق زوم و واتساپ برای کودکان به حداقل برو با مطالعات" Wanjiku گفت. "آنچه در مورد هزینه های ما متحمل شده اند به اطمینان حاصل شود بچه های ما در حال یادگیری در خانه؟"

اما در غنا مسائل ایمنی از اول آمده است. جاشوا Kortey گفت: DW که او مطمئن نیست که فرزند خود را امن خواهد بود از مدرسه به دلیل ایمنی پروتکل ها مشاهده نشد.

"اولین روز ما آورده کودکان ما دقیقا دو هفته پیش به ما گفتند که آنها را با استفاده از دماسنج اسلحه های خود را به آزمون متوسط آنها را نکرد. Nobodys متوسط گرفته شده است Kortey گفت.

برای استفان Amo, پدر و مادر دیگر در غنا هیچ چیز نمی تواند ذهن خود را تغییر دهید اجازه می دهد تا دختر خود را به ماندن در مدرسه که در آن وجود دارد بدون اقدامات ایمنی.

"من می توانم نگه داشتن او در اینجا زمانی که من می دانم وجود دارد شیوع زیرا اگر شما به حدود شش یا هفت داشتن آن این امکان را از آنها گرفتن آن بیشتر وجود دارد" Amo گفت.

معلمان رفاه

در کنیا تمام است و بیهوده نیست. این معلمان با استقبال از تصمیم دولت برای بازگشایی مدارس در ماه ژانویه 2021.

"ایمنی از معلمان و زبان آموزان در محل کار نیز بسیار حیاتی و مهم" ویلسون Sossion دبیر کنیا اتحادیه ملی معلمان گفت. "ما می خواهیم همه کنیایی و پدر و مادر و ذینفعان به پشتیبانی از تصمیم و ما باید قبول به برانند برنامه های خاص و به بسیاری از انتظارات اغراق آمیز."

تصمیم به انصراف از سال تحصیلی نیز تحت تاثیر اولیه مدرسه leavers. اما دولت در دفاع از موقعیت خود را بدون در نظر گرفتن دانش آموزان و والدین احساسات.

"2020 ابتدایی و دبیرستان ترک امتحانات انجام خواهد شد در پایان 2021," کنیا وزیر آموزش و پرورش جورج Magoha گفت. "این سال را به مدرسه تقویم در نظر گرفته خواهد شد از دست رفته به علت COVID 19."

و در غنا دولت در دفاع از تصمیم خود به بازگشایی مدارس و نه انصراف از سال تحصیلی است. این کشور nformation وزیر Kojo Oppong-نکرومه در عنا گفت: اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از عفونت های جدید.

"رئیس جمهور به وظیفه یک کمیته فرعی COVID-19 ریاست کارگروه تنظیم شود تا به سرعت به مقابله با هر گونه چالش هایی که ممکن است بوجود می آیند در بعد از هشت هفته در حالی که سال آخر دانش آموزان در محوطه دانشگاه" گفت: Opong-نکرومه در عنا.

آموزش و پرورش تحلیلگر آموس Kaburu فکر می کند که دولت های آفریقایی باید دنبال کنیا تصمیم مهم نیست که چه درسی آنها مطابق با برای محافظت از زندگی کودکان است.

دولت باید بسیار واقع بینانه در مورد ایمنی کودکان. بنابراین هر مسئول دولتی باید انجام آنچه دولت کنیا را که به یک رویکرد محافظه کارانه.

ادامه مطلب: نظر: اتحادیه آفریقا نوبت 18 اما هنوز نشده رشد



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن