مصرف کنندگان با استفاده از روشن و پلی وینیل ورق برای تبادل نظر Covid-19 حفاظت

با محدود دهانه های رخ داده در چند کشور, مصرف کنندگان با استفاده از وینیل شفاف پارچه و ورق های پلی جعبه موانع و

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

با محدود دهانه های رخ داده در چند کشور, مصرف کنندگان با استفاده از وینیل شفاف پارچه و ورق های پلی جعبه موانع و بهبود ایمنی از مشتریان و کارکنان و دانش آموزان به کاهش حدود و بهبود اجتماعی فاصله. در خصوص وینیل شفاف است که مورد استفاده برای کمک به ایجاد موانع حفاظتی که کمک به کاهش گسترش هوابرد انتقال ویروس و دیگر اشکال آلودگی است. در خصوص وینیل شفاف است مواد ضد آب است که آسان برای تمیز کردن و پاکسازی و در عین حال با دوام کافی برای ارائه بسیاری از سال از خدمات.

برزنت در حال حاضر® ارائه می دهد تعدادی از وینیل شفاف نوار پرده ها اغلب مورد استفاده در اتاق های تمیز پردازش مواد غذایی و دیگر برنامه های کاربردی است که باعث کاهش خطر آلاینده های در کسب و کار مانند گیاهان پردازش مواد غذایی و رستوران ها و خانه های پرستاری بیمارستان ها و مدارس. مخلوط با استفاده از حصیر روشن وینیل وینیل شفاف پرده و روشن وینیل پارچه به فروش می رسد با حیاط و یا رول در مجموعه ای از اندازه نمرات و ضخامت و همچنین سخت افزار برای نصب این مواد.

در علاوه بر این به نصب وینیل شفاف موانع خط مقدم کارگران از جمله پرستاران و پزشکان و تکنسین های پلیس EMT را آتش مبارزان و خواروبار کارگران شده اند پیشگامانی انجام آن را به خودتان ("DIY") وینیل ایمنی محصولs. هیچ تخصصی مواد مورد نیاز برای DIY ساخت. مواد اصلی مورد نیاز است پلاستیکی شفاف و یا وینیل شفاف است که به راحتی در دسترس در اشکال مختلف از جمله ورق و رول. به عنوان مثال روشن وینیل تبادل نظر صورت سپر در حال ایجاد شده برای ارائه یک پلاستیک شفاف که مانع پوشش چهره بدون در معرض شکاف با سرلوحه و پیشانی. مطلوب سپر گسترش از پیشانی تا زیر چانه در حالی که رسیدن به پهلو در سراسر گوش است.
 
به تازگی مجله انجمن پزشکی آمریکا (JAMA) به چاپ مقاله در بسیاری از مزایای استفاده از پلاستیک روشن صورت را پوشش می دهد از جمله اینکه قادر به استفاده نامحدود بودن تمیز با آب و صابون یا خانگی ضد عفونی کننده. تبادل نظر صورت سپر امن و آسان و راحت برای پوشیدن در حالی که تا حد زیادی حفاظت از حیاتی ویروسی پورتال نوشته ها (دهان و بینی و چشم) به طور معمول کاهش فوری ویروسی قرار گرفتن در معرض 96 درصد است. چهره سپر نیز جلوگیری از استفاده کنندگان از لمس کردن چهره خود را که مکرر است منبع عفونت ویروسی.

محصولات حمایت از تبادل نظر Covid-19 آنتی ویروس

https://www.tarpsnow.com/poly-sheeting-flame-resistant.html
https://www.tarpsnow.com/clean-room-curtains.html
https://www.tarpsnow.com/clear-vinyl-curtains.html
https://www.tarpsnow.com/food-processing-curtains.html
https://www.tarpsnow.com/wash-bay-curtains.html
https://www.tarpsnow.com/room-divider-curtains.html
https://www.tarpsnow.com/divider-curtain-tracks-hardware.html
https://www.tarpsnow.com/clear-vinyl-strip-doors.html
https://www.tarpsnow.com/industrial-divider-curtains.html
https://www.tarpsnow.com/custom-made-industrial-curtains.html
https://www.tarpsnow.com/divider-curtain-curtain-walls.html

در مورد برزنت در حال حاضر®

برزنت در حال حاضر® ویژگی های گسترده در فروشگاه آنلاین از پلاستیک و وینیل ورق و همچنین به عنوان بوم برزنت پلی برزنت سفارشی برزنت وینیل برزنت و صنعتی تقسیم پرده. به عنوان متخصص در سفارشی بوم و وینیل برزنت, برزنت در حال حاضر® پایین-قیمت رهبر در رده خود. این شرکت ارائه می دهد به راحتی از آسان سفارش آنلاین و همچنین به عنوان یک دانش کارکنان برای راهنمای مشتریان از طریق مشخصات فرایند حصول اطمینان از هر پروژه تکمیل خواهد شد در زمان و بودجه. برزنت در حال حاضر® تجربه و مقیاس برای دیدار با مشخصات مشتری و انتظارات بیش از حد برای هر پروژه بزرگ یا کوچک است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب