10-سال ها بعد ارتش جانباز سهام به همین دلیل کار در خارج است مناسب مناسب برای خدمات اعضای

شروع یک کار جدید می تواند دلهره آور برای هر کسی است. و می رود که برای ارتش ایالات متحده و جانبازان دوچرخه سوار

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

شروع یک کار جدید می تواند دلهره آور برای هر کسی است. و می رود که برای ارتش ایالات متحده و جانبازان دوچرخه سواری و به زندگی عادی.

در اوایل سال جاری خارج شده برآورده تعهد خود را به استخدام 250,000 جانبازان نظامی تا سال 2020. من با یکی از ما افتخار جانبازان نظامی جسیکا شکارچی برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را. جسیکا شده است با خارج به مدت ده سال, و او می گوید او می خواهم آن را انجام دهد همه را دوباره و دوباره.

یک دهه موفقیت

در حال حاضر مشغول به کار در خارج خانه در بنتون ویل جسیکا شکارچی تا به حال ده سال به فکر می کنم در مورد اینکه چرا خارج شده و باعث می شود مناسب برای بسیاری از جانبازان. او خدمت در ارتش به مدت هشت سال و پس از پیوستن به خارج در سال 2010 او شده است قادر به انجام بسیاری.

او به یاد می آورد که چگونه مشکل آن در تلاش بود تا زمین یک کار تازه از نظامی است. "من اعمال می شود به 50 مکان های مختلف. من لیسانس. من مدرک کارشناسی ارشد. من تا به حال این همه نظامی بزرگ, تجربه, اما هیچ takers," او گفت:.

زمانی که برادر خود را که تا به حال مشغول به کار در این شرکت پس از او 16 سال پیشنهاد او اعمال می شود. خارج شده بود شروع به تمرکز بر استخدام پرسنل نظامی در سال 2010 ساخته شده و یک تعهد رسمی در سال 2013 به استخدام 250,000 خدمت اعضا در هفت سال است. زمان خوبی بود برای جسیکا.

هنگامی که او استخدام شد و به عنوان یک توسعه مدیریت فروشگاه جسیکا کشف چیزهایی که او تا به حال آموخته در ارتش مناسب بسیار خوبی در خارج. در عرض تنها سه ماه او ارتقا به مدیر فروشگاه. پس از شکارچی مسئولیت ها باید به رشد خود ادامه داد. او شده است با ارتقا به موقعیت رهبری در بازار منطقه ای و بخشی از سطوح.

در حال حاضر او مدیر ارشد مسئول خارج شده است در فروشگاه رویه ، یکی از بهترین راه راهنماهای ضروری عملیاتی دفترچه راهنما برای همه چیز در فروشگاه وال مارت. آنها کمک به همکاران یادگیری موثر و کارآمد ترین راه برای انجام همه چیز از ساخت کیک برای تمیز کردن کف. این راهنماهای بخش مهمی از در حال اجرا هر گونه موفق و سودآور ذخیره و از آنها اشاره شده چند بار در روز توسط این شرکت 1.2 میلیون متحده همکاران.

این یک کار پیچیده ای بود اما حتی پس از یک دهه کار برای خارج Hunstman را تجربه نظامی همچنان برای اثبات مفید. او گفت: بسیاری از گذار از نظامی به خارج است تنها یادگیری خرده فروشی و متفاوت اصطلاحات.

"ما بسیار شبیه به ارتش در بسیاری از راه های" شکارچی گفت. "من از مردم می گویند من می دانم که از ارتش که من نوشتن دکترین در حال حاضر و آنها دقیقا می دانید منظورم چیست."

نظامی مخفی باشگاه

شکارچی می گوید وجود دارد کل شبکه از جانبازان نظامی در خارج که از بیرون رفتن از راه خود را برای کمک و حمایت از همکار خود خدمات اعضا. "همیشه وجود دارد کسی که به انتخاب شما و شما" شکارچی گفت. "آن را مانند یک راز کوچک باشگاه است."

یکی از قدرت پردازش غیر رسمی همکاران نظامی باشگاه است و گرفتن مشاوره از برخی از خرده فروشی را در ذهن برتر. برای مثال شکارچی و EVP از Supercenters تاد ما را توسعه داده اند یک ویژه خوشخو رقابت.

ما یک نیروی دریایی ایالات متحده کهنه دوست داشت به کسی را دست انداختن شکارچی در مورد نیروی دریایی آکادمی 14 سال فوتبال winning streak, بیش از ارتش در غرب نقطه. بیش از چند سال گذشته این رقابت شده است کمی بیشتر حتی. شکارچی بود و رفت و آمد با ما در طول بازی "ما بسیار روحیه' مکالمات در روز ارتش-نیروی دریایی بازی" او به یاد می آورد.

شکارچی تاکید کرد که روابط مانند این یکی از دلایل بزرگ خارج شده است که یک محل عالی برای جانبازان نظامی. "من یاد گرفته ام خیلی از تاد و بسیاری دیگر از جانبازان که قبل از من. من فقط می خواهم به پرداخت آن به جلو تا آنجا که من می توانم" او گفت:.

برای شکارچی او افتخار تمام چیزهایی که او را قادر به انجام در دهه در خارج. اگر با توجه به فرصت های یکسان, او گفت که او چیزی را تغییر نمی دهد.

"من می خواهم آن را تمام انجام دوباره. من ثبت نام."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب