Tyson Foods, Inc. و الهورن لوگان دره عمومی وزارت بهداشت از انتشار نتایج از Covid-19 تست در مدیسون, نبراسکا, گیاه

Tyson Foods, Inc. (NYSE: TSN) و الهورن لوگان دره عمومی وزارت بهداشت (ELVPHD) اعلام کرد نتایج حاصل از تسهیلات گ

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

Tyson Foods, Inc. (NYSE: TSN) و الهورن لوگان دره عمومی وزارت بهداشت (ELVPHD) اعلام کرد نتایج حاصل از تسهیلات گسترده برای تست COVID-19 در تایسون, Madison, نبراسکا, گوشت, گیاه, که در آن تولید محدود از سر گرفته است و پس از یک توقف موقت برای تمیز کردن عمیق و مایع.

از 1,467 اعضای تیم و پیمانکاران که کار در تاسیسات 212 آزمایش مثبت است. این مجموع شامل 112 نفر شناسایی شده از طریق تست توده و 100 نفر از افراد شناسایی شده از طریق محلی و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی. از این آزمایش در طول تست توده رویداد 74 افراد نشان نداد علائم و در غیر این صورت نمی خواهد شناسایی شده اند. اعضای تیم که تست مثبت دریافت پرداخت را ترک کنند و ممکن است بازگشت به کار تنها زمانی که آنها را ملاقات کرده اید معیارهای ایجاد شده توسط CDC و تایسون. بسیاری از افراد شناسایی شده توسط محلی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در نظر گرفته شود بهبود در این زمان.

"اولویت ما این است که سلامت و ایمنی از اعضای تیم ما و ما قدردانی از همکاری و پشتیبانی از: الهورن لوگان دره عمومی وزارت بهداشت به ما ارائه تست و گام خود را برای تکمیل ما موجود پيشگيري گفت:" تام Brower معاون ارشد رئیس جمهور از سلامت و ایمنی برای مواد غذایی تایسون. "همانطور که ما یاد بگیرند بیشتر در مورد این ویروس ما همچنان به انجام همه چیز ما می توانیم برای محافظت از اعضای تیم ما و اطمینان حاصل شود آنها احساس امن و زمانی که آنها به کار می آیند. ما افتخار ما تایسون اعضای تیم و حمایت از آنها را با به روز کردن اطلاعات و منابع برای مراقبت از سلامت خود است."

"الهورن لوگان دره عمومی وزارت بهداشت می خواهم به تحسین تایسون در اوایل شناسایی و مهار مثبت COVID-19 موارد در آن مدیسون گیاه" گفت: Gina Uhing بهداشت مدیر ELVPHD. "تایسون توجه دقیق و پایبندی به داخلی سیاست های پیشگیری و روش های درون گیاه و همچنین تهاجمی آن تست و مهار فعالیت ها نقش مهمی در پایین به طور کلی عفونت رای در میان اعضای تیم خود را."

به عنوان آن در حال انجام در مدیسون تایسون را فاش تایید نتایج آزمون در گیاهان دیگر برای سلامت و مقامات دولتی و اعضای تیم و ذینفعان به عنوان تبدیل شدن آنها در دسترس به عنوان بخشی از تلاش های خود برای کمک به جوامع آسیب دیده که در آن این عمل را بهتر درک coronavirus و اقدامات حفاظتی است که می تواند گرفته شده برای کمک به جلوگیری از گسترش آن.

تست توده در مدیسون تسهیلات از محل در زمان ممکن است 1 تا 4 ماه مه در حالی که این کارخانه به طور موقت idled برای تمیز کردن عمیق و مایع و اجازه می دهد زمان برای تست نتایج را دریافت کرد.

اعضای تیم در تایسون مدیسون تسهیلات خواهد شد که دسترسی به روزانه بالینی علامت نمایش, پرستار پزشکان و تقویت آموزش و پرورش است. این برنامه ها علاوه بر یک میزبان از محافظ مراحل تایسون است در محل قرار داده است که ملاقات و یا بیش از CDC و OSHA راهنمایی برای جلوگیری از COVID-19. این خدمات عبارتند از درجه حرارت چک برای همه اعضای تیم قبل از هر تغییر ارائه اجباری محافظ ماسک های صورت برای تمام اعضای تیم و همچنین به عنوان یک طیف اجتماعی فاصله اقدامات از جمله موانع فیزیکی بین ایستگاه های کاری و در اتاق استراحت.

تایسون افزایش یافته است در کوتاه مدت از کار افتادگی پوشش به 90 درصد از پرداخت های عادی تا 30 ژوئن برای تشویق اعضای تیم برای ماندن در خانه زمانی که آنها بیمار هستند. این شرکت همچنین آن دو برابر شده است "با تشکر از شما" جایزه خود را در خط مقدم کارگران است. اعضای تیم که نمی تواند رسیدن به محل کار به دلیل بیماری و یا مهد کودک مسائل مربوط به COVID-19 ادامه خواهد داد به واجد شرایط.

"تایسون بزرگترین شرکت مواد غذایی در ایالات متحده و ما به استقبال مسئولیت ما را برای رهبری در طول این زمان بی سابقه گفت:" استیو robbie handsome, گروهی, رئیس جمهور, تایسون, تازه, گوشت. "ما ادامه خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که ما در خط مقدم این صنعت وقتی که می آید به ایمنی کاوش راه های جدید برای نگه داشتن اعضای تیم ما سالم و محافظت از جوامع ما به عنوان ما را به نگه داشتن مواد غذایی در آمریکا را ببینید."

در مورد مواد غذایی تایسون

Tyson Foods, Inc. یکی از بزرگترین شرکت های مواد غذایی و یک رهبر شناخته شده در پروتئین است. تاسیس در سال 1935 توسط John W. تایسون و رشد تحت سه نسل از خانواده رهبری این شرکت یک مجموعه گسترده ای از محصولات و برندها مانند تایسون®, Jimmy Dean®, Hillshire Farm® توپ, پارک®, رایت®, Aidells®, ibp® و دولت عادلانه®. Tyson Foods نوآوری به طور مستمر به پروتئین بیشتر پایدار خیاط مواد غذایی برای همه جا در دسترس است و بالا بردن جهان انتظارات چقدر خوب غذا می توانید انجام دهید. که مقر آن در اسپرینگدیل آرکانزاس شرکت 141,000 اعضای تیم است. از طریق آن ارزش های اصلی Tyson Foods تلاش برای کار با صداقت و ایجاد ارزش برای سهامداران و مشتریان جوامع و اعضای تیم و خدمت به عنوان یک مباشر از حیوانات زمین و محیط زیست واگذار شده به آن است. بازدید TYSONFOODS.COM.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب