پادشاهی آینده رشد جوان

عربستان سعودی جوانان جمعیت پیش بینی شده است به رشد بیش از 20% آموزش و پرورش و آموزش حرفه ای مرکزی به چشم اندا

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399
  • عربستان سعودی جوانان جمعیت پیش بینی شده است به رشد بیش از 20%

  • آموزش و پرورش و آموزش حرفه ای مرکزی به چشم انداز سال 2030 برای تبدیل پادشاهی اقتصاد

  • عربستان در چهارچوب کمک به باز کردن پتانسیل بیش از 240,000 مردم از 1940s

عربستان سعودی یک جوان ملت است. بیش از نیمی از جمعیت آن از 34 میلیون نفر زیر سن 30 و با افزایش سالانه 2.52% این را پادشاهی یکی از جوان ترین ملت روی زمین تا سال 2030.

جوانی جمعیت – اگر سرمایه گذاری مناسب می تواند یک نیروی مثبت برای رشد و توسعه اقتصادی. این می تواند به معنای افزایش بهره وری کارآفرینی و نوآوری; پیشرفت های فنی و درآمد بالاتر جذب بهترین استعدادها. و به این ترتیب رویه دوباره از شنهای صحرا از عربستان سعودی, تاریخی, کانون تجارت, فرهنگ و آموزش, جدید کالا — آن افراد جوان است.

پیش بینی رشد در جوانان سالخورده 15-24 (2020-2030)

33.6% نیجریه
25.2% عربستان سعودی
15.5% آفریقای جنوبی
6.8% اسپانیا
3.4% پرو

چشم انداز 2030 و آینده fledging ارزش

برای پادشاهی اقتصاد این افزایش در تعداد از کارگران به معنی یک فرصت جدید برای یک جمعیت "سود سهام" – رشد اقتصادی بالقوه است که می تواند از یک تغییر در ساختار سنی جمعیت.

عربستان سعودی را بلند پروازانه "چشم انداز 2030" اصلاحات طرح عظیم تحول سفر به تنوع بخشیدن به اقتصاد کشور و توسعه خدمات عمومی در بخش هایی مانند بهداشت و آموزش و پرورش و زیرساخت های تفریحی و گردشگری است. مرکزی به چشم انداز سال 2030 در حال توسعه به خوبی تحصیل کرده و بسیار آموزش دیده نیروی کار به سرویس های امروز مبتنی بر دانش در اقتصاد جهانی است.

با یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان در عربستان سعودی در حال حاضر به شدت سرمایه گذاری در آموزش و پرورش است. از سال 1927 دولت به حمایت مالی عربستان سعودی برای سفر به خارج-از-کشور پادشاهی به دست آوردن قسمت سوم مدارک. حمایت و کمک هزینه تحصیلی بالندگی بین سال های 2005 و 2015 و 2020, بورس تحصیلی برنامه گسترش یافته است که به پذیرش متقاضیان که مایل به دنبال درجه در فرهنگ و هنر زمینه.

در موازی با پادشاهی سرمایه گذاری در آموزش و پرورش عربستان آرامکو آموزش و توسعه برنامه شروع در 1940s. این شرکت همچنان به رشد خود افتخار میراث ارائه فرصت های فراوان برای عربستان است ،

هشت قدرتمند آموزش و پرورش دهه

آموزش و پرورش یک ابزار قدرتمند برای توسعه یک ملت است. هنگامی که پادشاهی کشف نفت تجاری در مقادیر در اوایل 1940 هایش شروع به سرمایه گذاری میلیون ها نفر به بهبود آموزش و پرورش و آموزش آن عربستان نیروی کار است.

نزدیک به اولین چاه نفت در شرق استان در سال 1944 شرکت افتتاح یک مدرسه به تدریس زبان انگلیسی در شهر al-Khobar. این بود که به دنبال یک برنامه بورس تحصیلی در سال 1956 برای مسئولان دبیرستان علوم فارغ التحصیلان که از آن زمان دیده می شود بیش از 8,600 سعودی فارغ التحصیل با درجه لیسانس از دانشگاه ها در انگلستان و خارج از کشور.

شرکت حامیان هنرمندان بالا و افراد با استعداد به دنبال کارشناسی ارشد و دکترا; از سال 1976 بیش از 2500 کارمند فارغ التحصیل شده اند از مدرک پیشرفته برنامه های.

اما آن است که همه در مورد تحصیلات دانشگاهی. عربستان آرامکو نیز ارائه می دهد یک برنامه دیپلم برای به دست آوردن مدارک و مهارت های عملیاتی و نگهداری اداری و مذهبی شغل و هدفمند در فارغ التحصیلان رشته های فنی و صنعتی و مخابراتی جامعه و موسسات عمومی دولت.

ارائه تعداد چشمگیر

عربستان آرامکو تعدادی از برنامه های مدرسه است که سرمایه گذاری در عربستان دانش آموزان طراحی شده است برای حمایت از توسعه علمی و جرقه تفکر تحلیلی به خصوص در زمینه های بنیادی. و با درصد زیادی از نیروی کار زیر 35 سال, سرمایه گذاری در توسعه استعدادهای جوان همچنان ادامه دارد. برنامه هایی مانند رهبران جوان هیئت مشاوران (YLAB) سبب نسل جوان به تفاوت مشاوره هایش در استراتژی و نوآوری و مردم و سیاست و آموزش و توسعه است.

عربستان آرامکو نیروی کار 70 درصد عمل می کند و یا با این نسخهها کار در نفت و گاز. به جای این گل سرسبد شرکت ابتکار عمل آموزش و پرورش متشکل از شش فنی و حرفه ای مراکز آموزشی در محل در سراسر کشور از جمله ریاض جده و شرقی استان است. با شرکت کار نقش اعم از اکتشاف و انجام عملیات به محصول و تحویل مهارت های مورد نیاز به عنوان گسترده به عنوان هایش را گسترده نفت و گاز.

بیش از 20 سال شرکت صنعتی مراکز آموزشی باید در مجموع فارغ التحصیل بیش از 44,000 کارآموزان. علاوه بر این نزدیک به 162,000 مردم دریافت کرده اند, صنعتی, صدور گواهینامه از سال 1997.

در طول 2019, کارخانه تولید سیمان تامین کنندگان خود را افزایش نیروی کار عربستان به 51.4%. در همکاری با پادشاهی آموزش فنی و حرفه ای شرکت پشتیبانی استقرار 19 تخصصی مراکز. این ارائه آموزش در بیش از 35 رشته که شامل حفاری نفت و گاز عملیات سیستم های قدرت, تعمیر و نگهداری, ساخت و ساز بازرسی و دریایی. بیش از 23,000 سعودی فارغ التحصیل شده اند از این آکادمی.

اقتصاد مبتنی بر دانش تغییر و تحول

روشن است که یک همبستگی قوی بین آموزش و پرورش و رشد اقتصادی, با کیفیت آموزش و پرورش هدف چهار ملل متحد "اهداف توسعه پایدار". و با توجه به سازمان ملل متحد آموزش و پرورش برای همه جهانی نظارت بر این گزارش در سال 2012 هر $1 یک کشور صرف آموزش و پرورش بازده $10 در رشد اقتصادی بیش از آن که فرد کار عمر است. آموزش کارکنان و افزایش بازده اقتصادی و بهره وری.

برای مثال با سرمایه گذاری در سرمایه انسانی پادشاهی است که اعمال نفوذ سرمایه گذاری خارجی به عنوان توسط اثبات مگا پروژه های چنین به عنوان پادشاه سلمان صنایع دریایی پیچیده و پادشاه سلمان پارک انرژی (جرقه). برای دیدار با نیاز به داشتن هزاران نفر آموزش ديده و مجرب حرفه ای جرقه را 10 آموزش تخصصی مراکز در خدمت گسترش نیروی کار و نیازهای صنعتی مستاجران. مانند دره سیلیکون در ایالات متحده جرقه است که در مورد ظهور به عنوان یک نیروی کار ماهر نیاز خوشه جذب کسب و کارهای مشابه به تمرکز در اطراف همان منطقه جغرافیایی.

کلید رو به سمت بازکردن یک اقتصاد مبتنی بر دانش است که یک ملت را آموزش و پرورش مهارت ها و توانایی های فکری. و افزایش فوق باستان تجارت چهارراه و میدان های نفتی است که تعهد و سرمایه گذاری در توانایی های عربستان سعودی بزرگترین نسل از افراد جوان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن