متد دستگاه ems برای لاغری

   متد دستگاه ems برای لاغری با متد تمرینی ایکس بادی ورزشکار کار کشته می باشد مهم دستکم فشار به مفاص

توسط NEWSCENTERALS در 25 اسفند 1400

 

 متد دستگاه ems برای لاغری

با متد تمرینی ایکس بادی ورزشکار کار کشته می باشد مهم دستکم فشار به مفاصل و تاندون ها، بدون ریسک جراحت دیدگی فشار تمرینی بالایی را به جهت رویش به عضله‌ها وارد نماید. ریسک دیگری که این دستگاه می تواند داشته باشد این میباشد که، جراحت عضله در شرایطی که میتواند ناشی از هرگونه فشار فیزیکی شدید بر بر روی بدن باشد به وجود آید. از دیگر عوارض استقبال از دستگاه ems به جهت لاغری از سوی ورزشکاران رشته ای، بهبود اقتدار و عملکرد تن آن ها می باشد به طوری که مطابق نتایج گزارشات حاصل از تحقیقات که در کالج تربیت بدنی شهر کلن آلمان رخ گرفت معلوم شد که شتاب آنها حتی به میزان ۳۰ درصد هم بهبود یافت که ناشی از انجام کار های سرعتی و استقامتی است. نتایج بدست آمده از تحقیقات درباره اثر گذاری ای ام اس (EMS) برای معالجه بیماری ها چطور است؟ البته زمانی می توانید شاهد این نتیجه ها باشید که به مواردی همچون شرایط فیزیکی و رژیم غذایی خود دقت ویژه داشته باشید. ، بیماری های خود ایمنی و بیماری های قلبی-عروقی یا این که تنفسی مهم اذن پزشک معالج می بایست تمرینات خویش را آغاز کنند. زمانی این حرف ها را شنیدم ، خواستم ببینم که همین xbody چی است و آیا دارای دو جلسه در هفته که هر کدام 20 دقیقه می باشد ۷۰۰ کالری می سوزانم یا این که نه.

 

دستگاه ems چیست

مهمترین جنبه دستگاه ems ، صرفه جویی در روزگار است. باشگاه ایکس بادی وی آی پی فیت نیاوران اهمیت امکانات مختص برای ارائه خدمات ورزشی برپایه ems به شکل منحصر ایکس بادی برای آقایان و بانوان با شخصیت کلیدی متد ems بوده و باشگاه ایکس بادی vipfit واقع در نیاوران ، اطلس متاع و در شمال تهران هست که حیاتی به کار گیری از تکنولوژی ایکس بادی که تکنولوژی روز جهان است، ارائه دهنده خدمات ورزش EMS یا ایکس بادی است. یک تمرین معمولی 20 دقیقه ای دستگاه ems لاغری تمام بدن هم اندازه یک تمرین سنتی 90 دقیقه ای (شامل تمرینات قدرتی، هوازی و توانبخشی) است. بر خلاف تمرینات باشگاهی و یا این که به عبارتی سنتی که در آن یک اتصال آگاهانه به جهت هدفمند کردن و جذب عضلات مورد نیاز در طول یک حرکت مختص نیاز است، XBody بدون مصالحه، پیام الکتریکی (پتانسیل عمل) را که به طور طبیعی توسط مغز از طرز سیستم عصبی مرکزی (CNS) به عضله منتقل می شود را کپی می کند. از آن ها برای دنبال نمودن پروسه ترقی و ارتقا انگیزه به کار گیری نمایید خیر برای این‌که ملاحظه کنید شخص پشت سرتان وزنه ی تعدادی کیلویی می زند! یا این که معایب ورزش ایکس بادی چیست ای ام اس چیست و سوابق ی آن به کی گشوده می گردد.

 

زمان کوتاه

زمان تمرین کوتاهتر: دوران تمرینات ایکس بادی (xbody) حداکثر بیست دقیقه است در صورتیکه دوران انجام بقیه تمرینات می بایست حداکثر ۹۰ دقیقه باشد. درمان سلولیت از گزاره همین مورد ها است.توصیه می شود اشخاصی که کلیدی آسیب های ناشی از ضعف عضلانی مانند کمر درد، درد زانو، گردن درد و یا بی اختیاری ادرار میباشند از انجام کار های ورزشی حساس ایکس بادی غفلت نورزند.افزایش وزن و اصطلاحاً بهم میل کردن هیکل مادر، پس از زایمان یکی از از عواملی هست که منجر می شود فرد حتی مبتلا افسردگی شود. روش EMS یک روشی میباشد که قبل ترها فیزیو تراپ ها به جهت درمان نصیب های جراحت چشم تن اعم از عضلات، تاندون ها ی ورزشکاران یا این که اشخاص عادی به کار گیری می کردند. قبل از آغاز تمارین ورزشی حیاتی ایکس بادی نیاز است که شخص بدون شک جلیقه منحصر به فرد ایکس بادی را بپوشد که غالبا از نخ و پنبه ساخته شده است. همین ورزش نوین در جمهوری اسلامی ایران هم در بیش از ۷۰ مرکز در تهران و شهرستان ها وجود دارد. به همین شکل که انقباضی که در ماهیچه‌ها به واسطه وزنه ها رخ می دهد بوسیله دستگاه انجام می شود. در آخر می بایست گفت امروزه تکنولوژی هر قدر افراد را از زندگی تندرست دور کرده و آن‌ها را به سمت بی تحرکی، چاقی و ارتقاء عادات بد غذایی سوق داده، از طرف دیگر ورود تکنولوژی در عرصه ورزش رویکرد حلی را ارائه داده تا افراد بتوانند علاوه بر کمبود وقت و همگی موانع، راهی به جهت انجام تمرینات ورزشی به صورت منظم در زندگی خویش پیدا کنند.

تمرین اساسی وجود آسیب دیدگی

گروهی از افراد به برهان وضعیت کاری نامناسب و یا وضعیت بد ایستادن مبتلا عضلات نا متقارن می شوند که حتی ممکن است برای ورزشکاران فن ای هم شکل دهد. شخصی که در اکنون فعالیت و انجام تمارین ورزشی دارای EMS است مطلقا بایستی جلیقه اختصاصی را به تن کند. سفارش می شود در صورتی که به چنین وضعیتی مبتلا میباشید قطعا تحت حیث یک مربی فن ای تمارین منحصر به فرد Xbody را انجام دهید تا نتیجه ها شگفت آور آن را بازدید کنید. برای اشخاصی که زخم زیادی به کمرشان وارد شده و به یک صندلی یا صندلی چرخدار در چند ماه محدود میشوند، برداشتن اولین گام به سمت پیاده روی می تواند درد آور و گاهی وقت ها غیر ممکن باشد. مثلا برای زانو درد پیشنهاد شده می باشد که ماهیچه‌ها قدامی ران تقویت شود، اساسی استعمال از EMS ، فارغ از این که شخص کارایی متعددی کرده باشد و یا این که سوای این که مفصل خود را مضاعف خم و راست کند، میتواند ماهیچه‌ها چهارسر رانی را تقویت کند. نتایج کلی ایکس بادیهمانطور که اشاره شد، از پاراگراف نتیجه های چشم گیر و قابل ملاحظه در ایکس بادی، زیبایی و تناسب اندام هست که بر اثر چربی سوزی رخ می دهد. 

آخرین مطالب