چرا coronavirus کشتن مردم کمتر در شرق آسیا است ؟

مردم در شرق آسیا به نظر می رسد به احتمال زیاد کمتر از آن در بسیاری از نقاط دیگر جهان به مرگ از coronavirus. ام

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

مردم در شرق آسیا به نظر می رسد به احتمال زیاد کمتر از آن در بسیاری از نقاط دیگر جهان به مرگ از coronavirus. اما توضیحاتی که قرار داده شده است رو به جلو نیست همه نگه داشتن آب به عنوان مارتین فریتز گزارش از توکیو است.

بالاتر "mindo" ژاپنی است وزیر امور مالی تارو آسو را توضیح برای اینکه چرا ژاپن شاهد تعداد نسبتا کمی از مرگ و میر ناشی از COVID-19. این اصطلاح در توصیف "استانداردهای فرهنگی" است و اغلب مورد استفاده در اشاره به ناسیونالیسم قومی و برتری. تلویزیون ایستگاه TBS در آن به نوبه خود گفت که به دلیل ژاپنی تا به حال کمتر plosives از بسیاری از زبان های دیگر کمتر ویروس مملو از قطرات بودند منتقل شده توسط هوا هنگامی که مردم صحبت کرد. بسیاری از ژاپنی ها نیز نسبت به تعداد کم موارد به فرهنگ ژاپن است از خوردن غذا های سنتی و سالم غذایی است.

اما چنین نظریه هایی را توضیح دهد که چرا تعدادی از COVID-19 موارد و مرگ و میر شده است نسبتا پایین نه تنها در ژاپن بلکه در خیلی از بقیه آسیا. چین گزارش سه مورد مرگ به ازای هر میلیون نفر جمعیت کره جنوبی و اندونزی پنج پاکستان شش و ژاپن هفت. ویتنام و کامبوج و مغولستان را گزارش کرده اند و نه هر گونه تایید COVID-19 مرگ و میر. آلمان از سوی دیگر تا به حال 100 مرگ و میر به ازای هر میلیون نفر جمعیت ما تقریبا 300 و انگلیس و ایتالیا و اسپانیا بیش از 500.

تفاوت در چگونه اعداد را شمارش و در مقدار تست را توضیح دهد این تفاوت. در کره جنوبی وجود دارد توده تست از جمعیت در پارکینگ در حالی که در ژاپن تنها افرادی که تا به حال یک تب به مدت چهار روز و مردم آنها در تماس با مورد آزمایش قرار گرفتند.

Workers in face masks walking outside in Tokyo (Reuters/I. Kato)

Coronavirus تست نرخ پایین تر در ژاپن بیش از سایر کشورها

این واقعیت است که مردم نمی لرزش دست یا بوسه به خوش آمد می گوید هر یک از دیگر در آسیا واقعا نمی تواند توضیح دهد که آنها هم با توجه به اینکه COVID-19 به نظر می رسد انتقال عمدتا از طریق هوا و تماس بگیرید. بنابراین محققان به دنبال دلایل دیگر است که می تواند توضیح گسترده ای تفاوت در تعداد موارد و مرگ و میر بین شرق آسیا و بسیاری از نقاط جهان است.

ادامه مطلب: Coronavirus: توسط دفتر خانه تبدیل شدن به یک جدید عادی در ژاپن ؟

آیا جهش را COVID-19 بیشتر مسری است ؟

دانشمندان در موسسه ملی بیماری های عفونی را کشف کرده اند که آرایش ژنتیکی از SARS-CoV-2 تغییر آن را به عنوان گسترش از منطقه ای به منطقه است. آنها دریافتند که موارد برای اولین بار در ژاپن و در کشتی کروز الماس شاهزاده بود که لنگر انداخت در بندر یوکوهاما به وضوح سرچشمه در ووهان اما دوم شیوع در مارس می توان به افرادی که تا به حال وارد ژاپن از اروپا است. این یافته ها تایید توسط تحقیقات انجام شده در دانشگاه کمبریج در بریتانیا. یک تیم از محققان در آزمایشگاه ملی لوس آلاموس در ما فرض است که این ویروس ممکن است تبدیل شده اند بیشتر مسری در اروپا و امریکا از طریق یک جهش.

Tatsuhiko کدوما عضو مرکز تحقیقات پیشرفته علم و فن آوری (RCAST) در دانشگاه توکیو است و بر اساس برخی از تحقیقات خود را بر یافته های حاصل از لا جللا موسسه ایمونولوژی در کالیفرنیا است. با توجه به این, بسیاری از مردم در شرق آسیا به نظر می رسد که آنتی بادی است که محافظت از آنها را از رمان coronavirus. کدوما نسبت به این قبلی بسیاری از ویروس آنفلوآنزا و coronaviruses است که سرچشمه در جنوب چین و باعث شده مردم منطقه به سرماخوردگی و بیماری های مرتبط با.

"آنها سلول های سفید خون است که می تواند به مبارزه با مربوط به ویروس SARS-CoV-2," کدوما می گوید و اضافه کرد که این کار را نمی کند آنها را به طور کامل ایمنی بدن را قادر می سازد اما بدن خود را برای مقابله با یک مقدار مشخصی از یک نوع مشابه از ویروس. این برنده جایزه صلح نوبل و immunologist Tasuku Honjo همچنین استدلال می کند که وجود دارد یک تفاوت بزرگ بین آسیایی ها و دیگران وقتی که می آید به ژن های کنترل پاسخ سیستم ایمنی بدن به ویروس.

کدوما با این حال هشدار می دهد که مردم در شرق آسیا بودند نه لزوما به طور کامل امن از تمام ویروس ها. او می گوید: اگر یک ویروس جهش یافته آن می تواند فقط به عنوان خطرناک برای مردم وجود دارد که در اروپا است.

اجباری واکسن سل

نظریه دیگری است که محبوب در ژاپن است که مردم بهتر محافظت شده نسبت به جاهای دیگر به دلیل وجود یک سیاست الزامی واکسیناسیون علیه بیماری سل, ساخت سیستم ایمنی بدن خود را قوی تر در برابر ویروس ها به طور کلی.

People wearing face masks at a shopping mall in Kobe, Japan (picture-alliance/Kyodo)

آیا بالاتر تمایل به پوشیدن ماسک صورت نگه داشتن مردم امن تر از COVID-19?

اما در فرانسه که در آن نرخ واکسیناسیون فقط به عنوان بالا به عنوان در ژاپن COVID-19 میزان مرگ و میر شده اند بسیار بالاتر بنابراین این استدلال ندارد.

با بالاتر "فرهنگی استانداردهای" Aso احتمالا به معنای نه تنها این واقعیت است که در ژاپن مردم تمایل بیشتری به پوشیدن ماسک محافظ اما نیز وجود دارد که به طور کلی افزایش سطح سلامت در میان جمعیت. با توجه به سازمان بهداشت جهانی تنها 4 درصد از شهروندان ژاپنی و 5% از کره جنوبی چاق هستند. در اروپای غربی این رقم جهش به 20 درصد و در ایالات متحده آن است که بیش از 36 درصد.

وجود دارد در حال حاضر هیچ گونه شواهد مستقیمی بین چاقی و COVID-19 مرگ و میر.

DW خبرنگار مارتین فریتز زندگی در ژاپن برای بیش از 20 سال است. او به تازگی منتشر شده "Abc 4 ژاپن: Ein Kulturguide" با Stämpfli Verlag.

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن