ما: کریستوفر کلمبوس مجسمه سرنگون پرتاب به بالتیمور بندر

معترضان پایین کشیده مجسمه کریستف کلمب در بالتیمور در همان روز که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قول د

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

معترضان پایین کشیده مجسمه کریستف کلمب در بالتیمور در همان روز که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قول داد برای حفظ راه و روش زندگی است که او گفت: از زمانی شروع شد که ایتالیایی اکسپلورر رسیده آمریکا.

گروهی از معترضان سرنگون مجسمه کریستف کلمب و پرتاب آن به بالتیمور درونی هاربر در شنبه شب همان روز که ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قول داد برای حفاظت از "زندگی به سبک آمریکایی" که زمانی شروع شد که "کلمب کشف امریکا است."

تظاهرکنندگان با استفاده از طناب به پایین کشیدن این اثر تاریخی واقع در نزدیکی این شهر کوچک ایتالیا محله با توجه به گزارش های رسانه ها.

سرنگونی کلمبوس مجسمه بخشی از "بررسی مجدد در حال وقوع در سراسر کشور و در سطح جهان در اطراف برخی از این آثار و مجسمه ها که ممکن است نشان دهنده چیزهای مختلفی را برای افراد مختلف" The Baltimore Sun روزنامه به نقل از Lester دیویس سخنگوی دموکراتیک شهردار برنارد جوان عنوان کرد و گفت.

موجی از اعتراضات آغاز شد و در آمریکا پلیس پس از قتل یک مرد سیاه و سفید جورج فلوید در مه 25. معترضان خواستار حذف بسیاری از بحث مجسمه از جمله کسانی که از کلمبوس مؤتلفه آمار و ارقام و دیگران که آنها می گویند مسئول قرن ها ظلم و ستم.

روز شنبه در اعتراض به آخرین حادثه مربوط به کلمبوس مجسمه های آن نیز هدفمند در دیگر شهرهای آمریکا از جمله ریچموند, میامی, St. Paul و بوستون.

ادامه مطلب: آنچه باید انجام شود با بحث آثار?

مغلوب ساختن پیشی جستن آمریکایی 'راه زندگی'

در طول جشن روز استقلال در خانه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او را به مبارزه برای حفظ زندگی که ساخته شده بود پس از کلمب کشف امریکا است.

"ما با هم مبارزه خواهد کرد برای رویای آمریکایی و ما دفاع خواهد کرد برای حفظ و حراست از [این] زندگی به سبک آمریکایی آغاز شد که در سال 1492 زمانی که کلمب کشف امریکا" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

"ما هرگز اجازه خواهد داد که مردم خشمگین به پاره کردن ما مجسمه پاک کردن تاریخ ما تلقین فرزندان ما و یا پایمال آزادی های ما," او اضافه شده است.

تاریخچه خشونت

کلمبوس شده است به عنوان ستایش شجاعانه اکسپلورر و کاشف آمریکا که 1492 سفر هموار راه را برای ایجاد ما حدود سه قرن بعد.

در سال های اخیر مورخان و فعالان برجسته کرده اند خود را از اسارت و استثمار و سرکوب خونین از جمعیت بومی. کلمبوس است که اغلب به عنوان باز کردن درب به قرن استعمار اروپا از آمریکا و نسل کشی و جنگ و ظلم و ستم است که آمد با آن.

تماس ها نیز در حال رشد به لغو کلمبوس روز با ما یک روز تعطیل ملی در ماه اکتبر برگزار شد.

ببینید/dr (AP dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب