دوم COVID-19 موج می تواند اجتناب شود اگر اجتماعی فاصله و استفاده از ماسک های صورت حفظ

رفتار فردی دارای اثر قابل توجهی در پیشگیری از بزرگی موج دوم COVID-19 عفونت. در واقع حفظ اجتماعی فاصله و سایر م

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

رفتار فردی دارای اثر قابل توجهی در پیشگیری از بزرگی موج دوم COVID-19 عفونت. در واقع حفظ اجتماعی فاصله و سایر مداخلات درمانی مانند استفاده از ماسک صورت و دست و بهداشت می تواند حذف نیاز برای آینده مستندات با توجه به مدلسازی مطالعه انجام شده توسط موسسه بارسلونا برای بهداشت جهانی (ISGlobal) یک موسسه حمایت "la Caixa" پایه و اساس است. یافته های منتشر شده در طبیعت و رفتار انساننیز نشان می دهد که در کشورهایی که هنوز به اوج فعال موارد مستندات باید در محل باقی می ماند برای حداقل 60 روز و deconfinement باید تدریجی به منظور کاهش خطر دوم امواج.

چندین کشور که در ابتدا اعمال سختگیرانه مستند اقدامات برای محدود کردن گسترش SARS-CoV-2 در حال بلند کردن آنها را. اما چگونه و چه زمانی به سهولت محدودیت های تصمیم گیری دشوار است – یک تعادل ظریف بین نیاز به فعال سازی مجدد اقتصاد و خطر موج دوم از عفونت است که می تواند پایمال کردن سیستم بهداشت و درمان. "مشکل این است که ارزیابی این خطر دشوار است با توجه به فقدان اطلاعات قابل اعتماد در تعداد واقعی افراد آلوده و یا میزان ایمنی توسعه یافته در میان جمعیت" توضیح می دهد که خاویر Rodó رئیس ISGlobal آب و سلامت برنامه. در این مطالعه Rodó تیم در حال حاضر پیش بینی بر اساس یک مدل است که تقسیم جمعیت به هفت گروه در معرض تهدید و در معرض عفونی تشخیص داده نشده گزارش عفونی و محدود بهبود و مرگ است. آن را نیز اجازه می دهد تا به شبیه سازی هر دو درجه ای از جمعیت سلول و متفاوت پست-سلول استراتژی.

"مدل ما متفاوت است چرا که آن را در نظر بازگشت محدود مردم به جمعیت مستعد ابتلا به منظور برآورد اثر deconfinement و این شامل افراد رفتارها و ریسک ادراک به عنوان تعدیل عوامل" توضیح می دهد که خاویر Rodó. "این مدل می تواند به خصوص مفید برای کشورهایی که در آن اوج از موارد رسیده نشده است مانند کسانی که در نیمکره جنوبی. آن را اجازه می دهد به منظور بررسی سیاست های کنترل و به حداقل رساندن تعداد موارد و مرگ و میر ناشی از ویروس" توضیح می دهد که همکاری نویسنده و ISGlobal محقق لئوناردو لوپز.

استفاده از ماسک و بهداشت دست و 'سرپناه در محل مقرر در حال حاضر نشان داده مزایای. هدف از این مطالعه به لحاظ کمی ارزیابی ارتباط خود را به عنوان مهار استراتژی. نتایج به وضوح نشان می دهد که طول اولین سلول تاثیر می گذارد و زمان بندی های قدر پس از آن امواج و تدریجی deconfinement استراتژی همیشه در نتیجه کاهش تعداد عفونت و مرگ و میر در مقایسه با زمانی که به یک بسیار سریع deconfinement روند.

در اسپانیاکه در آن deconfinement بود سریع برای نیمی از جمعیت و تدریجی برای بقیه رفتار فردی خواهد بود و کلیدی برای کاهش و یا اجتناب از موج دوم. "اگر ما موفق به کاهش نرخ انتقال 30 درصد از طریق استفاده از ماسک و بهداشت دست و اجتماعی فاصله ما می تواند بطور قابل توجهی کاهش قدر از موج بعدی. کاهش نرخ انتقال تا 50% می تواند جلوگیری از آن را کاملا "می گوید: Rodó.

نتایج نشان می دهد که حتی در کشورهایی که منابع برای تست و ردیابی تمام موارد و تماس های اجتماعی توانمندسازی از طریق استفاده از ماسک های بهداشت دست و اجتماعی فاصله است کلیدی برای توقف ویروسی انتقال است.

شبیه سازی نشان می دهد که از دست دادن ایمنی به ویروس خواهد شد که اثرات قابل توجهی در فاصله بین اپیدمی امواج – اگر ایمنی طولانی مدت (یک سال به جای چند ماه) و سپس زمان بین این بیماری همه گیر امواج دو برابر خواهد شد.

این مدل در نظر گرفته مجموع مستندات و استفاده از اطلاعات در دسترس تا 25 مه اما نه به حساب ممکن است در اثر درجه حرارت بر روی ویروسی انتقال است.

مرجع

لوپز L و Rodó X. پایان اجتماعی حبس و COVID-19 ظهور مجدد خطر است. طبیعت رفتار انسان. ژوئن 2020. https://doi.org/10.1038/s41562-020-0908-8



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب