چه خواهد شد در آینده از گردشگری در ونیز ؟

با تشکر از COVID-19 ایتالیا تالاب شهرستان شده است غیر منتظره ای خالی اما بازدید کنندگان در حال حاضر به آرامی ب

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

با تشکر از COVID-19 ایتالیا تالاب شهرستان شده است غیر منتظره ای خالی اما بازدید کنندگان در حال حاضر به آرامی به trickling بازگشت. برخی از ونیزی خوش آمدید, جمعیت, در حالی که دیگران از ترس چیزی بیش از بازگشت از تند چمدان.

در سنت مارک مربع یک مرغ دریایی snatches یک ورقه نازک قلعی-پیچیده ساندویچ درست کردن یک پسر جوان دست. او می خندد در شوک و مادر خود را می کشد او را در. به احتمال زیاد از یک پرنده گرسنه سرقت مواد غذایی خود را یکی از معایب داشتن یکی از ونیز معروف ترین نشانه های بیشتر و یا کمتر به خودتان.

مربع است که معمولا swarming با مردم از هر گوشه ای از جهان است. برخی از درمان خود را به یک آسیا قهوه در یکی از کافه ها در نزدیکی و یا سوغات مزین با کلمه "ونیز" در حالی که دیگران در حال وسوسه موزه مشهور. بسیاری فقط توقف برای یک عکاسی از خود.

St. Mark's Square, usually teeming with tourists, is nearly empty thanks to coronavirus (DW/M. Strauß)

St. mark's Square, معمولا پرتکاپو با گردشگران تقریبا خالی از لطف coronavirus

اما در حال حاضر هیچ چیز در ونیز طبیعی است — هر چند از آن است که کمی بیشتر از قبل از ژوئن 3. بود که روز پس از آن شهروندان اتحادیه اروپا اجازه داده شد برای سفر به ایتالیا بدون نیاز به رفتن به قرنطینه برای 14 روز پس از ورود.

همچنین این روز که قرار بود نوید بخش بازگشت به نوعی از زندگی روزمره پس از چندین ماه سخت حکومت. ایتالیا اولین کشور اروپایی را تحت تاثیر قرار coronavirus — و آن مرگ و میر در میان بالاترین در جهان است.

فضای تنفس برای ونیز

اما سخت به عنوان چیزهایی بودند — و هنوز هم هستند — COVID-19 انجام بدهد ونیز کمی فضای تنفس. با توجه به آمار رسمی 12.5 میلیون نفر خونم سال گذشته است. در بالا از آن حدود 15 تا 16 میلیون در زمان سفر یک روزه به شهرستان.

که به مراتب بیش از حد بسیاری از, می گوید جین دا Mosto. او می رسد در پل ریالتو صبح روز یکشنبه به پیدا کردن یک تعداد کمی از گردشگران در حال حاضر وجود دارد, گرفتن عکس از قایق bobbing aimlessly از در گراند کانال که بادها را از طریق قلب شهرستان.

دا Mosto که متولد آفریقای جنوبی است که به ونیزی. او زندگی می کردند در شهر با او و چهار فرزند خود را برای 25 سال گذشته.

Jane Da Mosto, executive director of We Are Here Venice, stands on the Rialto bridge (DW/M. Strauß)

دا Mosto های زیست محیطی دانشمند مشورت و اروپایی, ایتالیایی, سازمان های غیر دولتی

دا Mosto یک محیط زیست دانشمند و متخصص در توسعه پایدار توصیف او به تصویب رسید زادگاه به عنوان یک لیمو بودن "فشرده" توسط دولت های محلی و یا یک گاو که "شیر." او ابتکار عمل "ما در اینجا ونیز" مخالف کشتی های کروز و گردشگری انبوه در کل که او معتقد است از بین بردن ونیز ضروری است ،

این باعث می شود او به خصوص عصبانی است که تعداد بسیار کمی از مردم هنوز هم می خواهید — و یا قادر به زندگی در این شهرستان است. صاحبخانه بسیاری از پیدا کردن آن به مراتب بیشتر سودآور برای اجاره خواص خود را به گردشگران نسبت به یک خانواده با درآمد عادی. جمعیت ونیز در حال حاضر در بیش از 51,000.

دا Mosto خواستار دولت های محلی برای ایجاد انگیزه به طوری که ونیزی می توانید پیدا کردن شغل در بخش گردشگری علاوه بر. "من چهار فرزند دارم و آنها می خواهند در آینده در اینجا," او می گوید.

A hat with the word venezia sewn onto it (DW/M. Strauß)

گردشگران ممکن است وجود دارد در swarms اما هنوز هم وجود دارد سوغاتی انبوه

اقامت طولانی تر و بیشتری را صرف

مانند 65 درصد از مردم زندگی در ونیز Nicolo Bortolato بستگی به بازدید کنندگان خود را برای امرار معاش. این نوع از مشتریان او را در حالت ایده آل خواهم به انجمن خوش آمدید هتل خود را آنهایی که دا Mosto می خواهم به خوش آمدید به شهر به عنوان یک کل: مردم از دیدن ونیز چرا که آنها علاقه مند در محل خود را و می خواهید به خود را غرق در آن هزاران سال از تاریخ است.

ده سال پیش Bortolato و دیگران تبدیل Palazzetto Pisani شناخته شده ساختمان در ونیز به یک هتل. کسانی که ماندن در اینجا دریافت کنید نه تنها تخت خواب و صبحانه, اما همچنین برخی ونیزی استعداد. دیوار پوشش داده شده با نقاشی و وجود یک سالن با عتیقه مبلمان چوبی که در آن مهمان می تواند نشستن و گپ زدن.

Nicolo Bortolato, owner of the Palazzetto Pisani boutique hotel, stands in front of the Grand Canal (DW/M. Strauß)

Bortolato ترجیح می دهند برای دیدن مهمانان بیشتری را صرف وقتی که در ونیز

این نوع از گردشگران بسیاری در ونیز می خواهم برای دیدن: مسافرانی که دوست دارید (و قادر) به صرف کمی بیشتر.

حتی زن که کار آن است که برای فریب بازدید کننده به عنوان بسیاری که ممکن است به این شهر می گوید چیز نمی تواند ادامه دهد به عنوان قبل از. پائولا Mar شهر مسئول گردشگری بود و در واقع برنامه ریزی برای معرفی هزینه های ورودی شروع ماه جولای -- اما پس از آن این ویروس در آمد و در حال حاضر همه چیز به تعویق افتاده است.

Mar زندگی در سرزمین اصلی. منتقدان او می گویند که او هیچ ایده چه چیزی آن را مانند به زور راه خود را از طریق جمعیت از مردم به منظور رسیدن به محل کار و یا به طور گستاخانه بیدار هر روز توسط Airbnb مهمانان کوبیدن بر درب زیرا آنها رو اشتباه آپارتمان.

Paola Mar, the city commissioner for tourism (DW/M. Strauß)

Mar شهر کمیسر گردشگری

ادامه مطلب: نظر: وجود دارد هیچ جایی مانند خانه

ونیز دیگر مشکلات بیش از حد

در مورد امکان اعمال یک کلاه بر تعداد گردشگران — چیزی da Mosto و دیگر فعالان خواستار هستند — Mar بالا می برد و صدای او می شود کمی عصبانی. چگونه می شود آن را اجرا کنید ؟ Mar ترجیح می دهند را به شما معرفی واجب رزرو در تلاش برای نگه داشتن تعداد توریست تحت کنترل است.

اما برای بسیاری از ونیزی که کافی نیست. شهر خود را به رنج می برند و نه تنها از بیش از حد بسیاری از بازدید کنندگان بلکه از غرق شدن خود را پایه. فقط در ماه نوامبر گذشته ونیز فلج شده بود و سیل که باعث آسیب های وحشتناک به بسیاری از آن خانه.

مارکو یک کرجی بان در گراند کانال اشاره می کند که چگونه بالا آب افزایش یافت. او یکی از کسانی است که زندگی خود را از گردشگری است. بسیاری از 400 نفر از همکاران هنوز هم از کار او می گوید:, و اضافه کرد که او امیدوار است که بازدید کنندگان دوباره به زودی.

Hossein Ismail, the manager of cafe Aurora in Venice, stands on the Piazza San Marco (DW/M. Strauß)

اسماعیل که کافه معروف St. mark's Square, امید بازدید کنندگان را به سرعت بازگشت

حسین اسماعیل مدیر کافه شفق قطبی در St. mark's Square, همان احساس است. وی چت برای همکاران خود را به عنوان او سرگردان به جلو و عقب در میان دریای فیروزه صندلی. آنها خالی بسیاری از روز تا دو زنان از آلمان بنشینید و در مورد شکایت vaporetti, ونیزی, تاکسی آب است که آنها می گویند در حال حاضر دوباره پر ازدحام.

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن