رئیس سازمان تجارت جهانی روبرتو Azevedo استعفا در میان تجدید نظر اختلاف با ایالات متحده

رابرت Azevedo گفت: برای استعفا به عنوان رئیس سازمان تجارت جهانی. بدن تحت فشار بسیار زیاد برای توجیه ارتباط خود

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

رابرت Azevedo گفت: برای استعفا به عنوان رئیس سازمان تجارت جهانی. بدن تحت فشار بسیار زیاد برای توجیه ارتباط خود را پس از ایالات متحده به طور موثر فلج شده و توانایی خود را برای حل و فصل اختلافات.

سازمان تجارت جهانی (WTO) مدیر کل روبرتو Azevedo روز پنجشنبه گفت که او را از موقعیت خود موثر اوت 31 بعد از هفت سال در راس تجارت جهانی بدن.

Azevedo 62 سال برزیلی حرفه ای, دیپلمات پایین پا بیش از یک سال قبل از دوره دوم خود به سازمان تجارت جهانی سر شد و با توجه به پایان است.

خروج خود را می آید در یک زمان دشوار برای تجارت جهانی است که متهم با تنظیم قوانین بین المللی برای تجارت بین کشورهای عضو است.

بیشتر بخوانید: سازمان تجارت جهانی قضاوت انسداد می تواند اثبات کند "آغاز پایان"

'شکسته' بدن

در ماه دسامبر در ایالات متحده به طور موثر فلج سازمان تجارت جهانی توانایی برای حل و فصل اختلافات با مسدود کردن انتصاب قضات به آن استیناف بدن.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به طور منظم با انتقاد از تجارت جهانی بدن خواستار آن را "شکسته" و "ناعادلانه است."

با وجود تلاش برای پرورش موافقت نامه های تجارت الکترونیکی و یارانه ها برای ماهیگیری 164-عضو موفق به ایجاد یک تجارت عمده توافق پس از 2015 مذاکرات لقب "دور دوحه" رها شده بودند.

ادامه مطلب: نظر: سازمان تجارت جهانی: بحران قطع دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برخی از کساد

رهبر جدید نیاز دارد 'وضعیت جهانی'

با حمایت از تولیدات داخلی به دست آوردن با بخار در سطح جهانی, سازمان تجارت جهانی را تحت تاثیر قرار کاهش که مذاکرات تجارت شروع به شکل گرفتن در سازمان ملل' پایتخت به جای ژنو که در آن بدن استوار است. به این ترتیب کارشناسان معتقدند رهبر بعدی نیاز به رهبری اصلاحات موثر برای تبدیل شدن مربوط به دوباره.

"رهبر بعد از تجارت جهانی باید احترام فرمان در راهروها از قدرت بازیکنان بزرگ گفت:" سیمون Evenett استاد بین المللی تجارت و توسعه اقتصادی در دانشگاه سنت صفرا در سوئیس.

"این است که به ترویج یکی دیگر از سفیر. کسی با ارشد دولت تجربه و یا وضعیت جهانی مورد نیاز است."

ls/اس ام اس (یمن)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب