استرالیا دستگیر 32 سال پس از اتهام ضد همجنس کشتن آمریکایی اسکات جانسون

پلیس استرالیا بازداشت 49 ساله به اتهام ضد همجنس قتل ریاضیدان آمریکایی اسکات جانسون که سقوط به مرگ خود را از یک

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

پلیس استرالیا بازداشت 49 ساله به اتهام ضد همجنس قتل ریاضیدان آمریکایی اسکات جانسون که سقوط به مرگ خود را از یک صخره در نزدیکی مردانه شمالی در سواحل خاموش سیدنی 32 سال پیش.

اسکات فیلیپ سفید بود که یک نوجوان در آن زمان از قتل گرفته شده بود را بازداشت و به اتهام جانسون قتل صبح روز سه شنبه. او رد شد قید وثیقه آزاد و در دادگاه حاضر خواهد شد در روز چهارشنبه.

جانسون خانواده هرگز بر این باور اولیه پزشکی قانونی گزارش خود را که برادر و پسر اقدام به خودکشی کرده بود در ماه دسامبر سال 1988 زمانی که بدن خود را داشت در ماهی آبی نقطه در پای صخره بود که پاتوق محبوب برای کنسول. جانسون بود که آشکارا همجنسگرا به دنبال مدرک دکترا در رشته ریاضیات در دانشگاه ملی استرالیا و خانواده اش همیشه بر این باور مرگ او انتخاب نیست.

در سال 2005 جانسون برادر استیو دریافت تماس از برادرش شریک سابق مایکل هیچ کس نمی گفت که او در مورد موجی از نفرت جنایات در همان منطقه ای که در آن جوان مردان همجنسگرا بودند تحت فشار قرار دادند خاموش صخره. جانسون گفت: صبح سیدنی هرالد که او در آن لحظه متوجه شدم که به احتمال زیاد آنچه اتفاق افتاده است به برادر خود. "شاید چیزی که اتفاق افتاده است به Scottie," او گفت: او گفت: Noones.

جانسون پس از آن به مقامات برای شروع چه شد بی امان مبارزه برای حقیقت است.

جانسون معتقد است که تحقیق اولیه بود bungled توسط پلیس که متهم به تلاش بوده اند که برای پوشش تا موجی از نفرت جنایات در منطقه که در آن زمان. مرگ او در نهایت این موضوع سه inquests برای اولین بار است که حکومت خودکشی به عنوان علت مرگ دوم که بی نتیجه بود و سوم منجر به سفید بازداشت.

بررسی حادثه سال تحت کارآگاه بازرس رئیس پاملا جوان تا زمانی که در معرض توسط ABC Lateline تلویزیون در سال 2015. در آن او سوال که چرا در این مورد بود که با توجه به اولویت و پولیس وزیر "kowtowing" به خواسته جانسون بازماندگان به رهبری برادر خود استیو.

همه چیز شروع به نوبه خود پس از بررسی تلویزیون زمانی که پزشکی قانونی Michael Barnes بازگشایی مورد پیدا کردن که جانسون درگذشت چرا که او "تحت فشار قرار دادند hounded یا وحشت زده" خاموش صخره. او در آن زمان گفت که اصلی پزشکی قانونی را در نظر میگیرد که مردانه شمالی سر یک نقطه شناخته شده برای کنسول که جذب تعداد بیشتری از haters در زمان مرگ او. نظارت به احتمال زیاد چون پلیس نمی خواست مرگ آمریکا به به چه تبدیل شدن به یک مشکل در سراسر استرالیا. "من از این دیدگاه آن است که بسیار بعید است که اسکات در زمان زندگی خود را" بارنز گفت: در سال 2015. "من متقاعد به شرط استاندارد که اسکات درگذشت به عنوان یک نتیجه از گی متنفرم حمله کند."

جوان شد و سپس حذف از مورد و جایگزین کارآگاه بازرس رئیس پیتر sup madness در سال 2018 که بلافاصله ارائه شده 1 میلیون دلار پاداش برای اطلاعاتی در مورد آن شب شوم. جانسون برادر استیو خود را یک میلیونر و سپس همسان پاداش بالا بردن آن را به $2 میلیون نفر است. روشن است که اگر پاداش ادعا شده است یا چه شواهد پزشکی قانونی مسئولین نسبت به دستگیری سفید

جانسون برادر استیو گفت: صبح سیدنی هرالد روز سه شنبه که اسکات خواهد بود "خوشحال و برای دیدن تا چه حد گی جامعه آمده است نسبت به زندگی آشکارا و آزادانه است."

جانسون همچنین تشکر "بسیاری از ده ها تن از مردم در ایالات متحده و استرالیا که سخت کار می کرد برای عدالت برای اسکات نه تنها برای این انسان فوق العاده که زندگی اش به پایان رسید بیش از حد به زودی ولی چون اسکات درگذشت خشونت به عنوان بسیاری از دیگر مردان همجنسگرا را در 1980s و 90s در یک جهان پر از ضد گی تعصب و نفرت است." او افزود: "تمام اعلام کرد که نیاز به یک صدا و در برخی از راه های کوچک من امیدوارم که اسکات را فراهم کرده است."

جانسون تشکر استرالیا مقامات برای کار خود و آنچه که او به نام "این نزدیکی-معجزه آوردن عدالت امروز به من برادر اسکات که در صخره از شمال سر در منلی بیش از 31 سال پیش" جانسون گفت. "به خصوص در حالی که دست و پنجه نرم کردن با این وحشتناک گیر [کارآگاه] sup madness و تیم او موفق یک شاهکار قهرمانانه ساختمان این پرونده و دستگیری اسکات اتهام قاتل. خانواده اسکات و من عمیقا قدردانی از تعهد خود را برای پیدا کردن عدالت برای اسکات جانسون."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن