'خط سفید' یک کوکائین سوخت های جنسی, موج, پر, جدید Netflix سری

Considering قشنگ و unsubtle ملودرام میفروخت توسط خطوط سفیدآن را شگفت انگیز است که در آن طول می کشد تا نیمه راه

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

Considering قشنگ و unsubtle ملودرام میفروخت توسط خطوط سفیدآن را شگفت انگیز است که در آن طول می کشد تا نیمه راه را از طریق آن قسمت چهارم قبل از اینکه کسی توضیح می دهد که آن استعاری عنوان (نکته: این کار نه تنها مراجعه به کوکائین!). با اینحال یکی نیست نیاز به صبر طولانی که برای عمده فروشی پوچی سر خود را به عقب در این آخرین سری از پول دزدی متفکر Álex Pina به عنوان دیوانگی زود آغاز می شود و پس از آن همچنان ادامه دارد برای بسیاری از این Netflix واردات 10 roller-coaster اقساط.

روش کار از این زیاد جرم حماسه (اکران مارس 15) است که شمع در corniness در هر نوبت و در رابطه با آن ثابت می شود مرتب کردن بر اساس پیچ خورده-turny جریان ارائه ساخته شده برای گاه به گاه چشم رول القا شراب خواری ، سگ کرکی خر خر کردن کوکائین پاشیده در سراسر چمن. یک خانم میزبان Eyes Wide Shut-سبک ، یک ماشین تعقیب و گریز با پلیس منجر به مواد مخدر در حال پرتاب به صورت اتفاقی و از پنجره به بیرون. یک مرد زنجیر به غول سخنرانان و شکنجه با پر سر و صدا انفجارهای صوتی که پشت سر هم خود را گوش. الکترونیک هنرمند fawns orgasmically بیش از موتزارت ("این اورتور است savage!"). یک مرد خشن در قتل دو دارو دونده آسانسور یکی از طریق یک قایق خط و انگلیسی دوبله, "قطع در آن وجود دارد." یک جوان قانون شکن است در دادگاه حق خود را به حزب با سقط جنین و حقوق همجنسگرایان. و یک عالم اموات وارث با استفاده از روانگردان قورباغه برای مقابله با روانی قطع یو پی اس که شامل خود Oedipal خشم و شهوت خود را برای مادرش که خودش قبلا آماتور دختر دوست پسر.

تنظیم ایبیزا و زن در مرکز این جنون است Zoe (لورا ماهی) یک کالج منچستر کتابدار هنوز هم صدمه, ناپدید شدن برادرش اکسل (تام ریس Harries) دو دهه قبل است. اکسل فرار به ایبیزا به دنبال DJing, رویاهای, و او آنها را انجام تبدیل شدن به یک واقعی راک استار قبل از محو (ظاهرا به هند) بدون ردیابی. نکنه با این رها زو اقدام به کشتن خودش و 20 سال بعد است که در حال حاضر ازدواج به مشاور سابق مایک با آنها او تا به حال دختر جنی (تلولا Evans). او زخم قدیمی در حال بازگشایی در سری ابتدا زمانی که اکسل را در بدن کشف شده است در اموال متعلق به Calafats که بزرگ خاندان Andreu (پدرو Casablanc) ساخته شده است که ثروت را از او صاحب کاباره ها—و که در آن او اجازه فروش مواد مخدر از جمله توسط مارکوس (Daniel Mays) یکی از Axel قدیمی ترین و عزیزترین دوستان است.

مصمم به پیدا کردن آنچه که واقعا اتفاق افتاده است به برادرش, شکمبند زو طول می کشد خاموش به ایبیزا است که به تصویر کشیده شده به عنوان یک جزیره گرمسیری عجایب مهار نشده فسق و نتیجه دقیقا همان نوع از جای او مناسب نیست. خطوط سفید است و دو زبانه داستان زو را Nancy Drew-ish رسیدگی به اکسل را قتل و همانطور که در خور یک رمز و راز آن را ویژگی های یک قایق از شخصیت های که همه بالقوه مظنون است. مارکوس در عمیق به رومانیایی فروشندگان مواد مخدر و همچنین مقابله با طولانی احساسات سابق آنا (آنجلا گریفین) که مشغول به یورو, مرد قوی هیکل جورج. مارکوس و آنا را دیگر دوست دوران کودکی دیوید (Laurence Fox) است تبدیل خود را از مستور به هروئین معتاد به یک عصر جدید گورو. اکسل سابق شعله Kika کلفه (Marta Milans) بازگشت به ایبیزا مطمئن نیستید که او می خواهد و به زودی کشیده به یک قدرت مبارزه بر خانواده امپراتوری با برادرش Oriol (Juan Diego ق). که قلمه در ضمن عذاب پدر عدم ایمان به او و نه به ذکر است خود را میل سیری ناپذیر برای خود گربه وحشی, مادر, Conchita (بلن لوپز).

همچنین بدانند برجسته در خطوط سفید است باکسر (Nuno Lopes) این Calafats', brooding, لب لی لی/محافظ که طول می کشد اولیه تفنگ نیزه به ضرب گلوله به پا و حسن نیت ارائه میدهد از زو و پس از آن سقوط به ممنوع عاشقانه با. این واقعیت است که زو ازدواج پیچیده خود را عطریست و متعاقب آن معضل صحبت می کند به این سری تمرکز بر خود شکوفایی از طریق بی بند و زیاده روی و فشار کشش پویا بین عقل و غریزه است. Zoe است در تلاش برای پیدا کردن خودش و که در نهایت به معنی ساخت لازانیا با بوکسور در 4 ساعت گوش دادن به او را به تفصیل شرح دادن در فضائل از ژان-لوک گدار به نفس و داشتن همه شیوه ای از سکس با او در آپارتمان خود و بعد در باران و گل و لای در بالای قبر آنها حفر شده برای دو مرد که بوکسور کشته کاملا موجه badass دلایل.

در نظر گرفتن خطوط سفید به طور جدی غیر ممکن است اگر چه با بهره گیری از آن trashiness که همچنین شامل امکان gangland جنگ و زو را کنترل پلیس پدر صخره است تضعیف محض unlikability بسیاری از آن اصول. رئیس در میان آنها است Axel که در محدوده زمانی معین فلش بک به لذت بردن خود نخست می آید در سراسر به عنوان یک غیر قابل تحمل خودشیفتگی twerp که سرنوشت به مراتب از یک تراژدی است. اکسل را awfulness neuters یک تعامل با Zoe آیفون و بنابراین بیش از حد می کند پینا را عادت بیش از حد شکستگی قسمت, هر دو در داخل Zoe ' حال و روز اقدام و از طریق cutaways به اکسل را اوج. حداقل نشان می دهد باعث می شود ایبیزا شبیه لوکس فانتزی جزیره مملو از سوسو زننده, اقیانوس, سواحل گسترده و فراوان hardbodies مشتاق به پایین به نفسانی کسب و کار در هر کجا و هر زمان ممکن است.

"حداقل نشان می دهد باعث می شود ایبیزا شبیه لوکس فانتزی جزیره مملو از سوسو زننده, اقیانوس, سواحل گسترده و فراوان hardbodies مشتاق به پایین به نفسانی کسب و کار در هر کجا و هر زمان ممکن است."

یادآور یکی از کسانی که سکه-فروشگاه رمان با فابیو در پوشش خطوط سفیدمانند Zoe—به ندرت نگه می دارد به عقب و حتی آن را به عنوان wends راه خود را به سمت اوج است که در آن ارزش های محافظه کار (از داشتن وفاداری و خانواده) در حال جشن و لجام گسیخته اسراف است فرض می به عنوان یک دروازه به نابودی است. آن بهمن مضحک دو صلیب الاغ شخص ساده و گیرایی و به خاک سپرده آیات همسان است با اجرای آن به طور یکنواخت پخته با هیچ صحنه چپ تمایل برای خشمگین طغیان اشتیاق نگاه شدید درون گرایی یا چشمک می زند از خشونت است. هیچ کس در حال انجام کار است که ممکن است منطقی به نام بزرگ اینجا اما همه در هماهنگی با کلی بیش از topness از رسیدگی برای بهتر یا بدتر.

خطوط سفید قله در طول آن قسمت هشتم زمانی که Oriol نیروهای ناکارآمد خود clan برای شرکت در یک نارضایتی-پخش جلسه درمان تنها برای پیدا کردن که موضوع اصلی گفتگو است زانی با محارم مامان مسئله است. فوتی و فوری این شخصیت به صراحت و جامع مورد بحث و تجزیه و تحلیل Oriol و Conchita را پیچانده ارتباط آن را یک دنباله است که ثابت می کند که برای پینا سری وجود ندارد و مفهوم ضمنی تنها بلانت ساده متن است. از جمله بدیهیات است که گاهی اوقات amusingly مفرح و در زمان های دیگر ناموفق و نوجوانان. اما به ندرت خسته کننده که در پایان به نظر می رسد تنها هدف واقعی از این زرق و برق دار, کون گشاد, لب گنده امر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن