- NH گروه هتل پیاده سازی برنامه های احتمالی تقویت نقدینگی خود را تا €675 میلیون و آماده برای مترقی بازگشایی با حداکثر سلامت تضمین

این عدم قطعیت تولید شده توسط COVID-19 در آغاز سال شتاب اجرای دقیق برنامه های احتمالی به حداقل رساندن هزینه های

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399
  • این عدم قطعیت تولید شده توسط COVID-19 در آغاز سال شتاب اجرای دقیق برنامه های احتمالی به حداقل رساندن هزینه های عملیاتی از طریق موقت تنظیمات از پرسنل و کاهش هزینه های تأمین تعلیق سرمایه گذاری در بازاریابی و مذاکره دوباره اجاره
  • علاوه بر این, NH Hotel گروه فعال اقدامات مختلف با هدف حفظ و تقویت نقدینگی خود را برای دیدار با نیازهای عملیاتی در ماه های آینده مهمترین کاهش سرمایه گذاری در هتل نگهداری و تغییر از خروج از خطوط اعتباری لغو پیشنهاد تقسیم سود از 2019 سود و ورود به سیستم ممکن است از وام سندیکایی €225 میلیون با بلوغ در سال 2023. به عنوان یک نتیجه به نقدینگی بیش از €675 میلیون
  • از آغاز ماه مه به بازگشایی آن کانال های فروش و رزرو سیستم و برنامه های مترقی بازگشایی هتل ها در شهرهای اصلی در ابتدا تمرکز تقاضا از هر مقصد در آن دسته از موسسات که اجازه می دهد بهینه سازی منابع و سودآوری
  • این شرکت به طور کامل دوباره طراحی تجربه مشتری برای اطمینان از ایمنی و اجتماعی فاصله کيفري در آن امکانات و همکاری با SGS در پیاده سازی یک پروتکل از اقدامات و ارزیابی است که اجازه خواهد داد که بازگشایی هتل ها با حداکثر تضمین بهداشت و ضد عفونی

- در سه ماهه اول سال 2020 تکامل -

  • به عنوان یک نتیجه از بی سابقه سناریو است که مجبور به بسته شدن موقت از هتل ها در تمام مناطق جغرافیایی از ماه مارس درآمد در سه ماهه اول کاهش -20.8% به €279.4 میلیون در نتیجه ایجاد وقفه در روند رشد از دو ماه از سال که در آن آنها رشد +8%
  • با وجود اجرای طرح های احتمالی از ماه مارس - تاثیر خواهد شد که بیشتر قابل رویت در طول سه ماهه دوم - گروه گزارش تکراری EBITDA(1) سقوط کرد -€52.6 میلیون €30.9 میلیون و مجموع خالص نتیجه می ایستد در -€57.2 میلیون, در مقایسه با -€14.7 میلیون دلار برای مدت مشابه در سال 2019
  • انزوا در سراسر جهان و به خصوص در اروپا که همچنان در سه ماهه دوم به رهبری شرکت را به طور موقت نزدیک به 95 درصد از هتل خود را نگه داشتن حداقل نمونه کارها باز در اختیار مقامات و ساخت متعدد کمک های مالی برای همکاری در مدیریت سلامت و بحران اجتماعی

از آغاز جهانی همه گیر توسط COVID-19 NH گروه هتل های در حال اجرای اقدامات مختلف و برنامه ریزی برای انطباق کسب و کار و اطمینان از پایداری آن با هدف به حداقل رساندن هزینه در هتل تعطیلی حفظ نقدینگی برای پاسخگویی به نیازهای عملیاتی در ماه های آینده و حصول اطمینان مجدد از هتل فعالیت انجام شده است کارآمد و بر اساس فرض حداکثر تضمین از نظر سلامت و ایمنی است.

رامون Aragonés مدیر عامل شرکت NH Hotel گروهاست مشخص شده است که "COVID-19 نشان دهنده بزرگترین چالش صنعت هتل تا کنون با آن روبرو در سراسر جهان است و اندازه گیری قدرت ما. به موقع عملیاتی و مالی تحول انجام شده توسط ما در گذشته هم با این اقدامات بهره وری ما در حال حاضر اجرا شده و نقدینگی موجود €675 میلیون, ما اجازه می دهد برای غلبه بر این وضعیت حفظ رهبری و رقابتی تر می شود زمانی که نرمال برمی گرداند". به همین ترتیب Aragonés تاکید کرده است که "در این زمان زمینه وسواس ما این است که به یک چالاک پاسخ به نیازهای امنیتی از مسافران داخلی و تیم در بازگشایی هتل ها است که انتظار می رود به طور تدریجی و رانده در ابتدا با تقاضای داخلی".

- اقدامات اجرا شده در طول COVID-19 دوره -

با توجه به محدودیت های مسافرتی و اجرا هتل تعطیلی در بسیاری از کشورها که در آن شرکت در حال حاضر NH Hotel گروه مختلف ترویج برنامه های احتمالی پس از پایان سه ماهه اول. این شرکت به شدت کاهش می یابد همه غیر اولویت هزینه در بازار که در آن عمل می کند و در کسب و کار پشتیبانی از توابع.

برای به حداقل رساندن هزینه های ساخت این شرکت با اقتباس از اندازه آن نیروی کار در هتل ها و دفاتر مرکزی به فعالیت های موجود ترکیب اجرای موقت اخراج با گذشت زمان و کاهش حقوق و دستمزد در این کشورها که قوانین و مقررات اجازه نمی دهد اولین جایگزین.

به همین ترتیب از ابتدای ماه مارس تمام تیم سفر لغو شد, غیر-اولویت های شخص ثالث و مشاوره هزینه ها متوقف شد و تمام بازاریابی و تبلیغات سرمایه گذاری به طور قابل توجهی کاهش می یابد. در ضمن متعدد و مذاکرات انجام شده با تولید کنندگان برای کاهش خرید مقادیر نگاه برای محصولات جایگزین با هزینه های پایین تر و رسیدن به بهتر شرایط پرداخت. این شرکت ساخته شده است فوق العاده و سازگاری با محیط زیست از کاهش درآمد که پس انداز در متغیر و هزینه های ثابت منعکس خواهد شد به شدت بیشتر در سه ماهه دوم.

پس از آغاز بحران حفاظت از نقدینگی تبدیل شده است هدف اصلی از NH Hotel Group. در این راستا سرمایه گذاری در هتل تعمیر و نگهداری و نوسازی را نیز بررسی شده و با بسیاری از آنها را به تعویق و یا لغو, به جز برای کسانی که در یک بسیار پیشرفته دولت از اجرای, در نتیجه 80 میلیون کاهش در اجرای برنامه ریزی نوسازی. در همان زمان مذاکرات در هتل تحت عمل اجاره نامه بوده است محور جلو بیمه سلامت بحران محیط زیست و مقرر است که باید محدود ملی و بین المللی و تحرک از مشتریان ما. کاهش اجاره موافقت نامه های رسیده شده است با تعداد زیادی از صاحبان و بحث ها ادامه دارد با بقیه.

همچنین آخرین مارس 28th, شرکت هیئت مدیره توافق برای خروج این پیشنهاد به توزیع ناخالص سود سهام €0.15 هر سهم از 2019 سود که مستلزم پرداخت حدود €59 میلیون در سال 2020 است.

پس از خروج از خطوط اعتباری در ماه مارس برای یک مقدار €275 میلیون (یک گردان تسهیلات اعتباری از €250 میلیون و کوتاه مدت دوجانبه خطوط اعتباری برای یک مقدار €24.5 میلیون دلار) در ماه مارس این شرکت امضا کرده است و همزمان وام برای یک مقدار €225 میلیون با بلوغ در سال 2023 که اجازه خواهد داد که تامین مالی نیازهای عملیاتی این شرکت در این زمان اقتصادی جهانی سناریو. با این همه در دسترس نقدینگی بیش از €675 میلیون با وجود سطح پایین فعالیت در آوریل (تقریبا 95 ٪ از نمونه کارها بسته است).

-بازگشایی تدریجی با حداکثر ایمنی شرایط -

از آغاز ماه مه به بازگشایی آن کانال های فروش و رزرو سیستم و برنامه ریزی مترقی بازگشایی هتل ها در شهرهای اصلی در ابتدا تمرکز تقاضا از هر مقصد در آن دسته از موسسات که اجازه می دهد تا برای بهینه سازی منابع و سودآوری است. اول به تدریج دوباره فعال hotel فعالیت های شمال اروپا واحد کسب و کار است که انتظار دارد که به حدود 30 عملیاتی هتل ها در طول این ماه است. از سوی دیگر در جنوب اروپا این شرکت انتظار دارد اولین دهانه را تا پایان این ماه و آغاز ماه ژوئن. بعدی خواهد بود که به نوبه خود از آمریکا واحد کسب و کار که یکی از آخرین به تاثیر جهانی محاصره. در هر صورت این شرکت تخمین می زند که بهبود خواهد شد در ابتدا رانده تقاضای داخلی خواهد شد و امکان استفاده از آن حضور قوی در اصلی اروپایی و آمریکای لاتین مقصد برای مراحل اولیه تثبیت و بهبود با تمرکز در بخش B2C که نشان دهنده بين 60% و 70% از کسب و کار.

حصول اطمینان از ایمنی اجتماعی فاصله بهداشت و ضد عفونی کيفري در آن موسسات تبدیل شده است این شرکت اولویت در هتل بازگشایی. در این زمینه NH Hotel گروه به بررسی تمام سنتی عامل فرآیندهای سازگاری با تقریبا 700 از استانداردهای آن با هدف ارائه محیط امن برای مهمانان و کارکنان. در میان دیگر اقدامات در این تغییر و تحول در تجربه مشتری های دیجیتال شدن دستگاه از خدمات هتل به دست آورید ارتباط آن را به عنوان اجازه می دهد تا تعامل بین مردم و تماس با سطوح کاهش می یابد به حداقل ممکن است.

از سوی دیگر تمام پروتکل های بهداشتی قابل استفاده برای عملیات گروه هتل های تجدید نظر شده است با تشکر از همکاری توافق در مارس بین NH گروه هتل و SGS یک رهبر جهانی در بازرسی تایید تجزیه و تحلیل و صدور گواهینامه. این فرآیندهای جدید مستلزم اقتباس از همه بهداشت و ضد عفونی پروتکل امکانات خاص آموزشی برای کارکنان و کنترل و ردیابی از اقدامات. NH مجموعه Barbizon هتل قصر در آمستردام و NH Nacional در مادرید در هتل های اول که این استانداردهای بهداشتی نظارت خواهد کرد.

- در سه ماهه اول سال 2020 تکامل -

دولت دستورالعمل های مربوط به محدودیت فعالیت های اقتصادی و محدودیت تحرک در بسیاری از کشورها به رهبری را مجبور به بسته شدن از هتل ها در ماه مارس که مانع عادلانه مقایسه این سال سه ماهه اول سال جاری نتایج با همان آخرین دوره سال است.

درآمد تا مارس سال 2020 رسیده €279 میلیون -20.8 درصد کمتر از سه ماهه اول سال گذشته است. در ژانویه و مارس درآمد افزایش یافت +8.0% اما رشد آنها قطع شد بعد ماه توقف در فعالیت است. در واقع اگر جدا, مارس کاهش -65.8 درصد نسبت به ماه مشابه در سال 2019. سطح پایین تر از فعالیت در تمام مناطق منعکس شده است در کاهش نرخ اشغال که سقوط کرد -29.7% در سه ماهه به 46.3% (در مقایسه با 65.9 درصد در Q1 سال 2019) و حساب برای یک کاهش در درآمد هر اتاق در دسترس (RevPAR) از -27.1% کمی جبران افزایش قیمت به طور متوسط از +3.6%.

با وجود اجرای طرح های احتمالی از ماه مارس تاثیر خواهد شد که بیشتر قابل رویت در طول سه ماهه دوم گروه گزارش تکراری EBITDA(1) نشان می دهد که کاهش -€52.6 میلیون €30.9 میلیون و در مجموع سود خالص می ایستد در -€57.2 میلیون, در مقایسه با -€14.7 میلیون دلار برای مدت مشابه در سال 2019. در 31 مارس سال 2020 این شرکت حفظ یک سطح مالی خالص بدهی -€254 میلیون, همراه با موقعیت نقدی €489 میلیون و علی رغم مصرف جریان نقدی عملیاتی در سه ماهه.

جداسازی اقدامات در سراسر جهان و به خصوص در اروپا ادامه داد: در طول سه ماهه دوم که باعث شده است تا این شرکت را به نگه داشتن نزدیک به آن کل نمونه کارها (95 درصد از هتل ها) به طور موقت بسته شده به جز تعداد کمی از هتل ها که در دسترس ساخته شده اند به مقامات. در طول این مدت این شرکت کمک به مدیریت بحران بهداشت و درمان با حد دارودرمانی شده ایم هتل ها و هتل ها به جای پرسنل بهداشتی و دیگر گروه های ضروری. علاوه بر این گروه ارائه شده تخت را به "میدان" و بیمارستان و همکاری با سازمان های غیر دولتی جهان آشپزخانه مرکزی با ساخت آن آشپزخانه در دسترس برای آماده سازی منوها برای مردم آسیب پذیر و کمک های مالی متعدد از جمله مواد غذایی و تجهیزات حفاظتی شخصی بهداشتی کیت و پتو.

(1) تکرار EBITDA قبل از برگشت از مقررات طاقت فرسا قرارداد و سود سرمایه از فروش دارایی ها. شامل تاثیر IFRS16

درباره گروه هتل NH

NH Hotel Group (www.nh-hotels.com) یک تثبیت اپراتور چند ملیتی و یکی از پیشرو شهری شرکت هتل در اروپا و امریکا که در آن بیش از 360 هتل ها. پس از 2019 شرکت مشغول به کار بوده است با جزئی هتل به ادغام آنها مارک های هتل تحت یک شرکت چتر با حضور در بیش از 50 کشور در سراسر جهان. به این ترتیب مجموعه ای از بیش از 500 هتل ها شده است بیان حدود هشت برندها: هتل NH NH مجموعه nhow Tivoli Anantara, Avani, Elewana و اوکس که تکمیل گسترده و طیف متنوعی از هتل گزاره های متصل به نیازها و خواسته های جهانی امروز مسافران است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب