جکوزی بادی خانگی

این مجموعه که نگین سبز تهران لقب گرفتهاست، روزانه میزبان حدود ۱۰٬۰۰۰ نفر از اعضا است. بسیاری از افراد در جوام

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این مجموعه که نگین سبز تهران لقب گرفتهاست، روزانه میزبان حدود ۱۰٬۰۰۰ نفر از اعضا است. بسیاری از افراد در جوامع مختلف برای رفع خستگی روزانه و ماساژ دادن تمامی قسمت های بدن و یا آب درمانی افراد بیمار و مسن و کودکان نیاز به یک جکوزی بادی در ابعاد های مناسب دارند که در فضا های کوچک آپارتمانی قابلیت نصب را داشته باشد . افزون بر این، زمینهای تنیس از راه یک تونل میانی با استادیوم مرکزی پیوستگی دارند. علاوه بر این، انواع جکوزیهای بادی اینتکس مجهز به پمپ تصفیه آب، جت حباب ساز و هیتر و گرم کننده آب هستند. با مساحتی حدوداً ۸٬۵۰۰ متر مربع در یک فضای زیبا و منحصر به فرد در مجموعهٔ فرهنگی ورزشی انقلاب واقع شده که از امکانات این مجموعه میتوان به استخر بزرگسالان روباز و استخر کودکان روباز به صورت مجزا وجود سونای خشک و بخار و جکوزی سرپوشیده و روباز یاد کرد همچنین وجود یک سالن بدنسازی مجهز (مرکز سلامت و تندرستی) زیر نظر مربیان مجرب با دانش فنی بالا، مرکز ماساژ آقایان با کادری حرفهای از دیگر امکانات مجموعه که آن را نسبت به بقیه استخرها منحصر به فرد نمودهاست. This has ​been gen erated wi᠎th GSA C ontent  Ge nerator DEMO .

نخستین سالن سرپوشیدهٔ اسکیت کشور است که مجهز به کفپوش تخصصی اسکیت (stilmat) میباشد که در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز نمود. در نتیجه کسانی که از محصول استفاده می کنند قادر هستند بر اساس نیاز خود دمای آب را مشخص کنند تا به سرعت بدنه باعث گرم شدن آب داخل خود به میزان مورد نیاز شود. فشارسنج، دو عدد فیلتر کاغذی اضافی به همراه پشت گردنی مخصوص می باشد. از دیگر خصوصیات این جکوزی بادی میتوان به تصفیه خودکار , گرم کردن آب تا 40 درجه سانتیگراد , تنظیم درجه آب , فیلتر کردن آب جهت تصفیه آب , کلید روشن و خاموش گرمکن جکوزی , تبدیل درجه سانتیگراد به فارنهایت , دریچه خروج آب , داشتن فشار سنج , درپوش جکوزی پیش ساخته اینتکس برای تمیز نگه داشتن آب , زیر انداز جهت محافظت از قسمت زیر جکوزی , دو عدد دستگیره جهت جا به جایی جکوزی , اشاره کرد . کف بدنه از فوم تشکیل شده است تا برای نشستن و استراحت کردن نرمتر باشد. در آغاز راهاندازی مساحت مجموعه ۱۳۰ هکتار بوده و بیشتر مساحت آن را چند زمین تنیس، پیست اسب سواری و زمینهای گلف تشکیل میدادهاند و بهکارگیری امکانات مجموعه برای همگان آزاد نبود. Article h​as been c re at​ed ᠎wi​th G​SA Content Gener ator Dem oversion.

همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. جنس بدنه جکوزی بادی اینتکس از پی وی سی سه لایه که در داخل پی وی سی از نخ های ابریشمی و پلیستری به کار رفته است که باعث مقاومت و استحکام بیشتر جکوزی میشود . یکی از لذت بخش ترین تفریحات آبی جکوزی بادی میباشد که میتواند برای درمان بیماری های استخوانی و درد مفاصل برای بیماران مناسب باشد, جکوزی بادی خانگی دارای ساختار ها و شکل های مختلفی هستند که از دید مخاطبان میتواند بهترین جایگزین برای جکوزی های ساختمانی و جکوزی سرامیکی یا پیش ساخته باشد هم به لحاظ ابعاد بسیار کوچک هستند و هم به لحاظی بسیار راحت و آسان نصب و راه اندازی میشوند , جهت خرید جکوز بادی و همچنین دریافت اطلاعات جکوزی های بادی پیش ساخته با تلفن های شرکت و فروشگاه اینتکس ایران تهران تماس بگیرید. ورزشگاه مرکزی دارای گنجایش ۴٬۱۳۹ صندلی است که تا ۸٬۵۰۰ نفر نیز امکان افزایش دارد. دیگر استادیومهای مجموعه هر یک ۱٬۵۳۰ صندلی گنجایش دارند که تا سقف ۲٬۵۰۰ نفر نیز قابل افزایش است.

بسته به نوع و ابعاد مورد نظر، جکوزیهای بادی قیمت متفاوتی دارند. فضای چند نفره با توجه به ظرفیتش ابعاد مختلفی دارد (4 نفر، 6 نفر، 8 نفر، 12 نفر) و پر از آب می­شود و آب گرم توسط جت­هایی با فشار معینی به داخل آن دمیده می­شود. ابعاد این محصول به قطر 196 و ارتفاع 71 سانتیمتر و ظرفیت آب 795 لیتر آب و وزنی معادل 69 کیلو گرم را دارد . برخی از بیماران نیز برای جلوگیری و یا بهبود آسیب در ناحیه اسکلت و عضلات نیاز به بهره مندی از آب گرم دارند تا آبدرمانی را به دست آورند و در نهایت بتوانند در طولانی مدت بهبود حاصل شود. شش ورزشگاه تنیس در این مجموعه به صورت یک زنجیره به هم پیوند دارند. همچنین شش استادیوم تنیس ۱٬۰۰۰ و ۱٬۵۰۰ نفری و یک استادیوم مرکزی ۵۰۰۰ نفری و در مجموع ۳۰ زمین تنیس روباز و همچنین هفت زمین سرپوشیدهٔ تنیس. زمینهای تنیس با مساحت ۳۰٬۰۰۰ مترمربع شامل ۲۳ زمین تنیس مطابق با استانداردهای بینالمللی است.

آخرین مطالب