چگونه COVID-19 از بین بردن آفریقای صنعت گردشگری

آفریقای صنعت گردشگری ضربههای coronavirus مستندات. یک شبه رزرو هتل لغو شد, سافاری به تعویق افتاد و تورهای فرهنگ

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

آفریقای صنعت گردشگری ضربههای coronavirus مستندات. یک شبه رزرو هتل لغو شد, سافاری به تعویق افتاد و تورهای فرهنگی رها شده است. DW دیدار اپراتورها در تلاش برای شناور باقی می ماند.

در آغاز سال 2020 آفریقا بخش گردشگری راه انداخت و برای یک سود سال است. این قاره به حال جهان دوم سریعترین رشد صنعت گردشگری و پیش بینی شده بود به چنگک جمع کردن در میلیاردها دلار است. اما زمانی که COVID-19 زده گردشگران متوقف آمدن و صنعت زمین به طور ناگهانی متوقف شد.

گردشگری در سراسر این قاره همیشه متکی به مسافران بین المللی. اما در حال حاضر خطرناک ترکیبی از ملی مستندات کوچک محلی گردشگری پایه مشتری و صنعت با هدف بالا پرداخت بازدید کنندگان خارجی به معنی آفریقای صنعت گردشگری ممکن است به سرعت خود را سازگار به اندازه کافی برای جلوگیری از سقوط.

تورهای همراه غنا قلعه و قلعه ها را متوقف سافاری وسایل نقلیه است که به طور معمول پرسه زدن در شرق آفریقا سرنگتی در شکار برای کامل حیات وحش, عکس هنوز ایستاده و لوکس اردوگاه ها در بوتسوانا در دلتای اوکاوانگو در حال جمع آوری گرد و غبار.

کسب و کارهای کوچک به طور ناگهانی و بدون درآمد

در سال 2019, غنا raked در 1.9 میلیارد دلار (€1.75 میلیارد دلار از گردشگری که کمک بیش از 5.5 درصد از تولید ناخالص داخلی در این کشور غرب آفریقا.

غنا تور موسی Femi Gbeku گیر کرده در خنثی برای هفته ها به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"من آخرین تور فقط قبل از COVID-19 در واقع تبدیل به یک بیماری همه گیر و پس از آن من تا به حال حدود شش تورهای لغو شد. برای این تورهای مردم آمد از ایالات متحده, کانادا و کشورهای اروپایی گفت:" Gbeku که اجرا می شود آکرا-بر اساس Mofeg و تورهای مسافرتی.

این شرکت به طور معمول عمل هفت تورهای یک سال در چندین کشور – لغو شش تورهای معنی خود را از آژانس خارج از کسب و کار برای بقیه سال و حداقل 20 راهنماهای تور و دیگر کارکنان بیکار هستند.

"به طور مستقیم شما را تحت تاثیر بیست نفر به طور غیر مستقیم شما می توانید ضرب است. شما در حال رفتن به 200 اگر آنها تغذیه حداقل ده نفر در یک زمان" Gbeku گفت: DW.

ادامه مطلب: بلند کردن آفریقای COVID-19 مستند اقدامات به شمار مشکلات

Moses Gbeka from Afrika Mofeg Travel and Tour (DW/I. Kaledzi)

موسی Femi Gbeku از Mofeg سفر و تورهای خود را برای ترس شرکت پس از شش هفت سالانه تورهای لغو شد به عنوان یک نتیجه از ترس اطراف coronavirus

این یک داستان مشابه در N8tive رستوران و نوار واقع نه چندان دور از غنا Kotoka فرودگاه بین المللی در آکرا. اکثریت قریب به اتفاق از نوار مشتریان معمولا خارجی ها ساخته شده از ترکیبی از گردشگران و بازدید کنندگان کسب و کار و یا کار خارجی در غنا.

در حال حاضر این مشتریان عمدتا از بین رفته اند. نوار صاحب Kwame Bekoe می گوید درآمد بوده است-رسید.

"تعدادی از مسافران شروع به کاهش می دهد, به خصوص کسانی که به غنا بلکه به خاطر کسانی که مشغول به کار در اطراف [منطقه] شروع به کار از خانه" Bekoe گفت.

باقی می ماند شناور Bekoe در حال حاضر با تمرکز بر به دست آوردن مشتریان محلی است. خانه و دفتر تحویل اولویت او گفت: DW.

جای تعجب Bekoe نه اخراج هر یک از کارگران خود را رتبهدهی نشده است. یکی از کارکنان خود را ساموئل Kwaku Yeboah است سپاسگزار برای این کار است.

"آن را شعلهور عشق ما نسبت به این شرکت است. هنگامی که شما دیدن دوستان خود را در حال از دست دادن شغل خود و شما هنوز هم می تواند نگه داشتن شما آن را یک برکت و رحمت است بنابراین شما نیاز به آن را کار" Yeboah گفت: DW.

حفاظت از محیط زیست در خطر

تلاش های حفاظت در سراسر آفریقا نیز رنج می برند. در سواحل دریاچه ویکتوریا در اوگاندا حفاظت از حیات وحش آموزش و پرورش مرکز به طور سنتی تساوی بازدید کنندگان مشتاق به دیدن آن شیرها و زرافه کرگدن سفید و شامپانزه ها. این مرکز دارای بیش از 291 فردی حیوانات از 52 گونه که همه نیاز به تغذیه و مراقبت های دامپزشکی.

ادامه مطلب: وانگاری Maathai: صریح حفاظت از منابع طبیعی

اما اوگاندا مستند اقدامات مجبور به مرکز نزدیک به بازدید کنندگان است. عواقب جدی: این مرکز درآمد از گردشگران کاهش یافته به کمبود حدود $50,000. حیات وحش مرکز می تواند خوب اگر بودجه نیست سرعت.

"مهمانان خارجی خواهد آمد برای تحقیقات آنها می تواند به صورت تخصصی برنامه های طولانی اقامت داوطلب, کارآموزی... آنها دیگر در آینده است. گردشگران بودند پرداخت 10 دلار و در برخی موارد 70 دلار" مدیر اجرایی جیمز Musinguzi گفت.

Chimpanzees play in the Uganda Wildlife Conservation Education Center

این شامپانزه ها از اوگاندا حفاظت از حیات وحش آموزش و پرورش مرکز در نزدیکی کامپالا هنوز هم نیاز به تغذیه و مراقبت های دامپزشکی با وجود هیچ بازدید کننده پرداخت به آنها را ببینید

Musinguzi همچنین نگرانی های بازدید کنندگان را دوری از مرکز و حتی پس از مستند برداشته شده است به خاطر ترس است که این مرکز حیوانات حمل می تواند ویروس های مشابه به رمان coronavirus که دانشمندان معتقدند سرچشمه با حیوانات وحشی.

"به یاد داشته باشید آنها را توسعه داده اند که برخی از ترس نسبت به حیوانات وحشی. وجود دارد رفتن به یک ترس و دورى از حیوانات وحشی توسط مردم," او گفت:.

طولانی مدت فصل کم

در سراسر دریاچه ویکتوریا تانزانیا مشهور است برای آن صنعت سیاحت اکتشافی در افریقا – از شیرها lounging در Serengeti به فیل ambling از طریق Ngorongoro پیاله و فلامینگو در دریاچه Manyara.

مگر در حال حاضر وجود دارد هیچ صفری وسایل نقلیه پر از گردشگران غربی به آنها مراجعه کنید. برای صفری اپراتور Elia ریچارد از به آفریقا coronavirus ضربه سخت – 99% از مشتریان بین المللی.

"تفاوت با این بیماری همه گیر در مقایسه با آنچه که ما قبل از دیده می شود مانند ابولا و یا تروریستی در کنیا را به شدت وابسته به گردشگران بین المللی. ما منبع بازارهای متاثر شده اند," ریچارد گفت.

اپراتورها مانند ریچارد نیز در بین مشتریان که مایل پول خود را به عقب و محل اقامت و عدم تمایل به سپرده. این باعث شده است که جدی مشکلات جریان نقدی.

"شما بازگشت به مشتری: 'ما می تواند به شما اعتبار برای آینده؟' آنها به شما می گویند: "ما مطمئن نیستید در مورد آینده نمی کنه بنابراین من می خواهم پول من'," او گفت:.

به آفریقا را به خود جذب بین 1000 و 2000 مشتریان از یک سال و با برخی از پرداخت تا $7,000 هر فرد برای یک سیاحت اکتشافی در افریقا. که قبل از گردشگران پمپ پول به اقتصادهای محلی هنگامی که آنها به خرید سوغاتی به راهنمایی و یا پرداخت هزینه پارک.

چون تانزانیا است نه تحمیل مستند و در ادامه با یک کسب و کار به عنوان معمول' رویکرد گردشگری محلی اپراتورها نیست واجد شرایط برای کمک به دولت است.

در حال حاضر بدون گردشگران و یا درآمد در افق به آفریقا باید به نحوی زنده ماندن.

"من نمی بینیم ما دوره نقاهت این سال است. ما در حال صحبت کردن بیشتر در مورد 2021 و تنها در صورتی که اقتصاد در منبع بازارهای [آمریکا و اروپا] آیا رفتن به یک رکود اقتصادی" ریچارد گفت.

راهنماهای در ضمن تا به حال یک زمان آسان تر تنظیم از گردشگری تانزانیا اعداد به طور طبیعی نوسان چشمگیری بین بالا و پایین فصول. بسیاری از کسب و کار دوم و یا درگیر در کشاورزی.

اما مکانیک خودرو, هتل ها محلی و یا شرکت های حمل و نقل هوایی است که تکیه بر شرکت های گردشگری مانند به آفریقا برای کسب و کار تحت تاثیر قرار می گیرد گفت: ریچارد.

Tour guides wait for clients in Tanzania in front of safari vehicles

با انفجار از صفری صنعت با توجه به COVID-19 بسیاری از راهنماهای تور آیا تا به حال به توسل به شغل جایگزین برای درآمد

بیش از اتکا به گردشگران خارجی

برای Kobby Mensah در دانشگاه غنا مدرسه کسب و کار این بیماری همه گیر برجسته واقعی ضعف آفریقای صنعت گردشگری.

"ما بیش از حد وابسته به غرب که در خود یک فاجعه به عنوان COVID در واقع نشان داده شده است. در حال حاضر وجود دارد یک افزایش تماس برای ساختمان, گردشگری, حتی, فقط, گردشگری داخلی بلکه در سراسر کشورهای آفریقایی" Mensah گفت.

که بسیاری از شرکت های گردشگری در حال کسب و کارهای کوچک باعث می شود آن را حتی سخت تر برای آنها برای زنده ماندن در یک بحران جهانی است.

"بسیاری از شرکت های بزرگ باید تسهیلات اعتباری است که آنها می توانید بر روی تکیه. اگر ما نگاهی به شرکت های کوچک و متوسط [عامل در بخش گردشگری] اکثر آنها ممکن است دست به دهان و یا یک مرد عملیات" Mensah گفت.

"وقتی که می آید به آفریقا و بسیاری از دولت ها توجه کمی به کسب و کارهای کوچک," او اضافه شده است.


 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن