در اینجا چگونه ما به دست گرفتن لحظه ای جورج فلوید قتل شده

"اجازه دهید همه به پایان می رسد تو aimst در بود تو کشور تو خدا و حقیقت است. بود نجیب و nobleness نهفته است که

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

"اجازه دهید همه به پایان می رسد تو aimst در بود تو کشور تو خدا و حقیقت است. بود نجیب و nobleness نهفته است که در دیگر مردان, خوابیده اما هرگز مرده را در افزایش اعلیحضرت به دیدار خود تو."

—کتیبه در یونیون استیشن واشنگتن در حدود سال 1908

من به یاد داشته باشید خواندن این کلمات را به عنوان یک جوان کنگره کارآموز زمانی که من آمد به واشنگتن برای اولین بار به عنوان یک دانشجوی سال دوم دبیرستان. من همیشه آنها را برگزار نزدیک به قلب من به خاطر آنها به شهادت می دهم که یک مرد یا زن می تواند تفاوت ایجاد کند و در انجام این کار الهام بخشیدن به دیگران را دنبال کنید.

من منعکس زیادی در چند روز گذشته در "خواب اما هرگز مرده" کلمات چون آنها حلقه درست الان در این لحظه در تاریخ ملت ما. وجدان جمعی ما شده است awoken. مردم آمریکا افزایش یافته است. آنها را ملاقات کرده اید تماس بگیرید و از این لحظه. چیزی منتقل شده و در شهرهای ما در حومه ما در کلیساهای ما در فرهنگ ما, ما در شرکت های, و در قلب ما. و از آن منتقل شده است.

آمریکا و آمریکایی ها به ظاهر بیدار از یک Rip Van Winkle-مانند خواب به عنوان مؤتلفه مجسمه که هرگز نباید ساخته شده اند پس از جنگ و در طول Jim Crow در حال حاضر در حال پاره پاره کردن. ناعادلانه قوانین است که باید با توجه پلیس نامحدود قدرت برای مهار و استفاده از نیروی مرگبار علیه شهروندان هستند که لغو و بازنویسی.

سازمانهای مدافع حقوق مدنی, وکیل مدافع و یک نسل جدید از رهبران بلند در نظر گرفته شده غیر ضروری در یک "post-نژادی" امریکا در حال حاضر بسیار مناسب دوباره. و برای اولین بار در زندگی من من از دیدن و شنیدن مردم سفید مردم را سخت شجاع و ناراحت کننده مکالمات.

آن است که فقط مرگ جورج فلوید است که بیدار سفید ما برادران و خواهران در اینجا در خانه و در واقع در سراسر جهان; این واقعیت است که ما تمام شده است در سمت صف در این لحظه. همه ما در خانه نشسته و برای دو یا سه ماه گذشته و ما در نهایت با توجه. بر خلاف دیگر شبیه لحظه در ما آگاهی ملی, زمانی که ما پریشان با کار و زندگی در این زمان ما همه توجه. همه ما است.

بنابراین در حال حاضر که جورج فلوید گذاشته شده است به استراحت در حال حاضر که Breonna تیلور قاتلان هنوز هم راه رفتن و در حال حاضر که Ahmaud Arbery خانواده به دنبال عدالت چه خواهد شد ما با این لحظه ؟

آن است که یک چیز به راهپیمایی و اعتراض زدند. هر دو بسیار موثر بوده است در این دو هفته گذشته. آنها گالوانیزه توجه به معنای واقعی کلمه هر قاره روی زمین است. آنها را ساخته اند NFL آن اعتراف اشتباه بود. آنها را ساخته اند شرکت اذعان کرد که آنها در حال شکست در تنوع است. آنها را ساخته اند سیاستمداران از وجدان محافظه کاران مانند میت رامنی مارس در همبستگی و اعلام "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

ظرف مدت 10 روز از پایدار تظاهرات مینیاپولیس ممنوع استفاده از chokeholds. هزینه به روز رسانی شد در برابر افسر درک چوین و سه همکار ماموران دستگیر شدند و به اتهام. دالاس به تصویب رسید "وظیفه دخالت" حکومت است که نیاز به افسران برای جلوگیری از دیگر پلیس که در حال درگیر شدن در استفاده نامناسب از زور. در نیوجرسی دادستان کل گفت که دولت را به روز رسانی با استفاده از نیروی دستورالعمل برای اولین بار در دو دهه. در لس آنجلس شورای شهر معرفی یک حرکت برای کاهش LAPD را از 1.8 میلیارد بودجه عملیاتی.

زمان در حال حاضر. پس ما چه کنیم ؟

اول: ما می رویم به آدرس سیستمیک نژاد پرستی در امریکا است. این بدان معناست که تعمیرات اساسی در برنامه آموزشی K-12 و متوسطه آموزش و پرورش است. چگونه ما تدریس تاریخ آمریکا ناقص است. ما ترک یک بخشی از داستان است. ما نیاز به کل داستان به طوری که کودکان ما بزرگ شوند تا درک ما چگونه به اینجا رسیدیم. که در آن خطرناک کلیشه های نژادی نشأت گرفته و به همین دلیل آنها باعث خیلی از نفرت است.

"من یک ملت کشتی با نژادی شیاطین و دعا به exorcised از آنها را یک بار و برای همه است."

دوم: ما در حال رفتن به نیاز به تجدید نظر ما چگونه تخصیص بودجه به ادارات پلیس و شهرداری ها در امریکا است. ما اجازه داده اند ما پلیس برای تبدیل شدن به نظامی با سلاح های کشتار جمعی, وسایل نقلیه زره پوش با مگس کش زدن تیم و قدرت نامحدود به استفاده از هر نیروی آنها خیال قابل قبول است.

سوم: ما نیاز به اصلاحات مالی. مسکن اصلاحات. دسترسی به سرمایه برای کسب و کار اصلاحات.

چهارم: ما باید در برابر عدالت و قانون. ما نیاز به قوانین این کشور به اعمال همه ما به همان اندازه. هیچ مرد یا زن و یا کودک باید به ترس نایلون ضرب و شتم تا شات و یا کشته شدن توسط یک پلیس در یک روال ترافیک متوقف شود. و یا به عنوان ما در حال خوابیدن در تخت ما. و یا به عنوان ما در حال اجرا برای زندگی ما از سرکش پلیس.

و در آخر: ما باید تعصب ناخودآگاه و خودآگاه تعصب آگاهی و آموزش در هر موسسه در امریکا از کالج های ما به شرکت ها به موسسات تادیبی به کلیساهای ما. ما باید عمدی در مورد تصرف این لحظه. ما باید بسیار عمدی واقع است.

با ما منظورم به سادگی: ما مردم ایالات متحده آمریکا است. که "ما" است که یک بار در یک نسل فرصت بیشتر برای کامل این اتحادیه است.

به عنوان من تماشا خدمات مراسم تشییع جنازه برگزار شد در هوستون من احساس امیدوار. من یک ملت کشتی با نژادی شیاطین و دعا به exorcised از آنها را یک بار و برای همه است. من معتقدم در نیروهای خوب. نیروهای عدالت است. نیروهای برابری و انسانیت است که بیدار شده از خواب خود را. من اعتقاد دارم در امریکا که تا به حال تبدیل شدن به یک اتحاد کامل تر. و من بر این باورند که بر خلاف در هر زمان قبل از تاریخ ما, ما می خواهیم به زندگی می کنند تا به ما تاسیس عقیده e pluribus unum: از بسیاری از یکی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن