استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس

استخر پیش ساخته در حال حاضر به واسطه ویژگی های منحصر به فردش گزینه ای بسیار مقرون به صرفهتر و مناسبتر نسبت به

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

استخر پیش ساخته در حال حاضر به واسطه ویژگی های منحصر به فردش گزینه ای بسیار مقرون به صرفهتر و مناسبتر نسبت به استخر های سنتی است. هزینه ساخت استخرهای پیش ساخته پرورش ماهی بسیار کمتر از ساخت استخرهای بتنی می باشد و برای پرورش دهندها بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود بطوریکه این استخرها جزو بهترین و ارزانترین گزینه های استخر پرورش ماهی محسوب می شود. استخر پیش ساخته اینتکس که در اندازه های مختلف و ارتفاع های کم و زیاد ساخته شده اند و به صورت پرتابل هستند که در زمان بسیار کمی قابلیت جا به جایی را دارند و از نظر انعطاف پذیری بدنه کاملا حالت پذیر و قابلیت جمع شدن را دارند. اما این استخرها علی رقم مزایایی که دارند، نقاط ضعفی نیز دارند. اما انواع متفاوت استخر پیش ساخته این گونه نیستند. امروزه برای ساخت استخر بتنی هزینه های زیادی را باید متحمل شد و مراحل زیادی را مانند گود برداری , عایق کاری ، کاشی کاری و لوله کشی , تاسیس موتور خانه و تصفیه خانه جهت تصفیه آب را انجام داد و از طرفی فضای شما را اشغال میکند و به صورت ثابت میماند اما استخر های آماده اینتکس و استخر پیش ساخته اینتکس بسیار ارزان تر از استخر های بتونی است و از نظر حمل و نقل و جا به جایی به راحتی میتوان آن را به نقطه ای دیگر هدایت نمود .

᠎Da ta was cre ated  by GSA Con​tent Generat or Demoversi on​.

و درصورت بروز مشکل در راه اندازی میتوانید با شمار تماس های موجود در سایت تماس گرفته و از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید . برای اطلاعات بیشتر در زمینه فروش اقساطی تماس بگیرید. استخر پیش ساخته اینتکس و خرید و فروش و قیمت انواع استخر آماده فریمی قابل حمل با قیمت ارزان در نمایندگی استخر پیش ساخته اینتکس در سایت ایلی تویز ، فروشگاه اینترنتی و سایت ایلی تویز در تهران مرکز فروش استخر بزرگ با عمق زیاد و آماده پرتابل مستطیل با قیمت پایین در این مرکز عرضه می شود . اگر در اطراف استخر خود گل و گیاه و درخت دارید امکان کثیفی استخر بسیار زیاد است. همچنین استخر پیش ساخته فایبرگلاس کاسپین در قسمت عمیق خود دارای نواری کناری برای گذاشتن پا روی آنهاست. همانطور که پیش تر ذکر شد، این استخرها از جنس فایبرگلاس می باشند که با لایه ژلکوت پوشانده شده اند؛ لایه ی ژلکوتی باعث می شود تا سطح این محصولات در برابر سرما، گرما و رطوبت بالا مقاوم بوده و هیچ ردی از جلبک روی آن قرار نگیرد. استخر های زینکالیوم بسته به جنسی که دارد نسبت به ورق گالوانیزه دارای طول عمر بیشتر و مقاومت بالاتری در برابر فرسایش و زنگ زدگی دارد. Article was c​reat ed  by GSA Con tent Generator ᠎DE MO.

جنس به کار برده شده در این نوع استخر طوری است که بصورت عایقی در برابر رطوبت و دما عمل می کند و بعنوان ماده ای شناخته شده است که تجزیه نمی شود و نور خورشید و آب و هوا روی آن بی تاثیر است. این قلعه به نامهای مختلف قلعه استخر یا استخر یار (دوست استخر) شناخته میشود. در بسته بندی برخی مدل های استخر پیش ساخته لوازم جانبی مانند نردبان استخر ، پمپ تصفیه آب شنی یا فیلتری , روکش جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل آب ، زیر انداز ، سی دی و کاتالوگ آموزشی اینتکس جهت نصب و راه اندازی را دارد . استخر های پیش ساخته زینکالیوم در اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند که با مشخصات ذیل به بازار عرضه می گردد. دوره پرورش برای ماهی قزل آلا 6 ماه می باشد که مقدار تولید در هر دوره 3500 کیلوگرم و در یک سال (2 دوره) 7000 کیلو گرم می باشد. این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 107 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . This h as be᠎en g​en​erat ed by GSA C​on tent G​enerator DEMO!

این استخر فریمی از جنس پی وی سی برزتی با 3 لایه الیاف بسیار مقاوم در عین حال نرم و لطیف ، ضد آب و ضد حساسیت می باشد که با ارتفاع 122 سانتی متر برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . قبل از نصب استخر میتوانید در زیر استخر از دو لایه موکت و یا تاتامی 10 میل و 20 میلیمتری و فوم های صنعتی برای محافظت از کف استخر و نرم شدن کف استخر برای افراد داخل استخر استفاده نمایید و با این کار طول عمر استخر را دو چندان کنید . در بسته بندی استخر های آماده لوازمی همچون پمپ تصفیه آب شنی یا پمپ تصفیه آب فیلتری , نردبان ورود به استخر , درپوش و کف پوش استخر , سی دی راهنمای نصب , را دارند . توجه داشته باشید برای راه اندازی استخر پیش ساخته از نصاب های شرکت اینتکس شو استفاده کنید و از خدمات پس از فروش و تست سلامت محصول برخوردار شوید و از یک نصب صحیح و کاملا تخصصی بهره مند شوید , برای نظافت آب استخر میتوانید از لوازمی مانند : قرص کلر آنزیم دار و یا پودر کلر به صورت حل شده در یک بطری آب برای ضد عفونی و جلوگیری از جلبگ زدن کف آب , جاروی دستی استخر و یا جارو اتوماتیک کف استخر , زاج و کات کبود برای شفافیت آب و جلوگیری از سبز شدن و جلبگ زدن , پمپ تصفیه آب استخر برای گردش آب و تصفیه گرد و غبار و آشغال از داخل آب استخر , اسکیمر برای جمع آوری آشغال های درشت مانند برگ و خاشاک , سبد قرص کلر برای انداختن قرص ضد عفونی کننده در داخل آن , درپوش استخر برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل استخر استفاده نمایید .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن