سه پیشنهادات برای استخر پیش ساخته موفقیت

بطور کلی درجوامع آبزی پروری دنیا برای پرورش ماهی و انواع آبزیان بدلیل وجود محیط های مرطوب و آب، استخر های پیش

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بطور کلی درجوامع آبزی پروری دنیا برای پرورش ماهی و انواع آبزیان بدلیل وجود محیط های مرطوب و آب، استخر های پیش ساخته با ورق زینکالیوم مورد استقبال قرار میگیرد، که این مسئله سبب طول عمر بالاتر و کاربردی بودن این استخرهای پیش ساخته می گردد. آسترهای وینیل برای استخر شنا در واقع ورق های صاف و بزرگ هستند که متناسب با خطوط استخر تکمیل شده شکل گرفته اند. این مراحل در نحوه ساخت، تقریبا برای استخر بتنی، استخر پیش ساخته فایبرگلاس و استخر وینیلی و دیگر انواع استخرها یکسان است. این شرکت در زمینه تولید استخر پیش ساخته و استخر بادی با عمق زیاد و اگر استخر متحرک شما جزء استخرهای بزرگ فریم دار اینتکس است، پیشنهاد میشود برای نصب اول از تجربیات نصاب استفاده نمایید. اسخر های فایبرگلاس کاربرد های گوناگونی دارند و برای مصارف مختلفی با تتوجه به ویژگی هایشان فابل اجرا هستند. جنس بدنه استخر پیش ساخته فریمی قابل حمل از چند لایه برزنت ضخیم و الیاف ابریشم به صورت تار و پود و لایه های ضخیم پی وی سی تشکیل شده کهبا بهترین دستگاه های روز دنیا پرس شده اند . 4. سپس انواع استخر را به لحاظ ساخت (مواد تشکیل دهنده و تکنیک ساخت)، مکان احداث، ابعاد و هزینه خدمت به شما عزیزان معرفی می کنیم. This da ta w​as gener ated with G​SA Cont ent Genera​to r ᠎DE MO᠎.

استخرهای ایرتکس با سازه مستحکم آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده و برای پوشش از پی وی سی الیاف دار بسیار مستحکم استفاده شده است ملزوماتی چون نردبان ، روکش استخر ، زیر انداز استخر نیز در کنار این محصول تولید میشود .. و شما به راحتی میتوانید استخر خود را در بهترین نقطه ویلا و یاغ خود قرار دهید و در صورت نیاز میتوانید استخر را جمع آوری و مکان استخر را تغییر بدهید. این محصول استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس می باشد. اینتکس استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس را با ابعادی جدید و بسیار بزرگ رونمایی کرد. در ادامه مطالب ویژگی های این استخر را مطالعه خواهید کرد و ملاحظه خواهید کرد که آیا این استخر، یکی از انتظارات شما هست یا خیر؟ اما این استخر ها علاوه بر مزایای ذکر شده، از مزایای متعدد دیگری نیز برخوردار هستند که در ادامه به بیان هر یک خواهیم پرداخت. آیا یک شکل گرد، بیضی، مربع یا مستطیل را ترجیح می دهید؟ شکل کامل این طلب پاکی از آب در آیین دستنماز یا وضو نمود دینی مییابد که از دورانهای پیش از اسلام در آیینهای زرتشتی رواج داشتهاست. در ادامه با ساخت استخر؛ آموزش در 10 مرحله، این فرایند را گام به گام با هم پیش می رویم.

گود برداری محل استخر یکی از مهمترین عملیاتهای پروژه ساخت استخر میباشد ، چرا که ادامه روند نصب صحیح و اصولی سایر اجزا و تاسیسات و ملزومات استخر به نحوه عملکرد گود برداری اولیه بستگی دارد . استخر های فایبرگلاس برای ویلا های بزرگ بیشتر ورد استفاده قرار ی گیرند تا برای جا به جایی استخر مشکلی ایجاد نشود .پس از زیرسازی اولیه و انتخاب ابعاد و طرح , استخر فایبرگلاس سریعا و با سهولت نصب شده و قابل استفاده خواهد بود. با احداث نرده ای پوشیده یا با کاشتن یک ردیف درختچه یا بوته های شمشاد مخصوص این کار، یک بادگیر زیبا ایجاد کنید و از این مشکلات جلوگیری کنید. پایه های استخر پیش ساخته مستطیلی اینتکس علاوه بر تحمل وزن بالا، ضد زنگ و ضدآب نیزمی باشد و با تر شدن، آسیبی و خرابی بر پایه ها ایجاد نخواهد شد. بدنه و پایه های این استخر به قدری سرسخت و با کیفیت است که استواری و پایداری خوبی در برابر ظرفیت آب 54368 لیتر را دارا می باشد و می تواند فشار و وزن افراد با وزن های گوناگون را با تعدادی بیش از 10 نفر را به خوبی تحمل نماید و سالیان طولانی نیز به خوبی استوار باشد و استقامت داشته باشد.

کیفیت و برند مصالح مورد استفاده مانند سرامیک و سنگهای به کار رفته، مکان احداث استخر، به عنوان مثال استخر روی پشت بام، به دلیل سازه خاصی که دارد، طراحی و محاسبات پیچیده آن نیاز به دانش و تجربه نیروی متخصص دارد، دارای هزینه بالاتری است، می توانید برای برآورد هزینه و قیمت ساخت استخر مورد نظرتان با کارشناسان ما تماس بگیرید. مکان یابی استخر شما به اندازه احداث خود استخر اهمیت دارد. به خاطر داشته باشید که هرچه طراحی و نقشه استخر شما پیچیده تر و خاص تر باشد، هزینه کل نیز بیشتر خواهد شد، اما این هزینه زیبایی و خاص بودن است که ارزش دارد. بعد از اینکه طرح و ابعاد مورد نظر خود را انتخاب کردید، شرکت سازنده، سفارش شما را ساخته و پیمانکاران ساخت استخر برای آماده سازی محل مورد نظر، به مکان مورد نظر اعزام می شوند. مکان حفاری را با گچ علامت گذاری نموده و با توجه به اندازه های استخر و عمق آن ، عملیات حفاری آغاز میگردد . برای درست کردن استخر؛ جانمایی استخر اولین گام میباشد، باید بهترین مکان را برای این کار با در نظر گرفتن همه شرایط انتخاب کنید. داشتن استخر یک ایده عالی است چون شنا یکی از بهترین ورزشها و تفریحات انسان امروزی است.

آخرین مطالب