DSM افزایش بارداری و نوزاد, تغذیه, نمونه کارها با گیاه جدید مبتنی بر قدرت بالا DHA نفت

سلطنتی DSM یک هدف رهبری جهانی و مبتنی بر علم با شرکت فعال در, تغذیه و سلامت, زندگی پایدار, اعلام راه اندازی جد

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

سلطنتی DSM یک هدف رهبری جهانی و مبتنی بر علم با شرکت فعال در, تغذیه و سلامت, زندگی پایدار, اعلام راه اندازی جدید خود را با کیفیت بالا زندگیDHA® SF55-O200DS نفت برای مادر و اوایل زندگی, تغذیه, راه حل. ارائه یک قدرت بالاتر این ماده حاوی حداقل 550 mg/g طبیعی تری گلیسرید DHA (دوکوزاهگزانوييک اسيد) اجازه می دهد تولید کنندگان برای دستیابی به معادل دوز از DHA در کوچکتر محصول فرمت و با آخرین تغذيه مادر روند مناسب کپسول و قرص اندازه1.

این آخرین علاوه بر DSM گسترده ای تغذیه ای نمونه کارها تنها 550 mg/g طبیعی تری گلیسرید DHA در نظر گرفته شده برای استفاده در تغذيه مادر و با هدف است برای زنانی که در حال برنامه ریزی برای باردار شدن باردار هستند, تغذیه با شیر مادر و یا عدم تغذیه با شیر مادر پس از زایمان مادران. تولید شده از Schizochytrium جلبک زندگیDHA SF55-O200DS ارائه می دهد یک پایدار گیاهی جایگزین برای روغن ماهی و ساخته شده با مواد متداول (non-GM) مبدا. یک منبع قابل اعتماد از آلاینده رایگان کوشر و حلال امگا-3, زندگیDHA SF55-O200DS پشتیبانی از سلامت نوزاد و توسعه و مصرف می تواند در یک تک دوز مناسب.

"کیفیت و ایمنی کلید رانندگان از خرید مصرف کننده در مادری و اوایل زندگی تغذیه بازارهای با مادران و مادرهای دیگر به دنبال آسان به بلع مکمل های غذایی و امن, تغذیه نوزاد محصولات ساخته شده با اعتماد علم-حمایت تشکیل دهندهنظرات برنت مک دونالد, مدیر بازاریابی جهانی و کسب و کار, توسعه, تغذیه, چربی در DSM. "ما به دقت فرموله زندگی'sDHA SF55-O200DS برای کمک به تولید کنندگان در توسعه با کیفیت بالا و قابل اعتماد DHA راه حل است که به زنان باردار و مادران صلح از ذهن است که شکل سالم آتی در سراسر جهان است."

علم حمایت از استفاده از DHA در بارداری و نوزاد, تغذيه

شواهد نشان می دهد که مطلوب امگا 3 DHA مصرف نقش اساسی در زندگی سلامت و توسعه به ویژه در مراحل ابتدایی طی 1000 روز – بین شروع یک زن بارداری و کودک تولد دوم. یک کوکران بررسی امگا 3 با زنجیره بلند اسیدهای چرب اشباع نشده (LC pufa ها) توصیه هایی را نشان می دهد که DHA و EPA (ايکوزاپنتانوئيک اسيد) کاهش خطر داشتن نوزاد نارس با 11 درصد و اولیه کودک نارس با 42%2. موثر ترین دوز داده شدند بین 500 میلی و 1000 میلی گرم DHA و EPA هر روز که در آن حداقل 500 میلی گرم DHA3.

این زندگیDHA با نام تجاری نشان دهنده DSM تعهد به ایمنی و کیفیت و قابلیت اطمینان ارائه مادران و زنان باردار اطمینان که آنها و فرزندان خود را به مصرف محصولات سالم است که از اقیانوس به عهده آلاینده ها مانند جیوه مرتبط با ماهی و روغن ماهی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در DSM هدف-led تغذیه ای چربی نمونه کارها و خدمات تخصصی برای مادران و تغذیه اوایل زندگی که حمایت از تولید کنندگان از مفهوم توسعه به تولید و فراتر از وب سایت ما بازدید.

1) DSM, تغذیه مادر و رفتار مصرف کنندگان استفاده از مطالعه 2019.
2) منچستر et al., 2018.
3) Ibid.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب