پاکستان عمران خان مقصر هند برای بورس حمله

نخست وزیر عمران خان گفت: مجلس او "بدون شک" که در هند بود که در پشت حمله مرگبار در بورس اوراق بهادار ساختمان در

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

نخست وزیر عمران خان گفت: مجلس او "بدون شک" که در هند بود که در پشت حمله مرگبار در بورس اوراق بهادار ساختمان در کراچی. چهار مرد مسلح با حمله به ساختمان با نارنجک و چپ چند مرده است.

نخست وزیر پاکستان عمران خان گفت: مجلس روز سه شنبه که به اعتقاد او در هند بود پشت دوشنبه'sdeadly حمله در بورس اوراق بهادار ساختمان در کراچی.

"شکی وجود ندارد که هند است که در پشت این حمله" خان گفت. "برای دو ماه گذشته کابینه من می دانستم که [که وجود دارد خواهد بود یک حمله]. من آگاه بود من وزیر. همه ما در سازمان در آماده باش."

هند را رد کرده است هر گونه دخالت در این حمله است.

چهار مرد مسلح با حمله به پاکستان بورس ساختمان در روز دوشنبه کشته شدن حداقل سه نفر از جمله دو نگهبان و یک پلیس در حالی که چهار نفر از مهاجمان نیز کشته شدند.

حمله کشیده در یک خودرو در خارج از طبقه تجاری و پرتاب نارنجک در ساختمان قبل از باز کردن آتش با توجه به پلیس.

گروه تروریستی

این مجید تیپ از ارتش آزادی بخش بلوچستان (BLA) بعدها در زمان مسئولیت این حمله است. BLA است مسلح شورشی که طرفداران استقلال از استان بلوچستان از پاکستان است.

برخی از کارشناسان می گویند که این گروه لینک به هند است.

"ارتش آزادی بخش بلوچستان است که با بودجه دولتی توسط هند" دفاع تحلیلگر و ژنرال بازنشسته امجد شعیب گفت: DW. "شورشیان بلوچ در حال پشتیبانی و آموزش توسط سازمان های اطلاعاتی. دولت پاکستان انتظار می رود که چنین حمله ای می تواند مرتکب. مقامات در حال حاضر مصرف اقدام علیه کسانی که درگیر در آن است."

اما دیگران بر این باورند که حمله شد در پاسخ به نارضایتی های اجتماعی و اقتصادی در کشور است.

"کسانی که بحث در مورد این مسائل هدفمند توسط دولت" Khurrum علی Nayyar, دبیر کل عوامی حزب کارگران در کراچی گفت: DW. "بلوچ سیاستمداران بر این باورند که در صلح آمیز مبارزه سیاسی به حاشیه رانده شده اند."

ls lc/rs ("رویترز" dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن