ما وجود دارد نمی تواند آزادی مطبوعات بدون فشار

روزنامه های محلی در حال سقوط قربانی به coronavirus بیماری همه گیر. برای آنها مبارزه کرده اند. DW صحبت با خودی

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

روزنامه های محلی در حال سقوط قربانی به coronavirus بیماری همه گیر. برای آنها مبارزه کرده اند. DW صحبت با خودی صنعت از کالیفرنیا و تگزاس و واشنگتن در مورد وضعیت رسانه های محلی در ایالات متحده است.

جوی گارسیا گذراند رابطه مشاوره ستون "از جوی" برای ساکرامنتو اخبار و نقد و بررسی هفتگی ما روزنامه در کالیفرنیا برای 23 سال است. پس از آن آمد coronavirus. در اواسط ماه مارس, اخبار و نقد و بررسی خود را به حالت تعلیق چاپ نشریه به طور نامحدود. گارسیا ستون را کاهش داده و به عنوان یک نتیجه.

گارسیا می گوید زمانی که او شنیده اخبار و نقد و بررسی شد لغو آن نسخه قابل چاپ "من در شوک بود." این روزنامه نگار آزاد می گوید: برخی از مشاغل دیگر نیز از دست داده به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر: "بیش از یک دوره سه روزه من از دست 75 درصد از درآمد من است. من نمی توانستم بخوابم. وجود دارد 24 ساعت که در آن من نمی دانم که آیا به خنده یا گریه."

Journalist Joey Garcia (Anita Scharf)

جوی گارسیا از دست داد 75 درصد از درآمد خود را با توجه به همه گیر

روزنامه های محلی در بحران

این ساکرامنتو اخبار و نقد و بررسی است از طریق بسیاری از تغییرات در طول چند سال گذشته. هنگامی که آن را برای اولین بار آغاز شد و در سال 1989 وجود دارد سه روزنامه در ایالت کالیفرنیا پایتخت: دو روزنامه, از ساکرامنتو زنبور عسل و ساکرامنتو اتحادیهو همچنین هفتگی , اخبار و نقددر زنبور عسل قرار گرفته است به کوچک سازی و اتحادیه خورده سال پیش. در حال حاضر این بیماری همه گیر کوروناویروس تحت فشار قرار دادند تا از اخبار و نقد و بررسی به آستانه.

جف vonKaenel که سهام مالکیت اخبار و نقد و بررسی و دو وابسته به روزنامه ها در کالیفرنیا و همسایه نوادا با همسرش می گوید که آنها تا به حال هیچ چاره ای در این زمینه است. این اخبار و بررسی است که تا زمانی که به تازگی چاپ شده 60,000 نسخه در هر هفته است که عاری از هزینه و تامین مالی عمدتا از طریق تبلیغات محلی و رستوران ها و کافه ها و سازمان دهندگان این رویداد. اما این بیماری همه گیر کوروناویروس منجر به مستندات رستوران تعطیلی و لغو, رویدادهای که vonKaenel می گوید: "من یک فروشنده خوب, اما من می توانم فروش تبلیغات برای حوادث که اتفاق نمی افتد."

خواسته شده که اخبار و نقد و بررسی خواهد شد باز کردن درهای خود را دوباره vonKaenel پاسخ گفت: "ما از خودمان این سوال هر شب قبل از رفتن به خواب."

بیشتر بخوانید: آیا coronavirus کشتن آزادی مطبوعات در آفریقا وجود دارد ؟

"آیا هر چیزی که شما نمی خواهید برای دیدن بر روی صفحه'

Coronavirus همه گیر ضربه روزنامه نگاری بخش در یک زمان هنگامی که بسیاری از روزنامه ها در ایالات متحده در حال حاضر در پایان از طناب. در سال 2000 حدود 55 میلیون خانوار تا به حال روزنامه اشتراک. امروز مرکز تحقیقات پیو فکر می کنم تانک می گوید که تعداد نصف شده است.

نیمی از روزنامه نگاری و عکاسی خبری مشاغل در ایالات متحده نیز از دست داده است و پس از 2008/2009 بحران مالی است. امروز با توجه به مثبت ترین برآوردها وجود دارد تقریبا 38,000 شغل روزنامه نگاری در ایالات متحده است. دیگر بیشتر برآورد واقع بینانه قرار داده که تعداد نزدیک به 20 ، 000. برای مرجع 1,700 از کسانی که شغل خود در نیویورک تایمز به تنهایی.

The New York Times building (picture-alliance/AP Photo/M. Lennihan)

عمده رسانه ها می تواند زنده ماندن ناب بار اما خود در مبارزه برای مقالات محلی

بزرگ روزنامه های ملی مانند نیویورک تایمز و واشنگتن پست شده است تا حد زیادی تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس. اما کارشناسان می گویند شغل ناپدید می شود به عنوان یک نتیجه از این بحران را نمی توان آینده را – که به خصوص خبر بد برای کوچک و متوسط روزنامه ها است که نمی تواند در مرحله ملی.

"این فوق العاده است که نیویورک تایمز و واشنگتن پست خوبی انجام می دهند اما ما باید مردم را پوشش شورای شهر مدرسه تخته و هنر محلی صحنه می گوید:" vonKaenel. "وجود دارد یک مشترک اخلاق سرود [در میان سیاستمداران]:" آیا هر چیزی که شما نمی خواهید برای دیدن بر روی صفحه.' چه چیزی شما را اگر وجود دارد هیچ صفحه دیگر؟"

و اگر وجود دارد هیچ خبرنگاران محلی برای برگزاری سیاستمداران به حساب مردم چگونه قرار است برای نگه داشتن پهلو به پهلو از همه چیز مانند فساد در دولت های محلی? که عدم گزارش منجر به ظهور به اصطلاح اخبار بیابان – مناطق که دیگر دسترسی به اطلاعات از طریق روزنامه های محلی و یا ایستگاه های رادیویی. این وضعیت نشان دهنده یک مشکل حتی بیشتر از آزادی مطبوعات در آمریکا به دلیل می تواند وجود دارد هیچ چیز مانند آزادی مطبوعات و یا اطلاعات اگر وجود دارد را فشار دهید.

بیشتر بخوانید: Coronavirus: یک لحظه سحر و جادو برای رسانه های اجتماعی است ؟

اخبار آنلاین نیست همیشه یک گزینه

موضوع اخبار بیابان است به خصوص مشکل در مناطق روستایی سراسر ایالات متحده است. بسیاری از جوامع در حال کوچک شدن هستند و این بدان معناست که کسب و کارهای محلی ناپدید می شوند و منجر به کاهش درآمد حاصل از تبلیغات برای مقالات محلی است که به سادگی می تواند به رقابت با بزرگتر رسانه ها.

زمانی که یک روزنامه محلی می میرد آن را دارای پیامدهای گسترده می گوید بنیامین Shors یک استاد روزنامه نگاری در دانشگاه ایالتی واشنگتن (WSU) در شمال غربی اقیانوس آرام دارد: "عدم مشارکت رای دهندگان در انتخابات محلی در مناطقی که لازم نیست که گزارش رسانه های محلی مسائل مدنی." و Shors امتیاز به خطر دیگر که مطرح می شود به عنوان یک نتیجه از چنین تعطیلی: "اطلاعات حفره نمی نشستن خالی است. گسترش اطلاعات غلط در Facebook افزایش می دهد. که خطرناک است, در هر زمان, اما به خصوص در طول یک بیماری همه گیر."

لیزا Waananen جونز دستیار استاد روزنامه نگاری نیز در WSU می گوید: بسیاری از مردم زندگی در روستایی ما وابسته به چاپ روزنامه و نمی تواند به سادگی تبدیل به آنلاین رسانه های محلی که مقالات زیر بروید: "بسیاری از جوامع روستایی هنوز هم لازم نیست که سازگار دسترسی به اینترنت است. اگر روزنامه ها می میرند, آن را سخت برای مردم است." او می گوید: بسیاری از مردم در مناطق روستایی امریکا بستگی به محلی کتابخانه ها برای دسترسی به اینترنت اما این هم بسته شده اند و به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

بیشتر بخوانید: نشان داد: چگونه ما تفنگ لابی سوء استفاده coronavirus همه گیر برای پیشبرد اهداف خود

تاج و تمساح: جنوب اسکله در تگزاس

بسیاری از 4,100 ساکنان Port Aransas یک شهر در موستانگ جزیره ساحل جنوب شرقی تگزاس دریافت اخبار خود را در این Port Aransas اسکله جنوب, یک روزنامه هفتگی متعلق و منتشر شده توسط مریم هنکل Judson و موری Judson. کاغذ واز کمی نازک تر از coronavirus, آمار, اما آن است که هنوز هم در دکه های روزنامه فروشی هر پنج شنبه.

Members of the South Jetty staff pose outside its office in Texas (Port Aransas South Jetty Newspape)

جنوب اسکله در تگزاس موفق به مبارزه در طول COVID-19 همه گیر

بیشتر داستان در مقاله مربوط به کروناویروس "اما ما سعی می کنیم برای همیشه انجام یک یا دو داستان های دیگر به عنوان یک فرصت برای مردم می گوید:" Henkel Judson. یکی در حال توسعه داستان که شده است به خصوص محبوب در این مقاله Facebook صفحه است که از یک تمساح است که موفق به فرار از محلی طبیعت حفظ بود و به تازگی کشف در یک حوضچه در نزدیکی تخفیف دلار General Store.

جنوب اسکله شده است قادر به نگه داشتن عامل به لطف کسب و کار کوچک کمک مالی از دولت فدرال اما هنکل Judson می گوید که تنها دلیل این مقاله شده است قادر به زنده ماندن. او می گوید: اشتراک در واقع افزایش یافته و از اواخر و حتی مهمتر از درآمد حاصل از تبلیغات افزایش یافته است بیش از حد با وجود تعطیلی.

"ما از طریق آن می گوید:" Henkel Judson. "روزنامه ها و مطبوعات آزاد و کاملا ضروری به این کشور است. ما خوانندگان و تبلیغ ما را درک کنند که چرا آنها همچنان به حمایت از ما."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن