مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر این ادعا او 'امتیاز اضافی در آزمون شناختی

در میان تجدید انتقاد از خود COVID-19 پاسخ و جدید جنجال بر سر تصمیم خود برای sic نیروهای فدرال دموکراتیک به رهب

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

در میان تجدید انتقاد از خود COVID-19 پاسخ و جدید جنجال بر سر تصمیم خود برای sic نیروهای فدرال دموکراتیک به رهبری شهرستانها رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن در چهارشنبه شب احیا داستان خود را در مورد یک 2018 آزمون شناختی و او اصرار دارد که او یک "علامت مناسب" در حال حاضر او همچنین ادعا کردم "امتیاز اضافی" برای خصوص قابل توجه feat.

این شاهکار ؟ تکرار کلمات "فرد, زن, مرد, دوربین تلویزیون" در جهت سمت راست.

در هفته های اخیر رئیس جمهور بارها نام سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن به مونترال شناختی ارزیابی در حالی که لاف زدن است که او چپ پزشکان "بسیار شگفت زده" که او به ثمر رساند کاملا در آزمون. فاکس نیوز لنگر Chris Wallace, اما, با اشاره به مغلوب ساختن پیشی جستن که امتحان نیست در واقع سخت به عنوان آن را به معنای به آزمون اختلال شناختی.

"آنها یک تصویر و آن می گوید:" آنچه را که "و آن را یک فیل" والاس گفت: برای مغلوب ساختن پیشی جستن در روز یکشنبه. مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار داشت در آن زمان است که دیگر سوالات خیلی سخت تر و والاس "نمی تواند پاسخ بسیاری از سوالات" در حالی که این ادعا او شخصا "پاسخ تمام سوال 35 به درستی."

در طول یک شنبه در مصاحبه با فاکس اخبار پزشکی کمک کننده دکتر مارک سیگل تهمت بود دوباره با وسواس چگونه به خوبی او را در مکا 30 نقطه ارزیابی است که با تجویز بیش از 10 دقیقه است.

گفت: او را شناختی آزمون "احتمالا یک سال پیش یا کمتر از یک سال پیش" او در ادامه به بازشماری آرا که از او خواسته سابق کاخ سفید پزشک دکتر Ronny جکسون اگر وجود دارد برخی از نوع "حدت آزمون" می تواند او را که رخ داده است در اوایل سال 2018 است.

او گفت: "به واقع وجود دارد و او آن را به نام هر آن ممکن است" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "و آن را 30 یا 35 سوال—سوال اول بسیار آسان و آخرین سوال بسیار دشوار است. مانند یک حافظه سوال است."

توصیف حافظه بخشی از آزمون مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او خواسته بود به تکرار کلمات "فرد, زن, مرد, دوربین, تلویزیون," باعث او را به عمل کردن همه چیز.

"و سپس 10 دقیقه و 15 دقیقه بعد به یاد داشته باشید اولین سوال اول نیست اما دهم سوال ؟ به ما که دوباره" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: بازی کردن در اداره, دکتر. "و شما را فرد, زن, مرد, دوربین, تلویزیون,.' اگر شما می توانید آن را در سفارش شما امتیاز اضافی دریافت کنید!"

مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا کرد که پزشکان به او گفت که "هیچ کس در نظم" و در حالی که آن را آسان نیست آن را "آسان" برای او. و اضافه کرد که پزشکان پس از آن "بازگشت" به این سوال "20-25 دقیقه بعد" مغلوب ساختن پیشی جستن تکرار عبارت قبل از اصرار سمت چپ این پزشکان در هیبت.

"آنها می گویند که شگفت انگیز است. چگونه شما انجام این کار؟" مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد. "من آن را انجام دهد چرا که من مانند یک حافظه خوب است. چون من شناختی وجود دارد."

تکرار کرد که بایدن باید آزمون مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه به ادعا می کنند که "علامت مناسب" او در آزمون قرار داده و سوالات ذهنی خود را به استراحت.

"آن است که آسان نیست اما به عنوان به زودی به عنوان آنها اعلام نمره من و تست همه این مسائل دور رفت, درباره من," او اعلام کرد. "به یاد داشته باشید, آنها صحبت کردن در مورد 25 متمم و بی معنی است. آنها گفت: وای. حتی دشمنان آنها نمی گویند که دیگر نیست. اما آنها آن را می گویند در مورد جو بایدن."

نظرسنجی های اخیر اما نشان می دهد آمریکایی ها بر این باورند بایدن را مطابقت با توانایی های شناختی و یا بیش از رئيس جمهور است. یک نظرسنجی فاکس نیوز نشان می دهد که 47 درصد معتقدند بایدن دارای صحت روانی به رئیس جمهور نسبت به 43 درصد که احساس مغلوب ساختن پیشی جستن می کند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن