من تماشای بیش از حد تلویزیون و جدید Roku Soundbar گسل

جریان در همه جا: از Netflix به دیزنی پلاس, HBO, Hulu, طاووس, و مقدار زیادی بیشتر به نظر می رسد مثل شما می توان

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

جریان در همه جا: از Netflix به دیزنی پلاس, HBO, Hulu, طاووس, و مقدار زیادی بیشتر به نظر می رسد مثل شما می توانید جریان فقط در مورد هر چیزی. به من این است که همه کمی گیج کننده است. قابلیت جریان در حال ساخته شده را به تلویزیون های هوشمند اما اگر شما لازم نیست که یک تلویزیون هوشمند, خوب, پس از آن چه ؟ شما نیاز به یک جریان چوب از نوعی به تماشای فیلم و تلویزیون. و در حالی که تصویر ممکن است بسیار عالی بلندگوهای خود را ممکن است تاخیر در پشت و بنابراین به زودی به اندازه کافی شما ممکن است نیاز به ارتقاء آن بیش از حد. آنچه من در این است—این احساس وجود دارد که یک میلیون و چیزهایی که من به طور مداوم نیاز به اضافه کردن به تلویزیون من به نوسازی آن: از سخنرانان به streamers و همه در حالی که نیاز به نگه داشتن این جعبه کابل دروغ گفتن در اطراف. خوشبختانه Roku به تازگی ساخته شده زندگی من در کل خیلی آسان تر است.

زمانی که من در اصل پرسش در مورد تست جدید Roku Soundbar من فکر کردم که همه چیز در آن بود: یک Soundbar. من می توانم خواندن ایمیل و نزدیک اما بعد از آن دوباره من مطمئن هستم که من آماده بود برای درک دقیقا همان چیزی است که به من گفتن. Roku هوشمند Soundbar ارائه می شود به مراتب بیشتر از فقط عالی, سینمایی, صدای فراگیر. این شهر همچنین دارای یک ساخته شده در Roku Streaming دستگاه (بدون نیاز به خرید یکی دیگر!) با آن بسیار آسان برای استفاده و رابط کاربری تمام جریان خدمات شما می خواهید برای اضافه کردن به آن و توانایی به جریان در 4K (اگر تلویزیون شما سازگار است). این همه در یک بسته است که شما می توانید اتصال به تلویزیون و فقط خوبی فراموش. شما لازم نیست 17 کنترل از راه دور فقط یکی برای کنترل قدرت و صدا و تغییر آنچه شما در حال تماشای. یکی از چیزهای مورد علاقه من در مورد این است که چگونه از آن آسان است به استفاده از. هنگامی که شما برای اولین بار قدرت آن را بلافاصله شما در حال ملاقات با یک ویدیو به شما گفتن چه هر یک از راه دور دکمه می کند, چگونه برای اضافه کردن بیشتر در جریان خدمات و نحوه بهینه سازی صدا برای فضای خود را. شما می توانید تغییر صدا پس از صداها هستند بیشتر شایع و اگر شما می خواهید add-ons Roku آنها است.

وجود یک ساب ووفر و بلندگوهای عقب بی سیم شما می توانید خرید به طور جداگانه است که به شما فضای واقعی و صدای فراگیر. اما به نظر من شما لازم نیست که. چه چیزی باعث Roku Soundbar بسیار عالی است و سادگی آن است. آن را آسان به راه اندازی و آسان برای استفاده و شما نمی نیاز به یک میلیون چیز—فقط این یکی.

Roku هوشمند Soundbar

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب