Warner Music Group, Blavatnik بنیاد خانواده اعلام 100 میلیون دلار به صندوق حمایت از جامعه موسیقی و گروه ترویج عدالت اجتماعی

Warner Music Group, مدیران و, مدیریت و Blavatnik بنیاد خانواده اعلام کرد که 100 میلیون دلار به صندوق حمایت از

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

Warner Music Group, مدیران و, مدیریت و Blavatnik بنیاد خانواده اعلام کرد که 100 میلیون دلار به صندوق حمایت از خیریه مرتبط با صنعت موسیقی عدالت اجتماعی و مبارزات علیه خشونت و نژادپرستی.

مشاوره پانل ساخته شده از انتصاب از Warner Music Group و Blavatnik بنیاد خانواده را ایجاد روش های برای شناسایی و حمایت از کسانی که در جامعه موسیقی و تقویت سازمان های آموزش و ترویج برابری فرصت تنوع و شمول است. پانل مشورتی را تعیین مبلغ مالی هدیه و زمان.

Steve Cooper مدیر عامل شرکت Warner Music Group گفت: "این صندوق را حمایت فوق العاده, اختصاصی سازمان که در خط مقدم مبارزه با نژاد پرستی و بی عدالتی و کمک به کسانی که نیاز دارند در سراسر صنعت موسیقی. ما مشورتی که در قرعه کشی از متنوع مقطع از مردم از تیم ما و جامعه گسترده تر خواهد شد کمک به ما بود بسیار متفکر و پاسخگو در چگونه ما تاثیر. ما مصمم به مشارکت در دراز مدت پایدار اساس به تلاش به ارمغان می آورد در مورد تغییر واقعی است."

این Blavatnik بنیاد خانواده است که به طور انحصاری خود بودجه توسط آمریکایی-انگلیسی صنعتگر و نیکوکار لن Blavatnik اکثریت مالک و بنیانگذار و رئیس دسترسی به صنایع خصوصی برگزار می شود گروه صنعتی مستقر در ایالات متحده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب