چه حفاظت از تجهیزات حفاظت شخصی?

Solvay آنتی اکسیدان اطمینان از کیفیت PPE برای محافظت از بهداشت حرفه ای ما می شنوید زیادی در مورد تجهیزات حفاظت

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

Solvay آنتی اکسیدان اطمینان از کیفیت PPE برای محافظت از بهداشت حرفه ای

ما می شنوید زیادی در مورد تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE این روزها به دلیل آن است که بسیار حیاتی برای حفاظت از متخصصان پزشکی و بیماران است. در حالی که ممکن است گرفته شده جهانی و همه گیر برای مدت برای تبدیل شدن به آشنا برای بسیاری از ما PPE شده است حفاظت از متخصصان پزشکی از طیف وسیعی از سلامت و ایمنی خطرات پس قبل از COVID-19 بحران رسید. اما در حال حاضر آن را مهم تر از همیشه است که ما برای اطمینان از بالاترین کیفیت PPE برای محافظت از بهداشت حرفه ای و Solvay نمونه کارها از آنتی اکسیدان ها نقش کلیدی در اینجا.

"Solvay را تثبیت فن آوری فراهم می کند پلیمرها دوام و processability مورد نیاز صنعت پزشکی برای اطمینان از کیفیت محصولات نهایی" توضیح می دهد که سوفی Poelmans جهانی مدیر بازاریابی برای Solvay را با افزودنی های پلیمری ،

ایمنی وب سایت: آنتی اکسیدان ها برای الیاف پلیمری

تجهیزات حفاظت فردی شامل چیزهایی مانند فولاد کلاه و لباس booties ماسک صورت ماسک و بیشتر. را بسیار موثر PPE تولید کنندگان استفاده از منسوج یا spunbond الیاف چرا که خود میکرو فیبر ساختار ارائه خوب اندازه منافذ فراهم می کند که حفاظت برتر. Spunbond الیاف می تواند لایه برای ایجاد یک وب سایت است که باعث می شود آنها را بیشتر موثر برای محصولات پزشکی. این مكربرس وب سایت چیزی است که فیلتر کردن بخار آب, ویروس ها و باکتری ها و قارچ ها و مواد دیگر که ایجاد خطر برای حرفه ای پزشکی و یا بیماران خود را.

اضافه کردن آنتی اکسیدان ها است یک راه عالی برای تولید کارآمد تر و بهبود کیفیت محصول نهایی برای مواد پلیمری از همه نوع از اجزای خودرو به مصرف کننده کالا به سیم کشی و کابل به نام چند استفاده می کند. برای کاربردهای پزشکی, آنتی اکسیدان ها بازی کاملا نقش اساسی را قادر می سازد پلیمر به پایدار باقی می ماند و به اندازه کافی تنفس برای حفاظت بهتر.

پایدار و سازگار: آنتی اکسیدان ها برای polyolefins

زمانی که تولید spunbond-بر اساس محصولات از طریق اکستروژن آنتی اکسیدان ها استفاده می شود به منظور افزایش پردازش ثبات و فیبر با کیفیت. آنتی اکسیدان ها برای polyolefins و دیگر پلاستیک بهبود فیبر سازگاری با کمتر رشته آسیب در طول پردازش. آنها همچنین اجازه می دهد برای کوچکتر کردن منافذ بین الیاف موثر تصفیه ضروری است که برای کاربردهای پزشکی است. بدون استفاده از آنتی اکسیدان های آن خواهد بود بسیار دشوار است به روند این الیاف پلیمری و در نتیجه جنس بنجل محصولات.
فرم و عملکرد: آنتی اکسیدان ها برای استریل پزشکی برنامه های کاربردی

Solvay اکسیدان برای استریل پزشکی برنامه های کاربردی CYANOX® 1790 و CYANOX® 2777 هستند فرموله شده برای بهبود ثبات از مواد پلیمری و ترویج سازگار ذوب ویسکوزیته در پلیمرها برای پاسخگویی به نیازهای از PPE تولید کنندگان. این آنتی اکسیدان ها برای polyolefins فعال کردن پلیمر به ایستادن به تکرار چرخه حرارت بالا و اکسیژن در تولید است. این الیاف حفظ فرم خود را در طول فرایند تولید تضمین این که آنها در دیدار با الزامات سختگیرانه برای PPE محصولات مانند ماسک و لباس.

یکی دیگر از منطقه که در آن آنتی اکسیدان ها را یک تفاوت بزرگ است که در حفاظت از PPE در برابر ناخوشایند زرد رنگ در طول حمل و نقل و ذخیره سازی. زردی می تواند یک مشکل واقعی است و در نتیجه درک عام محصول. آنتی اکسیدان ها مانند CYANOX® 2777 مستند بالا گاز محو مقاومت (مقاومت به تغییر رنگ). خود را هم افزایی خواص حفاظت از کیفیت و غیر زرد رنگ ثبات و عملکرد پزشکی, ماسک, لباس و دیگر PPE در طول ذخیره سازی و استفاده است.

Crack-مقاوم در برابر: آنتی اکسیدان ها برای, لاتکس, مرتبط با برنامه های کاربردی

آنتی اکسیدان ها نیز بحرانی برای, لاتکس, برنامه های کاربردی مربوط به کاهش خطر اکسیداسیون و بهبود دوام. لاتکس یک جزء کلیدی در محصولات پزشکی مانند دستکش اما مستعد ابتلا به ترک خوردگی و شکستن. این است که چرا افزودنی های پلیمری به خصوص آنتی اکسیدان ها بسیار مهم هستند. Solvay را CYANOX® 425 و CYANOX® 2246 آنتی اکسیدان ها کار فوق العاده خوبی در برنامه های کاربردی برای بهبود دوام و در نتیجه اطمینان از ایمنی حرفه ای پزشکی.

همه ما شاهد و یا شنیده در مورد چگونه کیفیت بالا, شخصی, تجهیزات حفاظتی از جمله فولاد ماسک صورت ماسک و بیشتر شده است به طوری حیاتی در حفاظت از متخصصان پزشکی و بیماران در طول این زمان تلاش. Solvay نمونه کارها از آنتی اکسیدان ها نقش مرکزی در حصول اطمینان از بالاترین کیفیت های پزشکی, ماسک, لباس و بیشتر برای حرفه پزشکی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب