ZTE برای اولین بار برای تکمیل چین تلفن همراه CPE HUB OTN باز کردن شبکه های آزمون

ZTE Corporation (0763.هنگ کنگ / 000063.SZ) عمده بین المللی و ارائه دهنده خدمات ارتباطات از راه دور شرکت و مصرف

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

ZTE Corporation (0763.هنگ کنگ / 000063.SZ) عمده بین المللی و ارائه دهنده خدمات ارتباطات از راه دور شرکت و مصرف کننده راه حل های فناوری برای اینترنت موبایل اعلام کرد که این اولین بار است که برای تکمیل CPE HUB OTN باز کردن شبکه های آزمون از چین, موبایل, موفقیت اجرای چند فروشنده end-to-end خدمات تأمین و کنترل disaggregation در خدمت همگرایی سناریو. که در نتیجه می گذارد یک پایه محکم برای آینده CPE OTN چند فروشنده end-to-end خدمات استقرار.

به عنوان تجهیزات برای دسترسی CPE OTN به کل به سمت بالا CPE HUB OTN مستقر است در اتاق تجهیزات در محلی به پایان رسید. که به آن متصل است چند CPE OTNs مستقر در مشتری تجهیزات اتاق در لایه دسترسی. CPE HUB OTN تجزیه و تحلیل و مصالح کوچک-دانه دانه خصوصی خدمات خط رو به پایین در حالی که اتصال با تجهیزات به سمت بالا تا بهبود uplink استفاده از پهنای باند و کاهش تعداد uplink رابط. آن می تواند افزایش استقرار شبکه با راندمان 90 ٪ به طور قابل توجهی بهبود عملیات شبکه بهره وری.

علاوه بر CPE HUB OTN پشتیبانی از عملکرد حمل و نقل disaggregation و مدیریت کنترل disaggregation, درست مثل CPE OTN. در این آزمون HUB OTN گره استخدام ZTE مترو OTN محصول ZXMP M721 است که پشتیبانی از باز کردن رابط. این محصول ویژگی های انواع پلاگین-و-سرویس بازی تخته برای دیدار با پهنای باند بالا مورد نیاز از شرکت های خصوصی خدمات خط.

ZTE مترو OTN محصول ZXMP M721 نه تنها پشتیبانی از قابلیت همکاری با CPE OTN دستگاه از فروشندگان مختلف به سمت پایین بکشید بلکه متصل با مرد OTN تجهیزات از فروشندگان مختلف به سمت بالا.

بسیار یکپارچه تجهیزات می تواند به طور موثر کاهش می دهد شبکه هزینه ساخت و ساز و تعمیر و نگهداری هزینه در حالی که استاندارد IrDI (Inter-Domain رابط) و عازم جنوب رابط تضمین شده به decoupled نتیجه جلسه بیشتر انعطاف پذیر و باز کردن شبکه های مورد نیاز از تلفن همراه چین در آینده و کمک به تلفن همراه چین در رسیدن به چند فروشنده end-to-end خدمات تأمین مدیریت و کنترل است.

به عنوان یک اصطلاح شریک استراتژیک چین, Mobile, ZTE شده است به طور مداوم سرمایه گذاری در محصول و تکنولوژی R&D با تعهد به نوآوری ثابت و بهینه سازی.

با توجه به آخرین داده ها از GlobalData, ZTE را ZXMP M721 رتبه "بسیار قوی" در بسته-نوری دسترسی است که بالاترین رتبه در میان فروشندگان و تحليل قرار گرفت.

حرکت به جلو, ZTE را بیشتر تشدید فن آوری با همکاری چین, تلفن همراه, ارائه اپراتور با صنعت پیشرو تکنولوژی و خدمات و به طور کامل ترویج OTN disaggregation و نسل بعدی تکنولوژی تکامل به طوری که برای ایجاد یک وضعیت برنده-برنده است.

ZTE ارائه پیشرفته ارتباطات از راه دور سیستم های, دستگاه های تلفن همراه و شرکت راه حل های فناوری برای مصرف کنندگان اپراتورها و شرکت های بخش دولتی و مشتریان. این شرکت متعهد شده است برای ارائه به مشتریان با یکپارچه end-to-end نوآوری برای تحویل تعالی و ارزش به عنوان ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش های همگرا. پذيرفته شده در بورس هنگ کنگ و شنژن (ثانیه به اشتراک گذاری سهام کد: 0763.هنگ کنگ / سهم سهام کد: 000063.SZ), ZTE به فروش می رساند محصولات و خدمات خود را در بیش از 160 کشور جهان است.

قبل از یکی: ZTE و GSMA میزبان 5G SA اجلاس سال 2020 به طور مشترک بررسی 5G توسعه صنعت


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب