جمعه می خواند: کتابخانه کنگره جایزه برای آمریکایی داستان

به ما تبریک Colson وایتهد این هفته برنده 2020 کتابخانه کنگره جایزه برای آمریکایی, داستان, جوانترین نویسنده را

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

به ما تبریک Colson وایتهد این هفته برنده 2020 کتابخانه کنگره جایزه برای آمریکایی, داستان, جوانترین نویسنده را انجام داده اند تا ما نیز برجسته برندگان قبلی منتشر شده توسط Penguin Random House. تاسیس در سال 2008 کتابخانه کنگره جایزه برای آمریکایی داستان "است که به معنای افتخار آمریکایی ادبی نویسنده که بدن از کار مشخص شده است نه تنها برای تسلط خود را از هنر بلکه برای آن اصالت فکر و تخیل است. این جایزه به دنبال ستایش, قوی, منحصر به فرد و پایدار, صدای, که, طول, طولانی, طور مداوم انجام مشاغل به ما گفته اند چیزی در مورد آمریکا تجربه است." (loc.gov). ما از شما دعوت به کشف و یا کشف زیر منی رمان توسط استادان آمریکایی:

کتابخانه کنگره جایزه برای آمریکایی داستانی برندگان:

2020: Colson Whitehead

نیکل پسران: یک رمان

در اینجا Colson وایتهد bravura پیگیری به او جایزه پولیتزر و جایزه ملی کتاب برنده #1 نیویورک تایمز پرفروشترین راه آهن زیرزمینی. نیکل پسران درخشان dramatizes دیگر رشته تاریخ آمریکا از طریق داستان دو جوان محکوم به جهنمی اصلاحات در مدرسه Jim Crow-عصر فلوریدا. بر اساس داستان واقعی از یک دختر مدرسه ای در فلوریدا که در عمل برای بیش از یک قرن و زخم زندگی هزاران نفر از کودکان نیکل پسران ویرانگر است پرچین روایت است که ویترین یک رمان نویس بزرگ آمریکایی نوشتن در اوج قدرت خود است.

2019: ریچارد فورد

این SPORTSWRITER

به عنوان یک sportswriter, فرانک Bascombe باعث می شود زندگی خود را به مطالعه مردم—مردان بیشتر—زندگی می کنند که به طور کامل در داخل خود است. این یک بیماری است که فرانک خود را در طلب آن است. اما در سی و هشت او رنج می برد از علاج dreaminess گاه به گاه تپش قلب و نه چندان دور از ضرر و زیان یک حرفه و یک پسر و ازدواج. در این دوره از هفته عید پاک که در آن فورد در حال حرکت رمان میباشیم Bascombe به پایان خواهد رسید تا از دست دادن باقی مانده از زندگی آشنا, هر چند با ارواح خود را افزایش.

2017: دنیس جانسون

که سخاوتمندانه از دریا قبل از ازدواج: داستان

بیست و پنج سال پس از عیسی پسر, a haunting جدید مجموعه ای از داستان های کوتاه در مرگ و میر و تعالی از ملی کتاب برنده جایزه و دو بار جایزه پولیتزر فینالیست.

شخصیت های این داستان خالی از سکنه شده توسط ارواح از گذشته: برخی از کفاره برای اشتباهات و جوانی و بی احتیاطی دیگران برای مراقبت از بیمار دوستان و به یاد داشته باشید آستین رفتگان را دوست دارد و یکی است که با وسواس عجیب و غریب گرفتاری از جنون و نبوغ است که اشغال تمام عمر خود را. به پایان رسید در مدت کوتاهی قبل از جانسون مرگ این مجموعه یک جمع حرفه ای او یک بنای تاریخی به یک نویسنده که کار را برای سالهای زیادی را به آمده است.

2014: E. L. Doctorow

RAGTIME

منتشر شده در سال 1975 Ragtime ما تغییر مفهوم آنچه یک رمان می تواند باشد. داستان باز می شود در سال 1906 در نیو راشل نیویورک در خانه یک ثروتمند آمریکایی ، یکی تنبل بعد از ظهر یکشنبه معروف فرار هنرمند هری هودینی منحرف نشوند ماشین خود را به یک قطب تلفن خارج از خانه خود را. و تقریبا جادویی, خط بین فانتزی و واقعیت تاریخی بین واقعی و خیالی شخصیت از بین می رود. هنری فورد, Emma Goldman, J. P. Morgan, ساناز Nesbit, زیگموند فروید و امیلیانو زاپاتا لغزش در داخل و خارج از داستان عبور از مسیرهای با Doctorow را تصور خانواده و دیگر شخصیت های داستانی از جمله یک مهاجر دستفروش و ragtime نوازنده از هارلم که اصرار بر روی یک نقطه از عدالت می راند او را به انقلاب خشونت است.

2013: همین Linzi

سر و صدا سفید

برنده جایزه ملی کتاب سفید سر و صدا می گوید داستان از جک Gladney, چهارم, همسرم, Babette و چهار فوق مدرن فرزندان آنها به عنوان حرکت سنگی معابر از زندگی خانوادگی به پس زمینه سخن نامفهوم گفتن از نام تجاری مصرف. هنگامی که یک حادثه صنعتی رها یک "airborne toxic event" کشنده, سیاه, شیمیایی ابر شناور بیش از زندگی خود را. شوم ابر فوری تر و قابل رویت نسخه از "نویز سفید" شمعی در Gladneys-رادیویی, انتقال, صدای, مایکروویو, التراسونیک لوازم برقی و تلویزیون پچ پچ-زننده با زندگی و در عین حال نشان می دهد چیزی شوم. این پنگوئن کلاسیک Deluxe edition شامل یک مقدمه توسط ریچارد قدرت.

2012: فیلیپ راث

آمریکا معنوی

برنده جایزه پولیتزر

در اینجا این است که فیلیپ راث شاهکار—یک مرثیه برای آمریکایی قرن وعده رفاه مدنی در نظم داخلی و سعادت است. راث شخصیت سوئدی Levov افسانه ای ورزشکار در نیوآرک دبیرستان که رشد می کند تا در پررونق سال پس از جنگ به ازدواج سابق از دست نیوجرسی ارث پدرش دستکش کارخانه و حرکت به یک خانه سنگ در روستایی هملت از Rimrock. و سپس یک روز در سال 1968 خوشحالم زیبا آمریکایی شانس بیابان او را.

2011: تونی موریسون

آهنگ سلیمان

برنده جایزه نوبل Toni Morrison شاهکار یک اسطوره ای, افضل رمان از کشف خود.

2010: ایزابل آلنده

یک گلبرگ از دریا

"یکی از غنی ترین و تصور تصاویر از جنگ داخلی اسپانیا به تاریخ و یکی از قوی ترین و موثر با این نسخهها کار در [ایزابل آلنده را] بلند حرفه ای."—نیویورک تایمز نقد کتاب

2009: جان گریشام

یک زمان برای کشتن

کلاسیک #1 نیویورک تایمز پرفروشترین و جان گریشام اولین رمان—یک داستان پرچین از قصاص و عدالت بازیگران جوان وکیل مدافع جیک Brigance. در این سوزاننده دادگاه, درام, جان گریشام پروب وحشی اعماق نژادی و خشونت به او ارائه یک داستان فوتی و فوری از نامشخص عدالت در جنوب شهر کلنتن می سی سی پی.

2008: هرمان Wouk

THE CAINE MUTINY دادگاه نظامی: یک درام در دو عمل

این رمان که الهام گرفته از شرکت-کلاسیک فیلم "The Caine Mutiny" و ضربه برادوی بازی "The Caine Mutiny دادگاه نظامی."

هرمان Wouk شجاعانه نمایشی درخشان و سرگرم کننده رمان از زندگی و شورش در کشتی جنگی نیروی دریایی در اقیانوس آرام تئاتر شد و بلافاصله در آغوش گرفت پس از آن انتشار مقاله در سال 1951 به عنوان یکی از جدی با این نسخهها کار از داستانهای آمریکایی به دست بگریبان شدن با پیچیدگی اخلاقی و انسانی عواقب ناشی از جنگ جهانی دوم است. در این فاصله نیم قرن Caine Mutiny تبدیل شده است مورد علاقه چند ساله از خوانندگان جوان و پیر شده به فروش می رسد میلیون ها نسخه در سراسر جهان به دست آورد وضعیت مدرن و کلاسیک.

-----

برای اطلاعات بیشتر در این و عناوین مرتبط با بازدید از این مجموعه: کتابخانه کنگره آمریکا, داستان, برندگان جایزه



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب