سیاه از معترضان به ضرب گلوله به مرگ در خارج از اوماها نوار

یک جوان معترض به ضرب گلوله کشته شد مرده خارج یک بار در اوماها (روباز انتخابی) به عنوان ناآرامی سراسر کشور را ف

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

یک جوان معترض به ضرب گلوله کشته شد مرده خارج یک بار در اوماها (روباز انتخابی) به عنوان ناآرامی سراسر کشور را فرا گرفته نبراسکا, شهرستان و نوار سفید مالک بود و بنا به گزارش ها در بازداشت است.

قربانی شناسایی شد که 22 ساله جیمز Scurlock که پدر به نام عدالت به عنوان شهر آماده برای یک شب دیگر از هرج و مرج است.

"تاریخ و زمان آخرین شب من از دست یک پسر شوهر از دست پسر بچه ها من از دست یک برادر" عزادار پدر دهکدهای به همین نام به خبرنگاران گفت: در Malcolm X Memorial Foundation, بازدید,مرکز,

"دختر خود را از دست داده است ، همه به خاطر او تصمیم به اعتراض علیه نژاد پرستی. وجود دارد بسیاری از گمانه زنی ها و شایعات در مورد اینکه چگونه این اتفاق افتاده است. من واقعا نمی مراقبت به صداقت. خانواده من می خواهد بسته و صلح است.

"آنچه ما می خواهیم این را به رفتن به دادگاه و دریافت کامل پیگرد قانونی. ما می خواهیم این با عدالت و رفتن مسالمت آمیز," او اضافه شده است.

پلیس تایید کرد که آنها تا به حال یک مظنون در بازداشت, اما نه نام او. با این حال اوماها (روباز انتخابی) جهانی هرالد و KMTV هر دو شناسایی شده او را به عنوان جیک گاردنر صاحب دو میله—کندو و Gatsby—در خیابان که در آن اتفاق افتاده است.

در رسانه های قبلی داستان گاردنر توصیف کرده است خود را به عنوان یک آزادیخواه سابق دریایی بود که اعزام به عراق و هائیتی و یک داوطلب برای مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی در سال 2016.

گاردنر پدر گفت: روزانه وحش که وکلای توصیه شده بود خانواده نیست به نظر.

پلیس از ارائه جزئیات در مورد آنچه که منجر به قتل جز به می گویند ماموران درگیر شدند. رئیس پلیس تاد Schmaderer آن را به نام یک "حادثه وحشتناک."

"محققان در حال بررسی تمام شواهد, ویدئو, شاهد مصاحبه ها و اعطا با Douglas County دفتر دادستان," پلیس در بیانیه ای گفت.

حتی قبل از تیراندازی گاردنر و بارها مجبور شده است یک منبع از جنجال.

در سال 2016 او باعث دیوانگی زمانی که او نوشت: در Facebook که زنان تغییر جنسیت باید به حال خود را "زائده" برداشته شود اگر آنها می خواهند به استفاده از زن حمام و سرویس بهداشتی.

"من درخواست نما عامیانه به استفاده از دو جنس رخ میدهد... حمام," او گفت: World-Herald در آن زمان است. "من فکر نمی کنم آن را بزرگ بپرسید."

کندو شده بود هدف از چندین شکایت در رسانه های اجتماعی که در آن تبعیض علیه سیاه مراجعان با یک نفر به tweeting که گاردنر شخصا حاضر ورود به شوهر در حالی که اجازه دادن به او سفید برادر در رفتن.

در سال گذشته دولت مشروب اقتدار هشدار به گاردنر برای عدم همکاری با پلیس بودند که به بررسی امکان حمله به سایت.

گاردنر از سیاسی و دیدگاههای فلسفی. در سال 2016 در حالی که در واشینگتن حضور رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در مراسم تحلیف او در مورد مصاحبه نظرات خود را در این زنان مارس در جریان است.

"هر کس حق دارد به صحبت می کنند ذهن خود را," او گفت: پوشیدن یک مغلوب ساختن پیشی جستن سرعت باد با سگ خود را برون در MAGA جلیقه.

"هر کس دوست دارد سگ تا زمانی که آنها را ببینید جلیقه," او گفت:.

او ارسال شده یک عکس در سال 2017 از خود و برون نما با Donald Trump Jr., با عنوان: "اینجا مردی است که بازده ایمیل های من 100 درصد از زمان ، #FAKENEWS #BRONANDDON."

به عنوان اخبار از تیراندازی گسترش مقامات محلی با عجله به آدرس پست های رسانه های اجتماعی است که گردش بود که در آن یک مرد با پوشیدن اجرای قانون یکنواخت به نظر می رسد به اظهار نظر در مورد تیراندازی با نوشتن: "خوب ساقه همه آنها را."

اوماها (روباز انتخابی) اداره پلیس به سرعت اشاره کرد کسی که ظاهرا ساخته شده بود با پوشیدن یک لباس خود را و Douglas County اصلاحات بخش بعد گفت: این فرد به تصویر کشیده شده بود سابق اصلاحات افسر بود که بر روی حقوق و دستمزد کمتر از سه ماه در سال 2019.

"ما هیچ راهی برای تعیین اینکه آیا این پست های رسانه های اجتماعی معتبر است یا جعلی. اما نظرات ارسال شده نفرت و نه در هر راه سازگار با ارزش های Douglas County Department of Corrections" آژانس در بیانیه ای گفت.

اوماها (روباز انتخابی) مانند ده ها تن از شهرستانها در سراسر ایالات متحده آمریکا شاهد تظاهرات بیش از این در بازداشت, مرگ یک غیر مسلح در مینیاپولیس فرود به هرج و مرج—با برخی از در جمعیت پرتاب پرتابه و شکستن پنجره و پلیس با شلیک گاز اشک آور.

شهردار اعلام وضعیت اضطراری دولت آغاز می شود که در 8 p. m. روز شنبه و به مدت 72 ساعت و گارد ملی نامیده می شد در برای قراردادن با اوماها اداره پلیس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن