موز جمهوری اهدا بیش از 20 میلیون دلار از لباس جدید خود را به آمریکایی ها نیاز به

به عنوان یک نام تجاری است که معتقد به آزادی و برابری و یک زندگی بدون حد و مرز برای همه – نه فقط برخی از جمهوری

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

به عنوان یک نام تجاری است که معتقد به آزادی و برابری و یک زندگی بدون حد و مرز برای همه – نه فقط برخی از جمهوری موز با هدف ادامه توانمندسازی مردم از طریق لباس. در پاسخ به بحران کنونی در امریکا, Banana Republic کار خواهد کرد برای بهتر جمهوری با اهدای بیش از 20 میلیون دلار از لباس های جدید برای کسانی که در نیاز از جمله میلیون ها نفر از بیکاران آمریکایی است که نیاز به حمایت و برگشت به محل کار و برگشت روی پای خود بایستند.

در همکاری با ارائه خوب – یک سازمان غیر انتفاعی است که جزء خرده فروشان و تولید کنندگان و بنیادها و افراد به حمایت آمریکایی ها تحت تاثیر فقر و فاجعه – موز جمهوری اهدا خواهد شد لباس برای انواع سازمان های همکار در ایالات متحده شده اند که بسیاری نهفته از جمله ساعت کار زنان برنامه در نیویورک مرکزی شهر محله همکاران در لس آنجلس خانواده تمرکز انگلوود در شیکاگو, در میان دیگران. این کمک مالی کمک خواهد کرد که مردم به عنوان آنها در ساخت آینده ای روشن تر.

"در این لحظه منحصر به فرد در تاریخ, از آن لازم تر از همیشه به کار با هم برای حمایت از یک دیگر به خصوص کسانی که در نیاز" گفت: علامت Breitbard رئیس جمهوری موز و Gap Inc. تخصص مارک. "امریکا به عنوان چهره های تاریخی, نرخ بیکاری, Banana Republic کار خواهد کرد برای بهتر جمهوری, کمک به آمریکایی ها برای بازگشت به کار ارائه شده توسط اعتماد به نفس از طریق لباس آنها را می پوشند برای مصاحبه های مختلف و در محیط های کار از جمله کار از خانه است."

"با حمایت از ارائه خوب, Banana Republic کمک به مردان و زنان در سراسر آمریکا از جمله کسانی که در مواجهه با فقر و بی خانمانی و از دست دادن شغل" گفت: ارائه خوب, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت لیزا Gurwitch. "در میان ما شبکه ای از بیش از 700 جامعه شرکای ما تمرکز خواهد کرد این کمک مالی در سازمان های غیر انتفاعی با نیروی کار آموزش و ورود مجدد برنامه ها و بازارهای شده اند که به خصوص تحت تاثیر بحران فعلی. این کمک مالی را از جمله تاثیر مثبت بر مردان و زنان و محروم بزرگسالان جوان است."

این کمک مالی در جمهوری موز را در تلاش های مداوم برای حمایت از آن جوامع و تغییر با هم. موز جمهوری معتقد است ما با هم قوی تر و بهتر با هم. ما تعلق دارند. ما معتقدیم در جهان برابری و فرصت برای همه است. جمهوری موز همراه با شکاف, Inc. مارک Athleta شکاف و نیروی دریایی گرد هم آمده اند برای اهدای 250.000 دلار برای حمایت از انجمن ملی برای پیشرفت مردم رنگی و EmbraceRace به مبارزه برای حقوق برابر.

فاصله بنیاد نیز قبلا اعلام کرد که 1 میلیون دلار کمک مالی به محلی دولت ملی و بین المللی سازمان های غیر انتفاعی برای حمایت از خانواده های محروم در طول coronavirus بحران است. جمهوری موز و Gap Inc. خانواده از برندها همچنان به حمایت آمریکایی ها نیاز دارند. علاوه بر شرکت مادر Gap Inc. اتحاد قوی تر آن عرضه زنجیره ای برای اتصال شبکه های بیمارستان با میلیون ها نفر از بحرانی تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) برای خط مقدم بهداشت و درمان کارگران در پاسخ به COVID-19. موز جمهوری برای اولین بار قابل استفاده مجدد ماسک صورت فروخته شد در سود به تغذیه امریکا®'s COVID-19 پاسخ صندوق. این فقط آغاز است چگونه برند کار خواهد کرد برای بهتر جمهوری و اختصاص داده شده به انجام بیش از فروش لباس.

در مورد Banana Republic @bananarepublic
جمهوری موز جهانی است پوشاک و لوازم جانبی با نام تجاری متمرکز بر ارائه, مدرن, چند منظوره, قطعات طراحی شده برای یک زندگی بدون حد و مرز است. کنجکاو متصل و در جهان Banana Republic فراهم می کند یک کمد لباس از مورد علاقه های شما—, لباس, عینک, جواهرات و کفش و کیف و عطرها—همه ساخته شده برای زندگی در حال حرکت با بهترین مواد و پارچه نوآوری. تاسیس در سان فرانسیسکو موز جمهوری واقع شده است نزدیک به 600 شرکت اداره می شود و حق رای دادن مکان های خرده فروشی در سراسر جهان است. بازدید www.bananarepublic.com برای اطلاعات بیشتر.

در مورد ارائه خوب @deliveringgood
موسسه خیریه ملی ارائه خوب کمک می کند تا مردم را تحت تاثیر چالش های COVID-19 با ارائه جدید محصولات ضروری اهدا شده توسط تولید کنندگان و خرده فروشان. خوبی ارائه شده از 35 سال تجربه بحران و شبکه ای از بیش از 700 شرکای اجتماعی برای توزیع کمک به کم درآمد و محروم افراد و خانواده ها. این کالا ارائه می کنند امیدوارم که کرامت و عزت نفس خانواده ها و افراد به خصوص برای مردم رو به فقر و بی خانمانی دست دادن شغل و بیشتر. اطلاعات بیشتر در www.Delivering-Good.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب