گامبیا استقبال آلمان بررسی Jammeh را 'قاتل'

پلیس آلمان مورد حمله یک خانه Gambian متقاضیان پناهندگی که ادعا شده اند قاتل استخدام شده توسط رئیس جمهور سابق ی

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

پلیس آلمان مورد حمله یک خانه Gambian متقاضیان پناهندگی که ادعا شده اند قاتل استخدام شده توسط رئیس جمهور سابق یحیی Jammeh. این تبعید رهبر است متهم سفارش اضافی-قضایی قتل در طول دو دهه حکومت.

دادستان فدرال در ایالت بادن-وورتمبرگ در حال بررسی یک گروه از Gambian متقاضیان پناهندگی که ادعا شده است بخشی از یک پیراهن آمار در گامبیا نظامی در طول Jammeh رژیم ،

به عنوان پرسنل نظامی هفت مظنون شد و گفته می شود که در شکنجه و بدرفتاری و قتل Jammeh مخالفان با توجه به گزارش روزنامه آلمانی Süddeutsche Zeitung. این Gambian سابق حاکم Jammeh در حال حاضر زندگی در تبعید در گینه استوایی.

ادامه مطلب: جدول زمانی: گامبیا در بحران

متهمان همچنین اظهار داشت: در پناهندگی جلسات در آلمان اداره فدرال مهاجرت و پناهندگان (BAMF) که آنها درگیر شده بود در بدرفتاری با زندانیان در گامبیا را زندان.

Gambians inside a crowded ferry. (picture-alliance/AA/X. Olleros)

بسیاری از Gambians که فرار کرد و تحت Jammeh حکومت در نهایت پس از بازگشت او سرنگون شد

آلمان تلاش در تعقیب جنایات متعهد خارج

این اولین مورد که در آن دادستان در آلمان بررسی جنایات می شود متقاضیان پناهندگی. در ماه آوریل سال جاری دادستان متهم از اعضای سابق سوریه سرویس های اطلاعاتی برای شکنجه همکار سوریه.

آلمان کد جنایت علیه قوانین بین المللی است که به اجرا در آمد و در ماه ژوئن سال 2002 شامل به اصطلاح اصل صلاحیت جهانی است که اجازه می دهد تا آلمانی دادگاه برای محاکمه جنایات بین المللی در برابر قانون حتی اگر آنها متعهد در آلمان و نه مجرم و نه قربانی می کردند.

German constitutional judges (Getty Images/S. Gallup)

فعالان حقوق شمارش در آلمان برای ارائه عدالت به نمایندگی از قربانیان Jammeh حکومت

رید برودی از دیده بان حقوق بشر است و در حال حاضر مشغول به کار با Jammeh را قربانیان گفت: DW او با اعتماد به نفس از آلمان سیستم قانونی برای ارائه عدالت است. "عاملان جنایات بین المللی باید پاسخگو باشند در هر کجا که ممکن است در بر داشت."

ادامه مطلب: دستگاه اطلاعاتی سوریه در دادگاه در آلمان

Jammeh را 'ترور'

تحت یحیی Jammeh رژیم, امنیت, سازمان انجام شده فراقانونی و شکنجه مخالفان سیاسی. مدنی و روزنامه نگاران در امان نیست یا.

اعضای گارد ریاست جمهوری انجام فاحش ترین جنایات قابل توجه در میان آنها بود سفارش کشتار حدود 50 غرب مهاجران آفریقایی در سال 2005. قربانیان شامل نیجریه Ghanaians سنگال و Ivorians. Gambian ماموران امنیتی متهم کرد و آنها را از بودن مزدوران به دنبال سرنگونی Jammeh.

گروه های حقوق بشر از جمله سازمان دیده بان حقوق بشر و عفو بین الملل را مستند نقش Jammeh را قاتل در اجرای Jammeh سفارشات.

ادامه مطلب: گامبیا: سه سابق قاتل منتشر شد پس از پذیرش در کمیسیون مصالحه

خود مقصر شماری

به ندرت انجام پناهجویان در آلمان صحبت می کنند با قاطعیت از دخالت مستقیم در جنایات در کشورهای خود. بیشتر مقامات در عمل یک نکته یا whistleblower اطلاعات برای راه اندازی تحقیقات و تعقیب مظنون است.

اگر این اتهامات درست ثابت که مظنون شدند و بخشی از بدنام آمار تیم ملی در Gambian نظامی که شکنجه مخالفان سیاسی دولت سابق و سپس دادستان های آلمان به احتمال زیاد بررسی امکان همدستان خود را زندگی در آلمان است.

خواستار استرداد

Jammeh است که متهم به ارتکاب جنایات شروع سال 1994 زمانی که او قدرت را در یک کودتای نظامی به 2017 زمانی که او از دست داده انتخابات ریاست جمهوری به رییس جمهور وقت آدما بارو.

سال گذشته یک کمیسیون حقیقت در گامبیا شنیده است و از بیش از 200 شاهدان متهم Jammeh ماموران امنیتی و برخی از اعضای دولت او بیش از نقض حقوق بشر است.

Sherrif Kijera رئیس گامبیا مرکز برای قربانیان نقض حقوق بشر گفت: عدالت باید انجام شود. "من فکر می کنم مقامات آلمانی باید با مقامات مربوطه در گامبیا برای دیدن چگونه به بهترین آنها می توانید به این افراد تحویل به گامبیا" Kijera گفت: DW.

Supporters of Yahya Jammeh (DW/O. Wally)

تبعید Jammeh هنوز هم دستورات حمایت قابل توجهی در گامبیا

"حقیقت-به دنبال روند در حال حاضر در. آن را خوب خواهد بود همچنین به آنها [متهمان] به عنوان بخشی از روند حداقل به آنها را به شهادت اگر آن را ممکن است" Sherif اضافه شده است.

عمر خوب (در گامبیا) کمک به این مقاله است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن