زک Efron را "پدر Bod'? پیدا کردن عیسی مردم است.

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین F

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین Fallon. برای دریافت کامل خبرنامه در صندوق پستی خود را هر هفته برای ثبت نام آن را در اینجا.

  • خرید مواد غذایی در تلویزیون!
  • تفکر بیش از حد در مورد زک Efron بدن.
  • این ahmahzing مبارک انتهای مراسم.
  • وجود دارد لباس تنگ بر قایق ؟
  • من به عنوان مواد غذایی.

شما مردم و زک Efron 'پدر Bod'...

من نمی خواهم به صحبت کردن در مبالغه اما بدترین عبارت در تمامیت وجود انسان است "پدر و bod." کلمه "مرطوب" یافت شده است.

وجود دارد پایاننامه است که باید نوشته شود و سپس به عنوان خوانده شده توسط هر انسانی که مصرف فرهنگ پاپ در مورد راه هایی که در آن زن مشهور' بدن و تصاویر هستند مورد قضاوت قرار ای اداره و بهره برداری است. به عنوان پاورقی به آن کار لازم است هر چند در اینجا افکار من در Zac Efron "پدر bod": من از آن متنفرم!

در اینجا backstory: شما مردم نادان. در اینجا backstory که: Netflix بکشد سری به زمین با Zac Efron که خانواده binged هنگامی که شما فرار از سوپرمارکت رفت و برگشت قسمت تبدیل شده است بسیار محبوب در این هفته است.

در این نمایش Efron برای برخی از دلیل سفر جهان برای کشف از نظر فرهنگی خاص پایداری محیط زیست تاکتیک. (انجمن!) من خیلی یاد بگیرند که در آن وجود دارد به من حمله با داغ طول می کشد بیش از این ادعا که این قبلا مخروط خوش تیپ, مرد هیکل ظاهرا تکامل را به یک "پدر bod."

این همه را با یک نیویورک پست در مقاله ای که جمع آوری شده از واکنش های طرفداران که به نام Efron بدن به عنوان "به دنبال کمی huskier و نشاندار او را پدر زبان عامیانه برای جذاب پیرمرد" است که بدون شک زشت ترین جمله ای که تا به حال منتشر شده است.

در این سری Efron که قبلا حفظ کرده بدیهی است که ناسالم مجسمه زمین در ازای یک انسان شکل نمایش داده می شود کمی نفخ به او تا کنون وجود ندارد نسبت چربی بدن است. نتیجه این شد هنوز هم یک inhumanly عضلانی بالاتنه, اما یکی که نبود ناب به عنوان آخرین زمان ما تا به حال او را دیده shirtless.

بسیاری از این واکنش بود که هنوز هم در جشن. خواهد 10/10 مردم هنوز هم به یک جستجوی تصویر گوگل از او ؟ بله. اما چیزی است که وجود دارد در مورد "پدر و bod" برچسب که construes منفی مانند قضاوت بر او و تناسب اندام خود را. و این چیزی است که مجموعه توییتر در آتش است.

بخشی از این دیوانگی است که هر کسی بدون یک بسته شش بدن است که باید واجد شرایط در آن ستایش. بخشی از این دیوانگی است که مشهور مرد باید برای انتقاد از خوردن آنچه به نظر می رسد یک تکه از پیتزا در طی هفت سال است. بخشی از این دیوانگی است که عبارت "پدر و bod" حتی وجود دارد.

این همه بدترین. این در حال حاضر سخت است. اجازه دهید مردم lust بیش از زک افران در صلح است.

بسیار خوشحال است در مورد 'Happy Endings'

یک تغییر ناگهانی عجیب و غریب از همه گیر شده است هر تلویزیون نشان می دهد شما تا به حال به تماشای آینده هم برای برخی از مرتب کردن بر اساس از مراسم. بعضی از آنها بزرگ شده است. برخی از آنها 30 Rock.

در هر صورت تنها جواب درست به سوال "چه نشان می دهد شما را دوست دارم که قبل از موعد مقرر لغو شود ؟" احیا شد برای یک اصلی قسمت جدید عمل در زوم این هفته: Happy Endings.

نوشتن هوشمند بود و بازیگری آنقدر فوق العاده است که وقتی یک متا شوخی میدوی را از طریق این قسمت در مورد چگونگی ABC ای در اطراف با آن برنامه ریزی و اساسا تجلی آن عذاب شما غلیان خنده دار با خشم.

اما این همه ثانویه به بهترین شوخی مسلم مورد علاقه من شوخی هفته است که شامل یک فنجان. "این فقط یک دشت جام. این یک Busy Philipps جام از Busy Philipps, مجموعه, پر کردن یو پی اس توسط Busy Philipps."

اگر شما به تماشای این نمایش می توانید به یاد داشته باشید که آن را پخش در یک نقطه مجاور به شهر گربه وحشی پشمالو, و می توانید به یاد بیاورید مشابه حماسه "Angela Bassett مجموعه باست توسط آنجلا, آنجلا باست" خط از سری, شما می دانید چرا آنقدر نابغه است. اگر نه این همه در Hulu. رفتن به سازمان دیده بان.

هنوز هم فکر کردن در مورد 'Gaslighter'

"چون پسر شما می دانید دقیقا چه شما در قایق من..."

و پس از گوش دادن به جوجه ها' آلبوم جدید Gaslighter حدود 47 بار در 24 ساعت, من فکر کردم من می دانستم که. به خصوص از آنجا که وجود دارد یک آهنگ با عنوان "بلند, لباس تنگ بر روی قایق" انتقام سرود در مورد خواننده Natalie Maines' ex-شوهر داشتن رابطه با یک زن و گرفتار شدن در زمانی که او در سمت چپ او بلند, لباس تنگ بر روی قایق Maines پرداخت می شود. (بزرگ grey's Anatomy "که لعنت شورتی هستند در تابلو اعلانات" انرژی.)

خوب Maines شد یک مهمان هوارد استرن رادیو نمایش از این هفته و توضیح داد که با توجه به NDA توافق با سابق او, او نمی تواند توضیح جزئیات هر داستان در مورد رابطه خود را در این آلبوم است. لباس تنگ در قایق ؟ "من نفرت را به نا امید, اما این درست نیست. که فقط سرگرم کننده," او گفت:.

او شفافی است که جوهر از این داستان واقعی است و نه فقط جزئیات.

نهایی دسته کوچک موسیقی جاز

یک جعبه شراب از آناناس/سفید پنیر چدار Cheez-آن دسته کوچک موسیقی جاز بسته بود به طور خلاصه در فروش این هفته. این است که من به عنوان یک مواد غذایی مورد. (از آن به فروش می رسد فورا.)

چه به تماشای این هفته

اتاق 104: اتاق که در آن اتفاق می افتد, indie در, گلچین نسخه.

وزن طلا: به یاد داشته باشید بازی های المپیک ؟

در پوست من: جذاب انگلیسی, coming-of-age dramedy? واقعی و اصلی است. (اما در واقع این یکی است.)

آنچه به جست و خیز این هفته

کانادا کشیدن مسابقه: اکران در آرم این هفته بیشتر "مه" از "eh."

غرفه بوسیدن 2: شما نباید تماشای همه چیز در Netflix بکشد!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن