مایکل دل Vecchio مورد بحث موثر استراتژی های مالی برای کسب و کارهای کوچک

کوچک (و متوسط) شرکت هایی هستند که پایه و اساس اقتصاد ما است. در واقع ما یک standout در میان دیگر شاخص های شرای

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

کوچک (و متوسط) شرکت هایی هستند که پایه و اساس اقتصاد ما است. در واقع ما یک standout در میان دیگر شاخص های شرایط جدید کسب و کار و شرکت های خصوصی. متعدد رهبر خریدار مارک های مانند مک دونالد استارباکس و اپل آغاز شد اما در حال حاضر به رشد جهانی نیروگاهی. مایکل دل Vecchio یک کسب و کار و کارشناس مالی که نوشته شده است مقالات متعدد در مدیریت کسب و کار در حالی که شرکت های پیشرو در پاناما مالت ایالات متحده و بیشتر در مورد چگونه کسب و کارهای کوچک به راحتی می توانید پیاده سازی اثربخش استراتژی های مالی برای موفقیت است.

کارآفرینان از طریق کاملا در حالی که در حال توسعه کسب و کار خود را. آنها کمک زیادی در فرد از زمان و پول خود را به توسعه سازمان. اغلب این کسب و کار متفکرین خود را ثروت خانواده خود را امن کسب و کار. افرادی که موفق می تواند باز کردن به جهان و یا عبور از ثروت خود را به مردم آمده است.

تجار هستند غیر معمول انواع. بسیاری از یک رویا یا انفرادی فکر است که همواره علاقه خود را در حال پیشرفت است. دیگران باید قابل توجه تخصص یا توانایی است که آنها را متمایز از رقبای خود. ادعا میکند del Vecchio "آنها رایگان خود رو و شدید است. متمرکز بر کسب و کار خود را به عنوان یک قاعده کلی کارآفرینان بی اعتنایی و یا تسلیم مالی خود را برنامه ریزی است."

اولین و مهم ترین پیشرفت در برنامه ریزی مالی فرایند تنظیم کوتاه مدت و بلند مدت پول های مرتبط با اهداف. بسیاری از زمان به اهداف کسب و کار می تواند دخالت و درگیری با بودجه شخصی اهداف. اهداف کسب و کار به سرمایه گذاری به بازار دیگر و یا خرید یکی دیگر از کارخانه تولید می contrarily دخالت خود را با اهداف خود برای مثال قرار دادن چیزی برای بازنشستگی و یا مدرسه برای آموزش بچه های خود را. پیدا کردن نوعی از هماهنگی بین کسب و کار شما و اهداف فردی بسیار حیاتی است به انجام آنها است. سازماندهی یکی بر دیگری ممکن است صدمه دیده خود را کشیده-پول مربوط به دستاورد.

هر کسب و کار جدید فکر انتظار جریان نقدی برای شروع. دستیابی به تلاش متکی بر مالک ظرفیت به مطمئن شوید که در مورد تامین مالی است. در برخی موارد پرداخت یارانه سرچشمه از فردی صندوق های سرمایه گذاری و یا ارائه یک ملک. مناسبت های مختلف مالک نیاز به جستجو برای بیرونی پرداخت یارانه در داخل گروه خود را از دوستان و یا حتی روش پولی استقرار. خارجی تامین مالی می تواند به عنوان یک اعتبار یا ارزش خطر است.

می افزاید: del Vecchio "هر دو تعهد و ارزش مالی همراه با هزینه های وارد شده. این هزینه می تواند در نوسان است مشروط بر است و اندازه سازمان صنعت, تاریخچه, شرایط پولی و غیره. یکی از اصل تنظیمات از تعهد مالی است که شور و شوق در اعتبار شارژ معافیت. از سوی دیگر ارزش مالی ممکن است در نظر گرفتن بیشتر سازگاری."

فوق العاده ای دیگر از روش های تامین مالی خود را به فکر شما و مشتریان شما. در واقع مشتریان خود را واقعا فوق العاده و مناسب سرچشمههای تامین مالی. در شانس فعال است که شما و مشتریان شما عشق خود را در مورد آنها به شما یک توسعه قسط خرید خود را به بنیاد و یا فکر می کنم در مورد یک تجارت کالا و یا خدمات است.

مستند و پرداخت مالیات است طولانی و مشقت بار روش و قانون مالیات فوق العاده ذهن ترا درهم میشکنند. بسیاری از خطرات پنهان می تواند هزینه موارد برای شما. وجود دارد به همین ترتیب شانس های متعدد به صرفه جویی در پول در هزینه. غالبا قبض مالیات خود را متکی بر سازمان خود وضعیت قانونی. تنها صاحبان متمایز ارزیابی مالیاتی قانون از c-سازمان. آدرس حسابدار یا وظیفه قانونی مشاور به کشف آنچه مشروع وضعیت این نسخهها کار بهترین برای شما. به دور ماندن از botched شانس و یک دقیقه پیش ترکیب-یو پی اس شما نیاز به برنامه ریزی برای ضبط روش جلوتر از زمان. شروع زود هنگام. نگه داشتن یک رکورد بی عیب هر یک از هزینه های خود را. آهنگ همه ارزیابی ضبط خرما. مطمئن شوید که به پرداخت تمام دولت و وزارت امور خارجه اتهامات استاندارد پس انداز مدیکر در نزدیکی اجازه می دهد و هزینه های. فکر می کنم در مورد استفاده از یک کارشناس حسابداری برنامه نویسی و کار با یک CPA.

پول خطرات مربوط به ظهور می تواند از وام شهریه ناپایدار اوراق بهادار بورس و نقدینگی بحران. متحده del Vecchio, "اقتصاد کلان عناصر می تواند شما را تحت تاثیر قرار مشتریان ظرفیت برای مراقبت از تعهد خود را. قوی داشتن بودجه تکنیک ساخت گهواره و نظارت بر پول خواهد اجازه کسب و کار به مقاومت در برابر ناگهانی پولی اختلال."

در حال حاضر لحظه ای و مسافت های طولانی عدم صلاحیت را قائل نشدن صاحبان و کلیدی نمایندگان به بازی کردن تعهدات خود. زخم ها و بیماری های کلیدی دانشکده می تواند اساسا صدمه دیده هر کسب و کار است. بیرون کشیده شده نقص می تواند محدود صاحبان ظرفیت به تقویت خانواده و توسعه کسب و کار خود را. داشتن صلاحیت حفاظت می تواند کمک به اتصال سوراخ بودجه در طول یک دوره بهبودی. علاوه بر این داشتن یک فاجعه طرح یدکی می تواند کسب و کار شما در حال حاضر و دوباره از بحران ها و شرایط غیر منتظره.

ساخت اقتصادی سلامت خالص اساسی در پیشبرد برای حصول اطمینان از ثروت خود را. توضیح می دهد del Vecchio, "کارآفرینان متعدد نگه سخاوتمندانه اندازه گیری از مزایای آنها گره خورده است تا خصوصی خود نگرانی است. با انجام این کار آنها باز خود را به یک انباشته شانس در یک سازمان یا صنعت. هر اقتصادی و پیشرفت است که می تواند نامطلوب می گذارد که بخش خاص نیز می تواند صدمه دیده خود ثروت است."

یک کسب و کار موفق می تواند بر گروه های مختلف – به عنوان مثال صاحبان نمایندگان کارگران موقت فروشندگان و مشتریان و مالکان و تامین کنندگان. بدین ترتیب ساخت یک کسب و کار پیشرفت طرح را تضمین کند که تمام تجمعات منافع ملاقات به مناسبت انتخاب شما به توقف کسب و کار خود و یا تصویب آن را به شخص دیگری. علاوه بر دلچسب تنظیم آدرس های مختلف هزینه و پول و مسائل مرتبط با آن خواهد شد و نتیجه از پیشرفت. پیچیدگی از پیشرفت طرح را تکیه می کنند, اندازه کسب و کار مشروع و وضعیت کسب و کار شما.

در مورد مایکل دل Vecchio

مایکل دل Vecchio یک تزئین جانباز نیروهای مسلح ایالات متحده که در راه اندازی خود را حرفه ای در امور مالی و حسابداری پس از اتمام نظامی تور وظیفه. او که در پشت چندین موفق کسب و کار بین المللی و کمک کرده است صدها نفر از افراد با خود برنامه ریزی مالی در طول سال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب