چه Seinfeld' به معنای جری استیلر همانطور که گفته توسط پسرش بن استیلر

جری استیلر در حال حاضر ساخته شده است یک حرفه ای به افتخار قبل از او پیوست Seinfeld به عنوان فرانک Costanza پدر

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

جری استیلر در حال حاضر ساخته شده است یک حرفه ای به افتخار قبل از او پیوست Seinfeld به عنوان فرانک Costanza پدر به جیسون الکساندر جورج Costanza. اما برای بسیاری از کمدی طرفداران که بد خلق پدر و شخصیت خود را تبدیل به بزرگترین میراث. و استیلر پسر, Ben Stiller, بسیار مطمئن شوید که او می شود خوب است ،

در یک heartwarming مصاحبه با نیویورکرروز بعد از ارشد استیلر مرگ در سن 92, پسرش را به یاد آورد چقدر بودن در Seinfeld به معنای به او.

"من فکر می کنم Seinfeld واقعا زندگی خود را تغییر داده چرا که او در یک نقطه در زندگی حرفه ای خود که در آن گوشی واقعا زنگ" استیلر گفت. "و او و مادر من تا به حال واقعا کار متوقف شد با هم. پس برای کسی که رونق در کار و رونق در حال خنده دار و داشتن تعامل با مخاطبان آن را واقعا تغییر همه چیز را برای او."

جری استیلر و همسرش, Anne Meara ساخته شده حضور منظم در Ed Sullivan Show با هم در 1960s و 70s. در طول نیویورکر مصاحبه است که به خوبی به ارزش خواندن کامل بن استیلر به یاد می آورد او خواهر overhearing پدر و مادر خود را تمرین و تکرار یک طرح که در آن آنها از یکدیگر متنفر بودند—و اشتباه آن را برای یک بحث واقعی. بعد از آن او گفت که او خواهد اشتباه یک بحث واقعی برای یک بیت.

همانطور که برای Seinfeld, استیلر گفت نیویورکر "او عاشق کار کردن با این بازیگران و او را آماده سازی او بود انجام شکسپیر است. او را به شکستن آن را پایین طنزهای اسکریپت و بفهمند چرا من و گفت این ؟ چه انگیزه ای برای این شخصیت ؟ آنچه که تاریخ خود را?' پس از آن بیرون آمد از او با قرار دادن همه چیز را در آن و تلاش برای خنده دار. و در عین حال از آن بیرون آمد خیلی خنده دار است زیرا او فقط قرار دادن همه چیز به آن است."

به عنوان برای چگونه پدر خود را احساس کرده اند در مورد فرانک Costanza شدن سنگ بنای خود را میراث استیلر گفت که تنها دلیل آن ممکن است او را م بود چرا که او ترجیح داده اند به شده است به یاد او زودتر کمدی کار با Meara.

"او خواهد بود, مانند," اما, Anne—آن شگفت انگیز است,' استیلر گفت. "و من می توانم درک کنند که چرا آنها چنین باور نکردنی با هم کار کنند در طول سال. اما من فکر نمی کنم او یکی از آن بازیگرانی بود که مانند " من باید شناخته شده برای چیز دیگری است.'"

استیلر را Seinfeld عملکرد در نهایت او را به دست آورده امی برای بازیگر برجسته مهمان در یک سریال کمدی در سال 1997. و همچنین به عنوان کمدی آمریکایی, جایزه جالب ترین نر ظاهر مهمان در یک سریال تلویزیونی در سال 1998 است.

"من فکر می کنم او بود ممنون از موفقیت" استیلر گفت. "و من فکر می کنم که می آید از او از کجا آمد—او ندارد یک نفس در مورد آن نوع از همه چیز. او خیلی دوست داشت که بخشی از آن نشان می دهد و او را در آغوش آن به طور کامل."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب