مامان از "خانه وحشت" پسر می خواهد کسانی که شکست خورده او را به پرداخت

Tommy Valva بود 8 سال بود که در ضرب و شتم و گرسنگی و ترس و وحشت برای یک چهارم از عمر خود را قبل از یک دوربین ن

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

Tommy Valva بود 8 سال بود که در ضرب و شتم و گرسنگی و ترس و وحشت برای یک چهارم از عمر خود را قبل از یک دوربین نظارت ثبت نهایی خود را ساعت انجماد به مرگ در unheated گاراژ جایی که پدرش به او سپرده.

"تامی لرز و تکان دادن در گاراژ نگه داشتن خود را چرا که او نیاز به استفاده از حمام به دنبال به... دوربین با چشم شفاعت برای کسی که به او کمک کند" می خواند شرح Jan. 17 فیلم در $200 میلیون پرونده مادرش, Justyna Zubco-Valva لانگ آیلند, ظ روز سه شنبه در برابر انبوهی از مردم که تا به حال یک وظیفه برای محافظت از پسرش.

کت و شلوار اشاره می کند که سیستم نظارت نیز برداشت مکالمه بین پدر, یک افسر پلیس NYPD و خود را زندگی می کنند-در زمانی که نامزد پسر سعی کردم به راه رفتن صبح روز بعد پس از یک شب بدون ملافه لخت بتن کف گاراژ. او تن به تن رو به جلو و درگذشت.

"او را نگه می دارد در صورت کاشت در بتن" پدر مایکل Valva گفت.

"شما می دانید که چرا او را در حال سقوط" این نامزد آنجلا Pollina گفت.

"از آنجا که او را سرد" پدر پاسخ داد. "بو لعنتی هو."

مادر کت و شلوار نشان می دهد که وجود دارد بسیار متفاوت نتیجه اگر قرار است محافظ عمل کرده و بر هر یک از هر گونه شکایت و شواهد قابل توجهی مادر ارائه شده است.

"تامی هنوز هم زنده" کت و شلوار می گوید.

عنوان شده است به طور گسترده ای گزارش شده و بازگو با برخی از جزئیات اضافه شده در کت و شلوار, تامی و دو برادر 10 ساله و آنتونی و 6 ساله و اندرو بودند و زندگی خوش و خرم با مادر خود را زمانی که او و پدر خود شروع به طلاق. تامی معلمان در میان شاهدان که توصیف او را به عنوان دوست و غیر اختصاص داده شده است. پدر و وکیل و دادگاه منصوب وکیل به نمایندگی از کودکان متقاعد ایالت نیویورک دیوان عالی کشور قاضی امید شوارتز زیمرمن که مادر آنقدر بی ثبات است که پسران خواهد بود بهتر است با پدر خود. مادر یک اصلاحات افسر شد و بی اساس پیشنهاد که این خود یک تهدید برای کودکان چرا که او مجاز به حمل اسلحه. چنین پیشنهاد شده بود در مورد پلیس ،

در سپتامبر. 6, 2017, قاضی اعطا پدر حضانت حتی اگر قبلی قاضی حال او ممنوع از اقامت شبانه در خانه پس از اتهامات که او تا به حال گرفته شده تلفن همراه, عکس از آلت تناسلی خود را به ارسال به زنان پس از tucking کودکان در تخت اما قبل از آنها خواب بودند.

مادر پس از آن به پلیس گزارش و کودک خدمات محافظ که پسر بودند و آزار جنسی همراه با دو دختر جوان توسط پدر و نامزدش. کت و شلوار می گوید: پدر دستور داد که پسران به "بوسه [دختران] زیر شکم خود را فشار دهید و خود را لمس بخش خصوصی."

"Valva را سفارش دهید کودکان به نوار برهنه و راه رفتن در اطراف و بدون هر گونه لباس" کت و شلوار مدعی. "و Valva و Pollina خواهد بود و راه رفتن در اطراف خانه خود ،

همراه با یک گزارش از سوء استفاده جنسی به مادر ارائه شده به دادگاه و به کودک خدمات حراست و نامه های نوشته شده توسط یک آموزشی متخصص دکتر کیمبرلی Berens از مناسب یادگیری در منهتن. Berens کار با مسن, پسر بچه, Anthony است که مبتلا به اوتیسم است.

"من کاملا شوکه و غمگین حذف Justyna Valva کودکان از بازداشت او," او نوشت. "در این دو سال که من شناخته شده او من تنها ترین اختصاص داده شده و با محبت و تلاش برای انجام همه چیز ممکن است برای کودکان خود. آنتونی آسین عاشق Justyna و من هرگز مشاهده هر گونه شواهدی از سوء استفاده و یا بدرفتاری که منجر به یک قاضی برای حذف یک کودک از خود و شماره سفارش جلوگیری از یک مادر حتی از دیدن فرزند. هیچ چیزی در مورد این حکم این است که در بهترین منافع آنتونی یا خواهر و برادر خود را. آن را بسیار محتمل است که این حکم را ایجاد رگرسیون و همچنین شدید روانی و پریشانی عاطفی برای همه این کودکان و من نمی توانم تصور کنید که هر سناریو که توجیه این دوره از وقایع."

پدر حفظ حضانت حتی پس از تامی تا به حال بسیاری از کبودی کودک خدمات محافظ در واقع در زمان اطلاع. پدر اجازه دهید با چند ساعت کلاس مدیریت خشم است. تامی در ادامه به رنج می برند و حتی بیشتر کبودی.

کت و شلوار نام به عنوان یکی از متهمان قاضی و هفت کودک حفاظت محققان پنج وکیل مدافع و دو ارشد مسئولان مدرسه. آن را تشریح این مورد یادداشت در بندهای شرم است که هر begin with: "برای یک دوره بیش از 2 سال شاکی Justyna Zubco-Valva بارها و بارها شکایت به متهمان کتبی و شفاهی..."

سپس "...در مورد قابل مشاهده صدمات جسمی در کودکان, از جمله, اما نه محدود به چند کبودی در سبز و قهوه ای و رنگ قرمز تیره قرمز علامت خون منعقد نقاط شکسته خونی ناشی از Valva شدید و وحشیانه, ضرب و شتم."

و سپس "...که فرزندان او بودند از آمدن به مدرسه گریه و گرسنه بودند و به معنای واقعی کلمه التماس برای غذا در مدرسه خوردن خرده از زمین خوردن از قوطی های زباله و رفتن زیر حقه در ورزشگاه به سعی کنید برای پیدا کردن مواد غذایی است."

و سپس "...در مورد این واقعیت است که فرزندان او بودند بارها و بارها از آمدن به مدرسه با آلودگی قابل مشاهده در بدن خود و در ادرار خیس لباس."

و سپس "... که کودکان خود را تجربه کرده بودند مشخص شده و از دست دادن شدید وزن پس از زندگی با پدر خود با آنتونی و توماس داشتن یک شاخص توده بدنی کمتر از یک (1) درصد است."

و سپس "...که فرزندان او بودند از آمدن به مدرسه پوشک پوشیدن -- داشتن حمام حوادث و قادر به کنترل حرکات روده خود-به رغم داشتن شده است به طور کامل و اسان روت پس از دو (2) سال سن."

و سپس "...که کودکان بارها و بارها مجبور به خوابیدن در subfreezing درجه حرارت در یک سیمان دال در گاراژ."

و سپس "...که کودکان در گاراژ قفل بدون هر گونه غذا و آب بالش یا پتو و بدون هیچ گونه دسترسی به یک حمام."

کت و شلوار می افزاید که در طول همین دوره او بارها و بارها گزارش شده است که "کودکان خود را به نظر می رسد مشخص شده اند و ریزش شدید عضلات در سراسر بدن خود را." او "بارها و بارها التماس متهمان به اقدام و حذف کودکان از خانه Valva و Pollina." او همچنین "ارائه شده متهمان با قریب به اتفاق قربانیان و شواهد انکار ناپذیر از سوء استفاده از جمله شواهد مستند صوتی ضبط شده و رونوشت عکاسی شواهد و مدارک پزشکی."

او بیشتر "ارائه شده متهمان با کودکان خود ثبت اظهارات در مورد این سوء استفاده جسمی و روحی است که آنها درد و رنج در دست Valva و Pollina," کت و شلوار می گوید.

او نیز "به طور خاص هشدار داد متهمان شفاهی و کتبی که فرزندان او بودند در 'عظیم معرض خطر از دست دادن زندگی خود را توسط مایکل Valva و آنجلینا Pollina.'"

مادر ابراز یکی از این هشدارها در طول یک جلسه در ناسائو دادگاه خانواده در ماه ژوئیه گذشته. او رفته بود وجود دارد به دنبال به دست آوردن مجدد حضانت فرزندان او. قاضی جوزف Lorintz حکومت برای پر.

مادر: "چرا ؟ بر چه اساس? کودکان' زندگی در خطر است خود را افتخار."

قاضی: "از آنجا که من گفتم،"

مادر: "است افتخار شما در حال انتظار برای فرزند من به مرگ تحت مراقبت مایکل Valva و آنجلا Valva?" چرا که آنچه در آن منجر به. (پدر) است که هدف قرار دادن کودکان, ضرب و شتم آنها را. هیچ چیز در حال انجام است."

قاضی: "تماس با مقامات."

مبادا کسی تصور کنید مادر کت و شلوار نامگذاری شده است تمام کسانی که شکست خورده Valva پسران Lorintz است که یکی از متهمان. و کسانی که به نام نیست و شامل همه مقامات او به نام قبل و بعد از این که شنوایی. او سعی کرد همه به او فکر می کنم و هیچ کس چیزی ذخیره برای تعدادی از معلمان که آیا گزارش نشانه هایی از سوء استفاده.

در صبح روز تامی مرگ پدر رفت و از شوخی در مورد او در حال سرد به تلاش برای گرم کردن جسد او در یک وان حمام قبل از پلیس پاسخ داد. پدر در ابتدا سعی کردم به گفتن تامی افتاده بود و ضربه سر خود را در حالی که بی باک به گرفتن اتوبوس مدرسه. او و نامزدش به اتهام قتل و آنها برگزار شد و بدون قرار وثیقه در انتظار محاکمه است.

دقیقا یک ماه پس از تامی مرگ مادر رفت و با او بازمانده از پسران به گورستان. جوانترین پسر اندرو ایستاده بود توسط برادرش قبر.

"تامی, I wish you were alive," او گفت:. "شما نمی اند و اگر آن را برای افرادی که بد به شما. من آرزو می کنم شما زنده بودند بنابراین ما می تواند به صرف زمان با مامان و باید یک زندگی خوب است. من واقعا متاسفم برای شما اتفاق افتاده است. استراحت در صلح برادر بزرگ من."

در روز سه شنبه متهمان به نام کت و شلوار یا نه پاسخ به یک سوال و نظر یا پاسخ داد که آنها نه بحث مداوم دادخواهی. آنها می توانید مطمئن شوید که آن را در واقع بر روی بروید.

و آنها تا به حال امیدواریم که بهتر اندرو می شود به هیچ وجه نزدیک شاهد ایستاده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن