در اینجا چیزی است که مغلوب ساختن پیشی جستن سیاه نر حامیان می گویند آنها در او

دزموند گرانت که با شور و شوق رای برای باراک اوباما در سال 2008 و 2012 می بیند دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

دزموند گرانت که با شور و شوق رای برای باراک اوباما در سال 2008 و 2012 می بیند دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک نژادپرست است. اما آن را متوقف نمی گرانت 40 ساله با مرد سیاه, از رای گیری برای مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016.

"خوب منظورم این است که من در اینجا کار می کنند با بسیاری از نژادپرستانه مردم می گوید:" گرانت که صاحب یک شرکت حمل و نقل در هوستون, تگزاس, جایی که او تمام عمر خود را. "این امریکا است. شما می توانید آن را کمک نمی کند, آنها در همه جا. و شما می دانید زمانی که آنها نمی بی احترامی من در چهره آنها ain't gonna هیچ مشکلی. اما هنگامی که ما را ترک و در اینجا آنها می توانند در بالا بردن KKKs و انجام هر آنچه که آنها می خواهم به انجام است. اما تا زمانی که ما در کار ما میخوایم احترام به یکدیگر."

که چشم انداز حساب نمی کند برای چه اتفاق می افتد در یک کار از طریق یک نژادپرست همکار محله اما گرانت می گوید که آب و هوا برای کسب و کارهای کوچک اهمیت بیشتری برای او نسبت به آنچه در زندگی رئیس جمهور قلب و ذهن در مسابقه که شرکت حمل و نقل اتحاد رونق در مغلوب ساختن پیشی جستن عصر. رئیس جمهور او می گوید: ارائه هاله ای از قدرت است که مهم تر از کاستی منتقدان خود را تمرکز بر روی.

"او نمی داند چگونه پول می گوید:" گرانت. "او یک مرد صادق و او را بیش از حد روشن نیست اما او اهمیتی نمی دهد. شما می دانید چه کنم ؟ او به خوبی سخن گفته اما او می ایستد خود را در زمین—که بخشی از بودن یک مرد است. او می تواند انجام این کار بسیار خوبی است."

یک مرد سیاه و سفید صحبت می کند مطلوب مورد مغلوب ساختن پیشی جستن. او قطعا باید آماده برای سرزنش از جو بایدن اعلام کرد که در باشگاه صبحانه صبح جمعه که "اگر شما مشکل دارند بدانند که آیا شما برای من تهمت یا پس از آن شما نیست،"

یادداشتی به بایدن که عذرخواهی ساعت بعد برای سخن گفتن او گفته شده بود "در jest": مغلوب ساختن پیشی جستن برنده 8 درصد از آرا در 2016-4 درصد از سیاه زن رای و 13 درصد از سیاه نر رای دادن.

"قطعا وجود دارد به اندازه کافی نشانه در داده ها می گویند که مردان آفریقایی-آمریکایی تایید مغلوب ساختن پیشی جستن در نرخ بالاتر از زنان آمریکایی آفریقایی تبار می گوید:" جان دلا Volpe, مدیر رای گیری در دانشگاه هاروارد کندی مدرسه از دولت موسسه سیاست است. "بایدن می کند بهتر در میان زنان از او با مردان به ویژه در میان مردان جوان... دموکرات ها به انجام یک کار بهتر از برگزاری بر روی به سیاه نر رای دهندگان بیش از 50 از آنها با مردان است."

در اخیر دانشگاه هاروارد موسسه سیاست نظرسنجی از رای دهندگان در سن 18 تا 30 و 15 درصد از سیاه نر رای دهندگان حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن بیش بایدن در مقایسه با تنها 3 درصد از رای دهندگان زن. "مغلوب ساختن پیشی جستن را ارائه outsider بوت استرپ موفقیت بیشتر تمایل به طنین انداز با مردان نسبت به زنان می گوید:" کوری زمینه یک استاد جامعه شناسی در دانشگاه جورج تاون و نویسنده سیاه فیل در اتاق. سیاه, او می گوید: کمتر احتمال دارد به فریب مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان "آنها او را ببیند و اقدامات خود را از طریق هر دو منشور از نژاد و جنسيت—نه فقط مسابقه است."

در حالی که هیچ کس انتظار مغلوب ساختن پیشی جستن به نفع اکثریت سیاه نر آرای این حزب را راه اندازی کرده تلاش, سیاه, صدای, برای مغلوب ساختن پیشی جستن به گسترش پشتیبانی در بسیاری از ایالت میشیگان و جورجیا کارولینای شمالی اوهایو و فلوریدا و آریزونا و تگزاس و ویرجینیا و ویسکانسین -- که در آن بلند کردن اعداد خود را با چند نکته می تواند تبدیل به یک مسابقه نزدیک.

دموکرات ها باید نگران و اجتناب از افتادن به دام گرفتن سیاه و سفید رای داده شده با توجه به چارلز گیلاس ناشر فلوریدا پیکیک ایالت روزنامه پوشش سیاه و جوامع در سراسر دولت است. "منظورم این آرام تهمت حامیان. و هنگامی که شما به آنها صحبت شما آنها را می شنوید می گویند: "شما می دانید من نمی خواهم مرد اما...' یا 'او می ایستد و با او ایمان" یا " شما می دانید که در آن او در حال آمدن از.' آنها درک او به عنوان یک پسر قوی است که نمی خوانیم. و از یک سیاه نر از طرز فکر و این چیزی است که برخی از بچه ها می خواهم."

Marcelis Turner, 27, یک دیترویت مادری که در حال حاضر یک RNC زمینه مدیر در شهرستان Wayne می بیند باز برای رئیس جمهور در دانشگاه هاروارد موسسه سیاست های نظرسنجی ها نیز نشان داد مردان سیاه و سفید به احتمال زیاد به می گویند که اقتصاد خود را بزرگترین نگرانی است. ترنر که به اوباما رای دادند در سال 2012 و نشسته 2016 می گوید: وجود دارد بسیاری از رای دهندگان مانند او—که رای دادن نیست در سال 2016—در حال حاضر کشیده شده به ناروا برای آنچه که رئیس جمهور انجام داده است و در عدالت کیفری اصلاحات و آنچه او می تواند انجام دهد در اقتصاد است.

"ما به دنبال در این متفاوت از بسیاری از دیگر نسل ها می گوید:" ترنر. "ما در مورد مراقبت از ساختمان اقتصاد برای خودمان و جوامع ما. من می دانم که چه کشید من به مغلوب ساختن پیشی جستن."

این ایده که مغلوب ساختن پیشی جستن است قوی در اقتصاد و پروژه های یک تصویر از قدرت همچنان ادامه داشت تا در گفتگو با مردانی که او را حمایت. "من مانند تهمت به این دلیل که او یک مرد آلفا کرونباخ مرد می گوید:" Wilfred Rucker 60 ساله سیاه پوست جمهوریخواه رای دهندگان و تهمت حامی در Charlotte, North Carolina. "در سمت چپ این مطلب مورد اجماع و مصالحه. در کنار ما آن را در مورد برنده شدن یا از دست دادن. تعارض این است که نمی توان اجتناب کرد. تنها چیزی که به اجتناب از دست دادن است."

Rucker می گوید: سیاه و محافظه کاران که خود را به "آمریکایی ها برای اولین بار به مجلس دوم و سوم. ما فقط اتفاق می افتد به سیاه و سفید. این فقط مهم نیست آن را به عنوان مهم در دیدن کسی که چاق دیدن کسی که قد بلند دیدن کسی که می پوشد ، آن را غیر قابل انکار فیزیکی مشخصه."

Rucker با شکست حزب او در سال 2008 و رای برای باراک اوباما و یک سوراخ بزرگ به نظر می رسد در Rucker دیدگاه زمانی که او berates 44 برای عدم انجام به اندازه کافی برای مردم سیاه و سفید به عنوان رئیس جمهور: "من فکر کردم من رای دادند برای اولین رئیس جمهور سیاه پوست, اما من به پایان رسید تا, رای گیری برای اولین بار نیمی سفید و رئیس جمهور."

پس چرا کسی که می بیند سیاه هویت به عنوان یک فیزیکی صرف مشخصه مانند ارتفاع انتظار اولین رئیس جمهور سیاه پوست به جای مسابقه در راس دستور کار خود? چرا Rucker انتقاد از اوباما برای عدم انجام کارهایی که قهرمانانه خود را مغلوب ساختن پیشی جستن را انجام نداده یا مانند انتصاب سیاه دیوان عدالت ؟

"شما در حال گرفتن همه چیز پیچیده" Rucker پاسخ زمانی که من در جمع آوری این سوالات.

مرگ و یا حزب دموکرات: برای بسیاری از انتخابات از سال 1964 سیاه حزبی طرز فکر شده است کاهش می یابد به این انتخاب.

چه شد تا طراوت در مورد سال 2008 بود که این فرصت را در نهایت به رای دادن برای چیزی—درخشش باراک اوباما—و نه در برابر یک جمهوری خواه مانند گفتن رونالد ریگان که در بحث با جیمی کارتر در سال 1980 گفت: او می خواست برای بازگشت به نژادی آب و هوا از '50s زمانی که وجود دارد نبود یک مسابقه مشکل است. البته اوباما حریف جمهوری خواه جان مک کین به نظر می رسید به حداقل می دانم که 1950s بود نه یک دهه بدون یک مسابقه مشکل است. به جای سعی کنید به ویلی هورتون راه خود را به کاخ سفید مانند گرداننده از سالمند خار مک کین ایستاده بود تا به یکی از هواداران خود را در یک تجمع به عنوان او خود را تصحیح برای توهین به هویت واقعی از حریف خود باراک اوباما ، در سال 2008 من احساس نمی نیاز به رای در برابر جان مک کین. من رای دادند برای باراک اوباما.

در حال حاضر بایدن نظر حمل ما را به که مدل قدیمی—شما سیاه و امن (یا گیر) با بایدن در مقابل رو به پایان جهان با مغلوب ساختن پیشی جستن. در انجام این کار بایدن می دهد مجوز به کسانی که سیاه مغلوب ساختن پیشی جستن به ادعای کاذب فضای فردیت و شجاعت در زندگی فراتر از محدودیت های نژادی ارتدکسی به عنوان اگر آنها باید بدانند چیزی که ناشناخته است به بقیه سیاه امریکا: "سیاه هزاره مردان آشنایی با رئیس جمهور است که قبل از زمان خود را در اتاق می گوید:" پاریس Denard, 37 ارشد ارتباطات مشاور برای امور رسانه ای در RNC و یک عضو هیئت مدیره مشاوره به صورت, سیاه, صدای, برای مغلوب ساختن پیشی جستن.

"ما می دانیم که او از شاگرد... ما می دانیم که او از NeNe گربه وحشی, tattooed صحبت کردن در مورد تجاری تهمت چک در زنان خانه دار واقعی آتلانتا. ما می دانیم که او از این موضوع در یک راه مثبت در بسیاری از آهنگ های هیپ هاپ. ما می بینیم او در طول این سالها با رهبران جامعه و ورزشکاران هیپ هاپ ستاره ها و موسیقی مردم است. او یک ارائه دهنده: او یک پدر خوب. به عنوان یک جوان سیاه شما را تحسین افرادی که در حال بزرگ پدران... آن می رود با این نوع از فرد و نوع آلفا نر که او است."

Denard متهم به لیبرال رسانه های خبری در سمفونی با حزب دموکرات از عمد توطئه برای به تصویر کشیدن برگ برنده در راه است که او را به دافعه به سیاه زن رای دهندگان یکی از دموکرات ها' قوی ترین رای گیری بلوک. "دلیل واقعی که چرا رسانه ها است تا hellbent در به تصویر کشیدن رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک نژادپرست است زیرا آنها می دانند که آن را به رانندگی کردن محبوبیت خود را با رای دهندگان اگر آنها تمرکز بر تن او و سیاست های خود در مورد کودکان در راه است که فقط صاف کردن نادرست است."

در عین حال مردان سیاه پوست Denard استدلال قادر به دیدن درست مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان "نه تنها الهام بخش اما aspirational" یک نمایش است که ذاتا لولا در کلیشه های جنسیتی اهدای کیفیت شفقت به سیاه و ناهموار عقل به مردان سیاه و سفید که می توانید حقایق پشت آن نادرست رسانه های تصاویر که فریب زنان است. زمانی که من در بالا بردن این نقطه با او و همراه با او چقدر برای تلفن های موبایل مانند یک سناتور حامی صحبت کردن در مورد چگونه رسانه ها علیه ماو در جیب حزب استقراراو را افزایش می دهد صدای او:

"نگاه هنگامی که شما به نوبه خود در تلویزیون می شنوید و می بینید یک روایت نادرست در مورد رئیس جمهور—در مورد تن و در مورد او در حال نژادپرست است."

سیاه محافظه کاران مانند رجینالد اعطای, 32, کمتر خیالی مشاهده تهمت و روحانی در مبارزات انتخاباتی به درخواست تجدید نظر به رای دهندگان. اعطای مانند اولین پسر عموی دزموند اعطای رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016. حتی اگر او مشکل توسط برخی از رئيس جمهور در رفتار خود در طول مبارزات انتخاباتی رجینالد اعطای فکر او بود و نه "بد" مانند هیلاری کلینتون ،

"بنابراین من نگه داشته گفت: شاید زمانی که او می شود به او را تبدیل به بیشتر از آنچه شما فکر می کنم زمانی که شما می شنوید مدت ریاست جمهوری می گوید:" اعطای یک معلم جغرافیا در هوستون. "من نمی بینم هر نوع تکامل به او و یا تغییر در آن زمینه است."

به جای رئیس جمهور را "نژادپرستانه و پاسخ" به NFL تظاهرات گرانت نقطه شکستن و او می گوید: trump's فقیر دست زدن به همه گیر است و بیشتر برجسته کاستی های خود را ،

جمهوری خواهان بهتر انجام می شود با رای دهندگان اگر نه برای مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید اعطای ذکر است که نظرسنجی ها به طور مداوم نشان می دهد قوی موضوعات محافظه کاری در میان آفریقایی-آمریکایی است. پس از همه, که همیشه در حال عبور از یک آزمون با نمره 15 درصد ؟ درست است اما متاسفانه برای دموکرات ها و جمهوریخواهان در یک شیب منحنی که آن را به چگونه بسیاری از سیاه و رای آنها نیاز به اصلاح کردن یک کلید دموکراتیک رای گیری بلوک برای برنده شدن در برخی از نوسان متحده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن